Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ محمد علی طالعی معاون فرماندار بافق گفت: تولید باکیفیت و ارزان راهکار اساسی در جلب نظر مصرف کنندگان و تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و اشتغال  است.

طالعی از کارگاه بسته بندی حبوبات بافق واقع در ناحیه صنعتی مبارکه بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت و مشکلات این واحد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این بازدید بر اهمیت افزایش کیفیت و بهره وری در تولید محصولات در سایه قیمت مناسب تاکید کرد و گفت: کیفیت و قیمت مناسب دو اصل مهم در انتخاب محصول از سوی مصرف کنندگان است که تولید کنندگان با رعایت این دو اصل می‌توانند در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و رونق تولید در شهرستان گام بردارند.

در ادامه کوشکی مدیر کارگاه نیز به بیان گزارشی از فعالیت‌های این کارگاه پرداخت و گفت: در این کارگاه شش نفر به صورت مستقیم مشغول به فعالیت هستند و فرآوری و بسته بندی تخمه آفتاب گردان و انواع حبوبات از جمله اقداماتی است که در این کارگاه انجام می‌شود.

وی افزود: صدور پروانه ساخت مرکز فروش جهت عرضه محصولات تولیدی این واحد یکی از مسائل اصلی پیش روی این کارگاه است.
انتهای پیام/ی

 تاکید برافزایش کیفیت و بهره وری در تولید محصولات 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اقتصادمقاومتی اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۵۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از سرگیری فعالیت یک واحد تولید کاغذ در فیروزکوه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ فعالیت یک واحد تولید کاغذ در شهرک صنعتی فیروزکوه با دستور دادستان این شهرستان از سرگرفته شد. این واحد تولیدی،چندی پیش به علت آلایندگی زیست محیطی و نارضایتی شهروندان از انتشار بوی نامطبوع و نداشتن تصفیه خانه، مهر و موم شده بود. با ساخت تصفیه خانه و از سرگیری فعالیت این واحد تولیدی؛ ۱۵۰ نفر به کار خود باز خواهند گشت. 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • لزوم داشتن نگاه جدی به نفوذ دانش به بخش کشاورزی
  • مدیر عامل مؤسسه راینو: جهش تولید با مشارکت مردم، از درون جشنواره‌ های مردمی شکل می‌گیرد/ لزوم فعالیت گسترده در مسیر تبدیل تولیدات مردمی به کسب و کارهای محتوایی 
  • بهره برداری از یک واحد تولیدی در ابهر
  • کشاورزی زنجان و تلاش برای سازگاری با کم آبی
  • اخذ استاندارد و گواهینامه‌های ملی ۷ واحد تولیدی در استان اردبیل
  • هفت واحد تولیدی در استان اردبیل موفق به اخذ گواهینامه ملی و بین المللی شدند
  • خودکفایی تولید مواداولیه مکمل‌ها در ۱۴۰۳/رشد ۲۵ درصدی صادرات
  • ضعف ایران در کاربرد خودروهای برقی با وجود تولید محصولات با کیفیت و ارزان توسط دانش‌بنیان‌ها
  • لزوم تقویت زیرساخت‌های شهری برای مهار تورم و جهش تولید
  • از سرگیری فعالیت یک واحد تولید کاغذ در فیروزکوه