Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@14:43:02 GMT

سقوط خودرو در کانال آب موجب غرق شدن راننده مهابادی شد

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۷۵۱۳۳

سقوط خودرو در کانال آب موجب غرق شدن راننده مهابادی شد

مهاباد- ایرنا- رییس جمعیت هلال احمر مهاباد گفت: راننده 55 ساله خودروی پراید به علت سقوط در کانال آب کشاورزی در نزدیکی روستای 'گاپیس' این شهر غرق شد.

'رحمان مومن پور' روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پس از کسب اطلاع از حادثه بلافاصله نیروهای هلال احمر مستقر در سه راهی دارلک مهاباد فرد را از آب بیرون کشیده و پس از بررسی علایم حیاتی و اقدامات CPR مشخص شد که وی قبل از خروج از کانال آب دچار غرق شدگی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مومن پور بیان کرد: با حضور اورژانس نیز مرگ فرد غرق شده تایید و به بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان منتقل شد.
علت سقوط خودرو به داخل کانال در دست بررسی است.
به گزارش ایرنا، هفته گذشته نیز یک راننده 67 ساله بر اثر سقوط دستگاه کامیون خاور به کانال آب در جاده مهاباد- میاندوآب جان خود را از دست داده بود.
شهرستان مهاباد با 237 هزار نفر جمعیت پلیس راه ندارد و نزدیک ترین پلیس راه در محل سانحه رانندگی حضور می یابد و علت آن را کارشناسی می کند.
9903/3093/3072

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي غرق شدگي كانال آب ميانسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۵۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  سردار جلیل موقوفه ئی گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با برقراری ایست و کنترل در محور سمنان - دامغان، حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه تریلر مشکوک شدند و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.
وی افزود: راننده خودرو با استفاده از بارنامه‌های غیر رسمی سعی در فریب ماموران را داشت، اما با هوشیاری پلیس مقادیر زیادی کالای قاچاق شامل انواع لوازم خانگی، ابزار آلات صنعتی، قطعات خودرو، لوازم صوتی و تصویری، مواد خوراکی  که به صورت ماهرانه‌ای در بین سایر بار‌های مجاز جاساز شده بود کشف و ضبط شد.
سردار موقوفه ئی با بیان اینکه ارزش محموله کشف شده طبق نظر کارشناسان بالغ بر ۹ میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال برآورد شد، تصریح کرد: راننده تریلر در این رابطه بازداشت و به اداره کل تعزیرات حکومتی سمنان معرفی و خودروی وی توقیف و روانه پارکینگ شد.

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • مزاحمت ناموسی موجب قتل در شهرستان مهاباد شد
  • لحظه هولناک سقوط دکل برق روی یک خودرو وسط جاده (فیلم)
  • کسب سه مدال نقره توسط شناگر نابغه مهابادی
  • کسب سه مدال نقره شنا توسط شناگر نابغه مهابادی
  • بی احتیاطی راننده منجر به فوت پاکبان مشهدی شد
  • یک کشته و دو مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در محور مهاباد به ارومیه
  • سقوط خودرو در محور مهاباد- ارومیه یک کشته برجای گذاشت
  • سقوط خودرو در محور مهاباد- ارومیه ۳ فوتی و مصدوم برجای گذاشت
  • آشنایی بانوان مهابادی با شیوه‌های جدید طبخ آبزیان