Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمرانی می گوید اعضای تیم ملی در حال تبدیل شدن به یک گروه حرفه ای هستند.

طرفداری- مهرو کمرانی، سرمربی تیم ملی تکواندوی بانوان ایران در آستانه بازی های آسیایی از اتحاد و همدلی تیم ملی صحبت کرده است. دختران تکواندو می خواهند مدال های احتمالی را به کیمیا علیزاده تقدیم کنند.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس، در حالی که شمارش معکوس برای آغاز مسابقات تکواندو بازی های آسیایی جاکارتا آغاز شده مهرو کمرانی سرمربی تیم ملی تکواندو یکی از چهره های شاخص کاروان اعزامی به جاکارتا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مربی تاریخ ساز ایران در المپیک اکنون می خواهد همراه با شاگردانش در بازی های آسیایی جاکارتا،  ایران را شیرین کام کند گرچه آسیب دیدگی کیمیا علیزاده مدتی قبل کام همه را تلخ کرده بود. با این حال ، مهرو کمرانی از امید و اتحاد حرف می زند. اتحادی برای موفقیت تیم ملی. گفتگوی مهرو کمرانی را با پایگاه خبری ورزش زنان ایران بخوانید:

تیم ملی ، سرحال ، همدل و جنگنده

تیم ما به سطحی از همدلی رسیده که برای همه ما امیدوار کننده است. تیم ملی، خوب تمرین می کند، همه سرحال هستند و انگیزه جنگیدن برای مدال در وجود تک تک آن ها دیده می شود. آن ها در حال تبدیل شدن به یک گروه حرفه ای هستند که می توانند در آینده الگوی خوبی برای بقیه نفراتی که به تیم ملی اضافه می شوند باشند.

مصدومیت کیمیا ، حکمت و شوک

زمانی که کیمیا علیزاده دچار آن مصدومیت شد، شوک بزرگی به تیم ما داد، هم برای ما و تیم و هم برای خودش به شکلی چند برابر. کیمیا واقعا تصمیم جدی برای طلای جاکارتا داشت و ما به تاریخ سازی دوباره کیمیا علیزاده مطمئن بودیم و کیمیا می خواست تاریخ جدیدی به نام خود ثبت کند که متاسفانه این اتفاق افتاد. نمی دانم باید نام این اتفاق را حکمت یا قسمت بگذاریم. شاید می توانست اتفاق بدتری برای او رخ دهد و من از این دیدگاه به قضیه نگاه می کنم و از این طریق خودم و بچه های تیم ملی را آرام می کنم. یکی دو روز بعد از این که این اتفاق برای کیمیا افتاد، همه ملی پوشان ما در شوک بودند و تمرینات را با ناباوری سپری می کردند به طوری که انگار منتظر بودند اتفاقی رخ دهد و کیمیا دوباره برگردد. با این حال جلسه ای با تیم گذاشتم و تصمیم گرفتیم تلاش کنیم، در جاکارتا مدال بگیریم و مدالمان را به کیمیا علیزاده تقدیم کنیم تا دلگرمی بزرگی برای او باشد و نشان دهیم که همگی منتظر بازگشت او هستیم.

قرار نیست کیمیا خدا حافظی کند

اگر حرفی درباره احتمال خداحافظی کیمیا زدم هدف این بود که مردم بدانند این آسیب ممکن است 2 روی متفاوت داشته باشد که یک روی آن بازگشت و یک روی آن وداع با دنیای قهرمانی است و این برای هر ورزشکاری که با این دسته از آسیب ها روبرو می شود، ممکن است اما برداشت اشتباهی از حرف من شد. بازگشت یک ورزشکار بعد از یک مصدومیت سخت ، جز با روحیه و انگیزه بخشی و تزریق روحیه جنگجویانه نیست و کیمیا بارها از صفر شروع کرده است. اگر کیمیا ، کیمیا و تبدیل به یک قهرمان ملی شد به دلیل همین روحیه جنگوجویی و اعتماد به نفسش بود.

