Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم والیبال جوانان گفت: از عملکرد بازیکنانم در رقابت‌های جام کنفدراسیون آسیا راضی هستم، چون بازی‌های خیلی خوبی ارائه کردند. ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹ ورزشی والیبال|بسکتبال|هندبال نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، ششمین دوره جام کنفدراسیون والیبال آسیا به میزبانی چین تایپه برگزار شد و تیم ایران با میانگین سنی 19.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

6 سال و به عنوان جوان‌ترین تیم رقابت‌ها، مدال نقره را به دست آورد.

بهروز عطایی پس از پایان این رقابت‌ها درباره عملکرد تیم ایران در مسابقه نهایی مقابل قطر گفت: قطر تا بازی فینال فقط یک ست به حریفان خود واگذار کرده بود و در این دوره از مسابقات نمایش خوبی داشت. در فینال هم عملکرد خوبی ارائه کرد.

وی افزود: در ست های اول و دوم بر بازی تسلط داشتیم و با وجود اشتباهاتی که در توپ‌های برگشتی داشتیم، توانستیم به پیروزی برسیم. پس از ست دوم، بازیکنان این حس را داشتند که بازی تمام شده و حریف تسلیم شده‌است.

عطایی گفت: در صورتی که بازیکنان قطر با تجربه بودند و همین تجربه به آنها کمک کرد از زیر فشار بازی خارج شوند. در سه ست پایانی بازی قطری‌ها کاملاً بر بازی مسلط بودند و ما عملکرد خوبی نداشتیم.

سرمربی تیم ایران عنوان کرد: سعی کردم با تغییر در ترکیب بازیکنان، شرایط بازی را دوباره به سود خودمان برگردانیم ولی تمرکز تیم از بین رفته بود و قطر کار خود را به ما تحمیل کرد. تیم حریف هیچ تغییر تاکتیکی نداشت بلکه ما بودیم که از نظر ذهنی تحلیل رفتیم. پس از باختن در ست سوم، تیم تصور کرد ممکن است شکست بخورد و این ترس از باخت به تیم ضربه زد.

وی درباره عملکرد تیم ایران در این دوره از رقابت‌ها گفت: در مسابقات سطح بزرگسالان نتیجه قابل قبولی گرفتیم. درست است که ژاپن و کره جنوبی با تیم‌های اصلی خود در این رقابت‌ها شرکت نکردند اما قطر، قزاقستان، چین تایپه، ویتنام و تایلند با تیم‌های ملی خود که قرار است در بازی‌های آسیایی جاکارتا بازی کند، در این مسابقات هم به میدان رفتند.

سرمربی تیم ایران اظهار داشت: ژاپن هم مانند تیم ما با ترکیبی از بازیکنان جوانان و زیر 23 سال خود در این مسابقات شرکت کرد اما عملکردی مانند ما نداشت و در سه مسابقه شکست خورد.

وی گفت: بازی کردن در سطح بزرگسالان، برای بازیکنان جوان سخت است زیرا از نظر تجربه سطح پایین‌تری نسبت به حریفان دارند. در مسابقه نهایی مقابل قطر همین مشکل برای ما دردسرساز شد.

عطایی خاطرنشان کرد: از عملکرد تیم راضی هستم چون بازی‌های خیلی خوبی در این مسابقات انجام داد. این بازیکنان فقط سه روز فرصت تمرین داشتند ولی قابلیت خوبی از خود نشان دادند.

انتهای پیام/

R1351/P1351/S3,31/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۵۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت AFC از سرمربی تیم ملی و مدیر توسعه فدراسیون

کنفدراسیون فوتبال آسیا از سرمربی تیم ملی بزرگسالان و مدیر فنی فدراسیون(تکنیکال دایرکتور) برای حضور در همایش دعوت کرد.

به گزارش مشرق، کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال دعوتنامه ای به فدراسیون فوتبال ایران از امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی بزرگسالان و مجید جلالی رئیس کمیته توسعه و پیشرفت دعوت کرد تا در سومین اجلاس مربیان ملی قاره کهن شرکت کنند.

کنفرانس مربیان تیم‌های ملی قاره آسیا که در جام ملت‌های ۲۰۲۳ قطر نیز حضور داشتند از هفتم تا نهم ماه می میلادی (۱۸ تا ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) در کوالالامپور مالزی برگزار می‌شود.

منبع: فدراسیون فوتبال

دیگر خبرها

  • یک ایرانی داور رسمی کنفدراسیون اسکواش آسیا شد
  • پرسپولیس امسال هم قهرمان لیگ می‌شود/ حاشیه‌های استقلال زیاد است
  • کلوپ: واقعا فکر می‌کنید منچسترسیتی فشار لیورپول را احساس می‌کند؟
  • بازیکنانم مانند بطری‌جادویی هستند / اتمسفر ورزشگاه خانگی ملوان فوق‌العاده است
  • مورایس: بین نیمه به بازیکنان بطری جادویی دادیم
  • زامهران: قرار گرفتن نساجی در انتهای جدول باورکردنی نیست
  • تن هاخ: هر ۱۸ ماه یک‌بار می‌توانم‌ تمام بازیکنانم را در اختیار داشته باشم و این نگران‌کننده است
  • دعوت AFC از سرمربی تیم ملی و مدیر توسعه فدراسیون
  • حضور تیم والیبال جوانان ایران در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی
  • حمایت آرتتا از پپ: باید از بازیکنان محافظت شود