Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-03-19@02:11:05 GMT

2شرکت‎آلمانی‎همکاری‌باایران‎راقطع‎کردند

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۷۵۳۹۲

روزنامه آلمانی «هندرز بلت» نوشت: دو شرکت آلمانی «دویچه تلکام »و «دوویچه باهن» همکاری‌ خود را با ایران قطع کردند. ناطقان: به نقل از روزنامه آلمانی هندرز بلات؛ دو شرکت آلمانی «دویچه تلکام» و «دویچه باهن» نیز فعالیت خود در ایران را متوقف کردند.

این دو شرکت دلیل قطع همکاری خود با ایران را اعمال تحریم‌های آمریکا مطرح کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شرکت دوویچه باهن یک شرکت فعال در زمینه ساخت خط آهن است که دفتر مرکزی آن در برلین است. این شرکت با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی فعالیت می‌کند.

شرکت دوویچه تلکام هم فعال در زمینه فناوری ارتباطات است که دفتر مرکزی آن در بُن قرار دارد. پیش از این نیز شرکت‌های خودروساز «دایملر» و «هنک نکت» فعالیت خود را با ایران قطع کرده بودند.

این دو شرکت آلمانی به توصیه‌های فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا مبنی بر ادامه فعالیت شرکت‌های اروپایی با ایران توجهی نکرده‌اند.

سخنگوی شرکت باهن گفت: شرکت دوویچه باهن در دو پروژه مهندسی و مشاوره‌ای با ایران همکاری می‌کرد. این پروژه‌ها قرار است در آگوست یا سپتامبر ۲۰۱۸ تکمیل شود. دلیل قطع همکاری این شرکت‌ها تغییر وضعیت همکاری‌های بانکی با ایران عنوان شده است.

در ماه می سال ۲۰۱۷ این شرکت آلمانی تفاهم نامه‌ای را با راه آهن شرق بنیاد امضا کرده بود. پروژه دوم این شرکت آلمانی در زمینه مشاوره برای خط آهن ایران بود. منبع: فارس برچسب ها: شرکت آلمانی ، همکاری ، ایران ، قطع همکاری

منبع: ناطقان

کلیدواژه: شرکت آلمانی همکاری ایران قطع همکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۵۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۷۲۷ دستگاه استخراج رمزارز غیر مجاز در شیراز

به گزارش قدس آنلاین،  محمدرضا سلاحی شنبه در این باره به خبرنگاران اظهار کرد: یکی از عوامل مؤثر بر بروز ناترازی در تأمین و توزیع انرژی برق و مواجهه با خاموشی و افت ولتاژ، استفاده غیرمجاز از شبکه به روش‌های مختلف است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز ادامه داد: هرگونه سوء استفاده و بهره‌برداری غیرمجاز از شبکه برق همواره از عوامل مهم اثرگذار در بروز مخاطرات و مشکلاتی در تأمین برق مطمئن و پایدار برای مشترکان بوده و هست.

سلاحی اضافه کرد: شناسایی انشعاب‌ها و برداشت‌های غیرمجاز برق با راهکارهای مختلف نظیر پایش مستمر روند مصرف مشترکان و بهره‌گیری از گزارش‌های مردمی و با هماهنگی دستگاه قضایی و همکاری فرماندهی انتظامی، در دستورکار قرار گرفت.

او با بیان اینکه انشعاب‌ها و مصارف غیرمجاز، به ویژه در ایام پُرباری شبکه، زیان‌های جدی را به دنبال داشته، گفت: طی سال گذشته و با گسترش همکاری‌ها بین شرکت توزیع برق شیراز و دستگاه‌های قضایی و انتظامی و با همراهی مطلوب پلیس امنیت اقتصادی، شاهد رشد آمار شناسایی برق‌های غیرمجاز در محدوده تحت مدیریت این شرکت بوده‌ایم.

سلاحی با اشاره به رشد ۷۰ درصدی در کشف دستگاه‌های استخراج رمزارز غیرمجاز در سال جاری نسبت به پارسال گفت: یکی از عوامل اثرگذار در این آمار، همکاری مطلوب پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی فارس بوده است.

وی افزود: کشف این تعداد ماینر، منجر به صرفه‌جویی بالغ بر هشت میلیون کیلووات ساعت انرژی و پیشگیری از مخاطراتی نظیر افت ولتاژ، خاموشی و هدررفت انرژی برق شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز گفت: مقابله با انشعاب‌ها و بهره‌برداری‌های غیرمجاز، بر کاهش بارشبکه به ویژه در ایام پُرباری، پیشگیری از خاموشی‌های ناخواسته و افزایش رضایت مشترکین اثرگذار است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • عکس| همکاری غول‌های ژاپنی برای تولید خودروی برقی
  • کارخانه نوآوری مرکز تحقیقات آب راه‌اندازی می‌شود
  • طرز تهیه نان خوشمزه آلمانی در خانه با 250 گرم آرد (فیلم)
  • غول‌های ژاپنی با هم خودروی برقی می‌سازند
  • همکاری غول های ژاپنی برای تولید خودروهای برقی (+عکس)
  • تفاهم غول‌ های ژاپنی برای تولید خودروی برقی
  • نقش شرکت متا در فروش موادمخدر
  • طرز تهیه غذای آلمانی خوشمزه با کلم و تخم مرغ (فیلم)
  • راکت 1000 ؛ از سریع ترین بنزهای روی کره زمین! (عکس)
  • کشف ۷۲۷ دستگاه استخراج رمزارز غیر مجاز در شیراز