Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ محمد بیرانوندی در این گفت وگو  اظهار کرد: دکتر بندپی بواسطه سالها حضور در مجلس و همچنین تصدی ریاست سازمان بهزیستی کشور شخصیتی بسیار مجرب در دو حوزه تقنینی و اجرایی بودن و فردی مخلص ،کاردان ،زحمتکش و پیگیر و با برنامه است و زحماتی نیز که در بهزیستی کشور متحمل شده است زحماتی خالصانه بوده و دارای روحیه ای مردم دارانه و با تعهد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: نشست علمی کاربردی مدیران ارشد بهزیستی کشور در لرستان در سطح بسیار عالی با حضور مقامات ملی برگزار شد و نه تنها حاوی نکته نامتعارفی نبود بلکه فرصتی مناسب برای معرفی لرستان بوده و دستاوردهای ارزنده ای برای جامعه هدف بهزیستی استان در پی داشت .

بیرانوندی تصریح کرد: برگزاری این گونه نشست ها باعث شناسایی میدانی کاستی ها ،افزایش درآمد برای استان و معرفی ظرفیت های لرستان است که توسط همه دستگاهها صورت می گیرد.

عضو فراکسیون امید خاطر نشان کرد:  در حین استیضاح وزیر سابق مسائلی در خصوص استان لرستان و گردهمایی سه روزه مدیران کل بهزیستی کشور مطرح شد که به عنوان فردی که در این نشست دو بار حضور داشته و سخنرانی کرده ام نکته نا متعارفی ندیدم.

او ادامه داد:  آنچه در این گردهمایی که معمولا به صورت دوره ای به میزبانی استان ها در جریان است و در همه دستگاهها نیز این گونه گردهمایی ها مرسوم است جز دستاورد و خوبی برای لرستان چیزی به ارمغان نیاورد و آنچه از سوی مدیر و معاونین  بهزیستی استان  در آن ایام صورت گرفت تلاش در معرفی خوب استان و رایزنی برای بهبود وضعیت معلولین و اعطای تسهیلات و اعتبارات و امکانات به استان بود.

به گفته این نماینده  راه اندازی اورژانس های اجتماعی در شهرستان ها ،استفاده از اعتبارات افزون بر سقف و سهم بهزیستی در حوزه اشتغال معلولین ،اعطای امکانات و تجهیزات توان بخشی به معلولین ،کمک های بلاعوض به معلولین و هزینه های کمک ازدواج و...همه از برکات حضور دکتر بندپی در استان بوده و نمی توان این دستاوردها را کتمان کرد.

نماینده مردم خرم آباد وچگنی در مجلس شورای اسلامی  با بیان اینکه آفت سیاسی کاری آسیب به سرمایه اجتماعی می شود،  یادآورشد: شخصیت دکتر بندپی مبری از مسائل مطروحه است وحضور ایشان در استان بدون هرگونه تشریفات وباهدف مساعدت مضاعف به جانعه هدف بهزیستی بود که اتفاق افتاد و لذا طرح مباحث حاشیه ای و نادیده  گرفتن تلاش وکوشش مدیران باعث عدم توسعه استان و ویژگیهای مثبت  قوم شرافتمند لر در اذهان عمومی وفرار سرمایه انسانی می شود.

محمد بیرانوندی  با اشاره به فضای متشنج مجلس در حین استیضاح وزیر سابق تعاون ،کار و رفاه اجتماعی گفت: در استیضاح آقای ربیعی مطالب قابل تاملی مطرح شد و من معتقدم مستقیم به دو قوه مجریه و مقننه و غیر مستقیم کل نظام جمهوری اسلامی و به عبارتی سرمایه های شخصی ،حقیقی ،حقوقی و سرمایه های اجتماعی این نظام ،ین رفتارها آسیب جدی وارد کرد و چنین رویه ای به سود هیچکس نیست.

او با بیان اینکه مردم با مشاهده این رفتارها از کلیت نظام و مسئولین ناامید و مایوس می شوند ،تاکید کرد: ممکن است فردی خطایی هم مرتکب شده باشد اما اینکه برخی از هر دو طرف به صورت احساسی مطالبی را عنوان کنند تبعات ناشی از این حرف ها و رفتارها بیشتر از خطاها یی است که ممکن است عده ای در این وسط مرتکب شده باشند.

بیرانوندی بیان کرد: سخنان و برخوردهای احساسی و خطای خطاکاران به خدمت خالصانه و بی ریای افرادی از هر دو قوه آسیب جدی وارد کرد و افرادی که از این دو قوه بدون هیچ چشمداشتی با مردم داری و مردم باوری و تعهد خدمت کرده اند را نیز این رفتارها و حرف ها و برخوردهای احساسی تحت تاثیر قرار داده زیرا مردم همه ما  را به یک چشم نگاه می کنند.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: طبیعی است که همه مثل هم،  نه می توانند خدمت گذار بی چشمداشت باشند و نه  همه خیانت مرتکب شوند اما مردم در بیرون همه را به یک زاویه نگاه نمی کنند و تصور خوبی از این حرف ها وجود ندارد .

او گفت: برای افرادی که سالم و خدوم هستند این حرف ها و برخوردهای احساسی هر دو طرف تبعات دارد و من نگران تبعاتی هستم که در ذهن و چشم مردم این رفتارها برجای گذاشته است.

بیرانوندی یادآورشد: خوشبختانه در دوران نمایندگی ام تا توانسته ام خود را از هر خطا و لغزشی مصون داشته ام و خوشحالم که ریالی به دارایی های پیش از نمایندگی خود ،همسر ،فرزند و خانواده ام افزوده نشده و علاقه مندم که دستگاههای ناظر بیایند و بررسی کنند تمامی حساب های من و خانواده ام را و اگر خطایی یافت کرده اند به اطلاع مردم برسانند.

این نماینده اصلاح طلب  خاطر نشان کرد: توقع این است که با دقت و ظرافت و تدبیر مطالب عنوان شود تا نظام و کلیت آن قربانی مسائل سیاسی نشود زیرا این رفتارها پیامدهای برجای خواهد گذاشت که جز ناامیدی و یاس مردم از انقلاب و نظام و مسئولین ثمره ای ندارد .

گفت و گو : عباس دارایی

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استیضاح بهزیستی مجلس شورای اسلامی برنا مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۵۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست مدیران مراکز مشاوره ومراکزبهداشت ودرمان کشور درزاهدان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، این نشست هم اندیشی  به مدت سه روز در تلار امام رضا برگزار میشود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • علی ربیعی: تعطیلی روز شنبه توطئه نیست /بستن فضای مجازی چه خاصیتی دارد؟ وقتی خودتان هم در شبکه های مجازی هستید و تیک آبی و خاکستری می گیرید
  • ربیعی: تعطیلی شنبه توطئه نیست
  • نشست مدیران مراکز مشاوره ومراکزبهداشت ودرمان کشور درزاهدان
  • مشکلات مردم استان بوشهر در دیدارهای چهره به چهره احصا می‌شود
  • اولین نشست استاندار لرستان با مدیران اقتصادی
  • ربیعی : فلسفه بقا بر فلسفه توسعه کشور چربیده است / تغییر سبک زندگی که در خیابان می بینید، توطئه نیست / جریان پرقدرتی سالهاست مقابل حاکمیت تفکر توسعه و پیشرفت ایستاده
  • رعایت عدالت و کرامت انسانی رویکرد مدیران لرستان باشد
  • برگزاری نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزی درآمل
  • همدلی نخبگان و مدیران گره‌گشای مشکلات استان است
  • همدلی بین نخبگان و مدیران گره‌گشای مشکلات استان است