ارزش کیمیا

او می خواست زودتر برگردد و مردم را خوشحال کند. ما قهرمانان زیادی داشتیم و داریم که همچنان مدال کسب می کنند اما این که یک دختر 17 ساله به رشته اش ، مردمش و کشورش به اندازه ای عشق می ورزد که برای بازگشت و شاد کردن دل آن ها تلاش می کند که سریع تر برگردد ، این ارزش او را نشان می دهد. بازیکنی که خود را 6 ماهه باز می گرداند یعنی این بازگشت را با تمام وجود می خواهد در صورتی که من و فدراسیون تکواندو بارها به کیمیا گفتیم و از او خواستیم که از بازگشت زودهنگام صرف نظر کند اما دیده ایم که او توانسته به خوبی بازگردد. این پیشرفت به اندازه ای بوده که پزشک کیمیا به او نامه و مجوز بازگشت داده است یعنی به حدی از نظر روانی روی جسم خود تسلط داشته که هیچ حرف و حدیثی از نظر پزشکی هم باقی نگذاشته است. در مورد بازگشت کیمیا ، همه چیز به طور استاندارد پیش رفت و هم پزشک و هم فیزیوتراپ سلامت کیمیا برای بازگشت را تایید کرده بودند.

روی حضور کیمیا در المپیک حساب می کنیم

شاید لازم است از این دیدگاه به موضوع نگاه کنیم که این مصدومیت شاید برای کیمیا مفید باشد. قدرت ذهن به انسان برای پیشبرد کارها کمک می کند و کیمیا همیشه با قدرت ذهنش مسابقه داده ، پیروز شده و موفقیت کسب کرده است و همین توان ذهنی به او کمک کرده تا در زمان آسیب سریع تر بازگردد. امیدوارم دوباره این قدرت ذهنی به کمک کیمیا بیاید و او را به میدان بازگرداند. ما می توانیم همچنان روی حضور کیمیا در المپیک و میادین آینده حساب باز کنیم.

نوبت ماست که کنار کیمیا باشیم

امثال من و کسانی که اطراف کیمیا هستند و ما در برابر کیمیا مسئول هستیم. او همه مردم ایران را خوشحال کرد و امروز باید در کنارش باشیم. قهرمانی سخت است اما آن چه دشوارتر است تکرار قهرمانی است. کیمیا خودش را ثابت کرده و امروز نوبت ماست که خودمان را ثابت کنیم و در کنارش باشیم. ممکن است یک واژه مسیر زندگی یک ورزشکار را تغییر دهد و به او انگیزه ای دوچندان ببخشد و در مقابل ، یک کلمه ، یک تیتر و یک اظهار نظر شخصی عاملی باشد برای افت یا پایان یک ورزشکار. مواردی را دیده ام که یک قهرمان با بی انگیزگی حاصل از چنین جوی ، ورزش قهرمانی را به طور کامل رها کرده است.

قلب همه ما با کیمیاست

امیدوارم اعضای تیم ملی بتوانند در این مسابقات مدال بگیرند. قلب همه ما با اوست و کیمیا هم تک تک ملی پوشان را حمایت می کند. کیمیا همچنان کاپیتان تیم ما در جاکارتا است و امیدوارم بتوانیم بهترین نتیجه را کسب کنیم و تکواندوکاران ما پاداش زحمات و همدلی شان را ببینند. دختران ما زحمت زیادی کشیده اند و همه برای مدال به جاکارتا آمده اند و در خود ، این توانایی را می بینند

ناهید کیانی جز تجربه، همه چیز دارد

ناهید کیانی بارها کارهای بزرگ انجام داده ، در اولین حضور در گرند اسلم چهارم شد ، نقره المپیک را برد و برابر دارنده طلای جهان در راند طلایی باخت و این به دلیل کم تجربگی او بود. ناهید به حریفی باخت که بیش از 40 تجربه بین المللی داشت اما ناهید با این سم و تجربه کم ، با حداقل فاصله بازنده شد و فقط یک بی دقتی کوچک بود. ناهید در ویتنام در حالی نقره گرفت که نفر اول ، کانگ کره ای همه کره ای های وزن یک و 2 را با اختلاف شکست داده است اما ناهید کیانی تصمیم گرفته پس از فینال قهرمانی آسیا ، او را شکست دهد و این توانایی را هم دارد.

الهه شیدایی و چالش گذر از دور اول

در وزن 3 جهانی ما ، الهه شیدایی بسیار با انگیزه و باهوش اما کم تجربه است و این انگیزه می تواند کم تجربگی او را پوشش دهد. الهه رنکی ندارد و به همین دلیل احتمالا در اولین مسابقه با نفر اول جدول برخورد می کند. در مسابقات کره جنوبی که اولین اعزام او بود در اولین مسابقه با حریف کره ای بازی خوبی انجام داد و در 2 راند هم پیروز میدان بود و به دلیل کم تجربگی در راند 3 بازی را از دست داد. امیدوارم مسابقه اول برای او خوب پیش برود.

پریسا جوادی و توانایی ضربه با دو پا

در وزن 4 جهانی ، پریسا جوادی را داریم که دارای یک ویژگی خاص است و آن ، دو پا بودن پریسا است و این کار را هم برای خودش و هم برای من به عنوان مربی آسان تر می کند. اتفاق افتاده که پریسا به دلیل بهره مندی از این توانایی با یک تعویض گارد بازی را به سود خود پایان برده و این یک امتیاز ویژه برای پریسا جوادی است. پریسا انگیزه و شور زیادی برای حضور در جاکارتا داشت و امیدوارم او هم یکی از مدالیست های در اندونزی باشد.

ملیکا میرحسینی ، جانشین شجاع

در وزن 3 المپیکی ، ملیکا میرحسینی را به جای کیمیا علیزاده داریم. ملیکا کاملا متمرکز ، با انگیزه و شجاع است که به خوبی بازیکنان را از قبل آنالیز می کند و دقیقا طبق برنامه پیش می رود. امیدوارم ملیکا بتواند در این مسابقات حق خود را بگیرد گرچه تجربه اش کمتر است اما به او کاملا امیدواریم و دستیابی او به مدال دور از دسترس نیست. مسن ترین عضو تیم 5 نفره تکواندوی ما اوست که فقط 22 سال سن دارد.

زهرا پور اسماعیل نیاز به تمرکز دارد

در وزن 4 المپیکی ، زهرا پور اسماعیل ، دختری است که کارهای بزرگی از او دیده ایم. زهرا اما گاهی نوسان در عملکرد دارد به طوری که گاهی فراتر از حد تصور و گاهی بالعکس است و این به شرایط روحی و روانی او بستگی دارد. از زهرا می خواهم که تمام تمرکز خود را به مسابقه و حریفانش معطوف کند. او قطعا از نظر فنی هیچ کمبودی ندارد و با کمی تمرکز می تواند یک مدال خوشرنگ و فوق العاده برای ایران کسب کند.

نقاشی هنری ناهید کیانی

پیش از این که به جاکارتا برویم ناهید کیانی این نقاشی را کشید و تصمیم گرفتیم همه با هم آن را در صفحات شخصی مان منتشر کنیم. آن نقاشی در عین کمیک بودن ، نشان دهنده اتحاد و همبستگی همه ما در کنار هم بود و امیدوارم نقاشی ناهید به واقعیت بدل شود.

0000دسته‌بندی: اخبار ایرانسایر ورزش‌هابخش‌های دیگر طرفداریبرچسب‌ها: تکواندوتکواندو بانوانتیم ملی تکواندوتیم ملی تکواندو بانوان ایرانمهرو کمرانیکیمیا علیزادهالهه شیداییناهید کیانیملیکا میرحسینیزهرا پوراسماعیل برای ارسال دیدگاه، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید و موبایل خود را فعال نمایید. آخرین اخبار داغ همه اخبار خارجی اخبار ایران ویدیو تصویر دانلود؛ سریعترین گل های به ثمر رسیده در رقابت های اروپاییسرمربی تیم ملی تکواندوی بانوان ایران: به تاریخ سازی کیمیا علیزاده مطمئن بودیم؛ تیم ملی سراسر انگیزه استخمارلو: در صورت نظر نهایی برانکو، با ایمن حسین قرارداد امضا می کنیم؛ پرسپولیس قهرمان سوپرجام استدانلود؛ گل روز باشگاه میلان - زلاتان ابراهیموویچ به لچه (2011)مالکوم: مسی با کلمات توصیف شدنی نیست؛ از گلزنی در اولین بازی ام در نیوکمپ بسیار خوشحالمآرسنال آخرین وضعیت مصدومانش را اعلام کرد؛ دوری حداقل 6 هفته‌ای نیلز از میادیننگاهی به برنامه بازی های مرحله پلی آف لیگ قهرمانان اروپاسرزو، رییس اتلتیکو مادرید: هدف ما در فصل جدید، حضور در فینال لیگ قهرمانان خواهد بودرسمی؛ تیلو کرر به پاری سن ژرمن پیوستفوتبالیست های متولد امروز؛ 16 آگوستداوید اوسپینا در آزمایش پزشکی ناپولی شرکت کردوالورده: تغییر پست بازیکنان مقابل بوکاجونیورز عمدی بود؛ آماده شروع فصل جدید هستیمدانلود؛ گل های وین رونی مقابل پورتلند تیمبرزجان توشاک: برای کسب پیروزی به مصاف سایپا می رویم؛ کسی که هفته پیش مصدوم شد، خودم بودم!نگاهی به تمامی دیدارهای سوپرجام اروپارابیو می خواهد با دستمزدی 9 میلیونی قراردادش را دو ساله تمدید کند؛ آبیدال با ایجنت وی در تماس استبرانکو: عملکرد بهتر شفر؟ برای من قهرمان شدن پرسپولیس مهم است؛ استقلال تیم سوم عالی است!ادعای اکیپ: انتقال قدوس به رن منتفی شده استاستوری جالب گریزمان در اینستاگرام؛ وقتی راموس برای آنتوان تاج گذاری می کند! (عکس)ویتسل: نگران رقابت با دیگر هافبک‌های دورتموند برای حضور در ترکیب اصلی نیستم بارگذاری مطالب بیشتر لیست کامل ویژه رئال مادرید 2-4 اتلتیکو مادرید؛ پیروزی با شکوه روخی بلانکوس برابر حریف پنج ستارهیادداشت روز: آيا کریستیانو رونالدو موفق به شكستن ركورد افسانه ای پله در گلزنی خواهد شد؟تلاش آخر؛ ایجنت مودریچ فردا برای آخرین‌بار از پرز خواهد خواست که به بازیکن اجازه خروج بدهدایمن حسین با پرسپولیس تهران به توافق رسیدبارسلونا 3-0 بوکاجونیورز؛ ادای احترام نیوکمپ به خوان گمپر بزرگنکته آماری؛ لوپتگی، نخستین سرمربی رئال مادرید طی هفتاد سال که اولین دیدار رسمی اش را با چهار گل واگذار می کندمسی: تمام تلاش مان را می‌کنیم تا دوباره جام زیبای لیگ قهرمانان اروپا به نیوکمپ برگرددغیررسمی؛ دیگو لاکسالت به میلان پیوستلوپتگی: اتلتیکو مادرید متخصص بهره بردن از اشتباهات حریف است؛ حالا باید به لالیگا فکر کنیمبازی های آسیایی جاکارتا؛ ایران 0-0 عربستان؛ صلح در گام اولرسمی؛ ترکیب تیم های رئال مادرید و اتلتیکو مادریدایمن حسین، مهاجم عراقی از قرارداد خود با باشگاه پرسپولیس رونمایی کرد (عکس)رنکینگ جدید فیفا اعلام شد؛ تیم ملی فوتبال ایران در جایگاه 32 جهان و اول آسیادیگو کوستا: عطش زیادی برای برنده شدن مقابل رئال مادرید در یک فینال اروپایی داشتیمدیگو کوستا: عطش زیادی برای برنده شدن مقابل رئال مادرید در یک فینال اروپایی داشتیم 24 ساعت اخیر آخرین مطالب کاربران گفتگو فایل همه موزیک ویدیو عکس مطلب سوال فایل ویترین مطالب منتخب کاربران طرفداریبهترین باشگاه های بدنسازی تهران و سایر شهرستان ها کدام است؟ (نظرسنجی)یه سوال جالبدیجی کالا میخواستم ازش کنسول بخرم نظرتون چیه بخرم یا نه مورد اعتماد هست یا نه دقت کردید فینال هایی که کریس توشون غایب بوده تیمش چه ضربه ای خورده؟مدیر ورزشی اورتون : بارسلونا و مدیر برنامه های یری مینا دائما از اسم منچستر یونایتد برای فروش مینا به ما استفاده میکردند.بازیکنی که دوسش دارین غیر از بازیکنای تیم خودتون؟چالش عکس بچگی من

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۵۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ سازی افغانستان در جام ملت های فوتسال آسیا

شاگردان مجید مرتضایی اولین صعود تاریخ افغانستان به جام ملت‌های فوتسال آسیا را رقم زدند.

