Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ سردار قادر کریمی فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر احتکار برخی لوازم خودرو مورد نیاز مردم در یک انبار در محدوده جاده نیشابور به مشهد بلافاصله گروهی از ماموران پلیس امنیت عمومی نیشابور موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی نیشابور با اشراف اطلاعاتی و تحقیقات به عمل آمده موفق به شناسایی این انبار شدند و پس از هماهنگی با مقام قضائی با همراهی کارشناسان تعزیرات و اداره صنعت و معدن به محل اعزام شدند.
فرمانده انتظامی خاسان رضوی گفت:ماموران در بازرسی از این انبار تعداد 2280 عدد فیلتر روغن، 1020 عدد فیلتر هوا، 2088 عدد ضد یخ و 600 عدد روغن موتور جمعا به ارزش تقریبی پنج میلیارد ریال را کشف کردند.
سردار کریمی افزود: ماموران کلانتری 15 شهر خرو از توابع بخش زبرخان در پی دریافت خبری مبنی بر احتکار برنج درانبار یک کارخانه صنعتی واقع در شهرک صنعتی خیام بلافاصله ماموران کلانتری با هماهنگی مقام قضایی به محل اعزام و تعداد 585 کیسه برنج 10 کیلویی به ارزش تقریبی 700 میلیون ریال را کشف و ضبط کردند.   وی تصریح کرد: انبار‌های مذکور پلمپ و متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.   انتهای پیام//س.ح   محتکران در دام قانون گرفتار شدند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیرو انتظامی قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۵۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۲ خودروی شوتی در البرز / ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ پیمان لطیفی مطرح کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان البرز با رصد فعالیت قاچاقچیان موفق به توقیف دو دستگاه خودروی شوتی در محورهای مواصلاتی استان شدند.

وی افزود: در این عملیات‌ها ۱۷ عدد انواع لوازم خانگی شامل لباسشویی، تلویزیون، اتوبخار و موتور کولر گازی کشف شده که برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش آنها حدود سه میلیارد ریال برآورد می‌شود.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به دستگیری دو نفر در این عملیات‌ها بیان کرد: مبارزه جدی با قاچاق کالا از اولویت‌های پلیس در سال جاری است.

کد خبر 6088593

دیگر خبرها

  • کشف کالای خارجی قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه
  • کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان
  • آتش سوزی در انبار کالا در جنوب تهران
  • توقیف ۲ خودروی شوتی در البرز / ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد
  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • ۳ شناور حامل کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر توقیف شد
  • انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان کشف شد
  • توقیف ۱۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در نایین
  • کشف ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ماهشهر/ ۳ نفر دستگیر شدند
  • دپوی میلیاردی کالای قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه