Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر توسعه بازرگانی جهادکشاورزی استان زنجان با اشاره صادرات انواع محصولات کشاورزی از استان زنجان گفت: در یک ماه گذشته بالغ بر یک میلیون و 920 هزار دلاری انواع محصولات کشاورزی از استان زنجان صادر شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالله جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: تیر ماه امسال صادرات انواع محصولات کشاورزی استان به بیش از یک هزار و 355 تن رسید که ارزش این میزان صادرات بالغ بر یک میلیون و 920 هزار دلار برآورد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: تیر ماه امسال انواع محصولات زراعی، باغی و دام و طیور از جمله لبنیات، سیر، کشمش و رب گوجه فرنگی از استان زنجان به مقصد کشورهای اروپایی، روسیه، عراق، آذربایجانافغانستان صادر شده است.

تامین و توزیع گسترده مرغ منجمد دولتی در استان زنجان

وی خاطر نشان کرد: در پی افزایش نامتعارف قیمت گوشت مرغ در بازار در راستای تنظیم بازار و حمایت از مصرف کنندگان، شرکت پشتیبانی امور دام استان نسبت به تامین و توزیع گسترده مرغ منجمد با نرخ مصوب اقدام کرده است.

جعفری افزود: هم اکنون مرغ منجمد دولتی با نرخ 6 هزار و 750 تومان برای مصرف کننده به وفور و بدون محدودیت از طریق فروشگاه های زنجیره‌ای و بزرگ، تعاونی های مصرف و واحدهای صنفی منتخب در سراسر استان در حال توزیع است و به لحاظ تامین و دسترسی شهروندان به این کالای اساسی جای هیچ گونه نگرانی نخواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اهتمام دولت به منظور حمایت از مصرف کنندگان و اختصاص یارانه از محل منابع ملی برای تامین و توزیع مرغ منجمد دولتی، از شهروندان تقاضا می شود در صورت مشاهده موارد تخلف و گران فروشی‌های احتمالی، موارد را به سامانه «۱۲۴» گزارش کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۵۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع شش تن گوشت منجمد در آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ حسن دشتی نژاد از آغاز توزیع شش تن گوشت منجمد و هفته‌ای ۴ تن مرغ کشتارروز به قیمت مصوب دولتی در این شهرستان خبر داد.
مدیر اداره جهاد کشاورزی آبادان افزود: مردم می‌توانند اقلام مورد نیاز خود را در قالب طرح فجرانه کالابرگ  الکترونیک از فروشگاه‌های تعاونی جهاد واقع در کوی کارگر بلوار مرحوم دهداری و تعاونی ۹ چهل متری ذوالفقاری واقع در ایستگاه هفت و افق کوروش تهیه کنند. 
همچنین در فروشگاه‌های عامل، توزیع کالا‌های اساسی از جمله روغن، برنج و شکر با نرخ مصوب عرضه خواهد شد.

دیگر خبرها

  • همایش دریافت کد شناسه محصولات کشاورزی در مرودشت
  • همکاری ایران وپاکستان در موضوع کشت قراردادی و تهاتر کالاهای اساسی
  • صادرات محصولات کشاورزی مراغه به ۲۰ کشور جهان
  • بررسی موضوع تسهیل صادرات محصولات کشاورزی به عراق
  • لمس یک میلیارد دلاری صادرات به روسیه
  • مبادله ۸۴ هزارو ۵۳۹ تن محصولات کشاورزی درمرز‌های رسمی سیستان وبلوچستان
  • ضوابط تامین ارز از محل واردات در مقابل صادرات اعلام شد
  • ضوابط تامین ارز از محل «واردات در مقابل صادرات» اعلام شد
  • هدفگذاری صادرات ۶۵۸ میلیون دلاری از زنجان
  • توزیع شش تن گوشت منجمد در آبادان