به گزارش تسنیم، تیم ملی فوتسال افغانستان که اولین دوره حضور خود در جام ملت‌های آسیا را تجربه می‌کند، از ساعت 17:30 امروز (دوشنبه - به وقت ایران) مقابل تیم ملی بحرین صف‌آرایی کرد و با نتیجه 3 بر 2 پیروز شد.

افغانستان که با سرمربی ایرانی خود یعنی مجید مرتضایی وارد رقابت‌ها شده‌اند، امتیازات خود را به عدد چهار رساندند و با کویت، حریف امروز ایران به امتیازات برابر رسیدند. با توجه به تساوی افغانستان و کویت در بازی رودررو، تفاضل گل تعیین‌کننده تیم صعودکننده بود که افغانستان با تفاضل گل بهتر، به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کرد.

کویت در بازی همزمان، با نتیجه 4 بر صفر مغلوب ایران شد که پیروزی ملی‌پوشان کشورمان در این مسابقه، کمک شایانی به صعود شاگردان مجید مرتضایی کرد.

این دوره از مسابقات جام ملت‌های آسیا، مرحله انتخابی جام جهانی 2024 محسوب می‌شود و چهار تیم نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا راهی جام جهانی خواهند شد. در صورتی که ازبکستان، میزبان جام جهانی به نیمه‌نهایی برسد، AFC بازی‌های دیگری تحت عنوان پلی‌آف برگزار می‌کند تا تیم چهارم راه‌یافته به جام ملت‌های آسیا مشخص شود.

برنامه دیدارهای مراحل حذفی جام ملت‌های آسیا به شرح زیر است:

چهارشنبه 5 اردیبهشت
بازی شماره 27: تاجیکستان - افغانستان، ساعت 10:30
بازی شماره 28: ایران - قرقیزستان، ساعت 12:30
بازی شماره 25: تایلند - عراق، ساعت 14:30
بازی شماره 26: ازبکستان - ویتنام، ساعت 17:30

جمعه 7 اردیبهشت

نیمه‌نهایی
برنده بازی 25 - برنده بازی 27، ساعت 14:30
برنده بازی 26 - برنده بازی 28، ساعت 17:30

پلی‌آف
بازنده دیدار 25 - بازنده دیدار 27، ساعت 10:30
بازنده دیدار 26 - بازنده دیدار 28، ساعت 12:30

یکشنبه 9 اردیبهشت
بازی نهایی پلی‌آف: ساعت 8:30
دیدار رده‌بندی: ساعت 11:30
بازی فینال: ساعت 14:30

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: استانداری آذربایجان شرقی: تکذیب ممنوعیت ورود افغانستانی ها به تبریز

دیگر خبرها

  • لوئیز انریکه: تاریخ پاری سن ژرمن را با فتح چهارگانه می‌نویسیم
  • انتخاب سرمربی تیم ملی کوراش آقایان و بانوان از خراسان‌شمالی
  • سرمربی قرقیزستان: قبل از بازی با ایران هم فراتر از انتظار بودیم
  • تاریخ‌سازی افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • معرفی کادر فنی تیم‌های ملی کوراش
  • تاریخ سازی افغانستان در جام ملت های فوتسال آسیا
  • تاریخ‌سازی بزرگ در ژیمناستیک ایران
  • تاریخ‌سازی الفتی با کسب سهمیه ژیمناستیک المپیک پاریس
  • پیام تبریک معاون توسعه ورزش بانوان درپی تاریخ‌سازی و کسب سهمیه المپیک
  • کسب اولین سهمیه قایق دونفره در تاریخ قایقرانی ایران