Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@01:25:48 GMT

واکنش برانکو به عدم توافق کارلوس کی روش با ایران

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۷۵۵۱۶

واکنش برانکو به عدم توافق کارلوس کی روش با ایران

سرمربی تیم ملی بعد از جام جهانی هنوز به توافقی با فدراسیون فوتبال دست نیافته تا نگرانی‌ها در خصوص رقابت‌های جام ملت‌ها به اوج خود برسد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایران بعد از دو صعود به جام جهانی و دستیابی به نتایج قابل قبول در روسیه هنوز نتوانسته کارلوس کی روش را برای قبول شرایط فدراسیون پای میز مذاکره بکشاند و این در حالی است که کمتر از 4 ماه دیگر باید در رقابت‌های جام ملت های آسیا حضور یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و تداخل برنامه آن با آماده سازی تیم ملی به موضوعی تبدیل شد تا نشست خبری امروز برانکو را به چالش بکشد.


سرمربی پرسپولیس اما با کنایه خود نسبت به عدم حضور کارلوس کی روش در تیم ملی صحبت‌هایش را اینطور مطرح کرد: نمی‌دانم برنامه به چه شکل خواهد شد چون از برنامه تیم ملی خبر ندارم، تا حالا کسی به ما و باشگاه ما اطلاعی نداده است که خواهد بود یا نخواهد بود، و چه کسی سرمربی خواهد بود یا نخواهد بود.


برانکو که پیش از این نیز با توجه به تداخل برنامه میان تیم ملی و باشگاهش با کی روش با چالش مواجه شده بود به عدم توافق او با فدراسیون فوتبال اشاره کرد و اینکه هنوز برنامه‌ای در آستانه لیگ قهرمانان آسیا و جام ملت‌های آسیا برای پیش بینی اتفاقات موجود نیست.


سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران با توجه به اتمام دوره قراردادی اش بعد از جام جهانی به مرخصی رفته و علیرغم اینکه فدراسیون فوتبال و حتی وزارت ورزش طی چند وقت اخیر از توافقات مثبت با کی روش خبر داده‌اند، هنوز چیزی در این باره قطعیت نیافته است.

تیم ملی ایران برانکو ایوانکوویچ (سرمربی) پرسپولیس تهران کارلوس کی روش(سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس تهران کارلوس کی روش سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۵۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر برنامه‌های دیویس: ضرب‌الاجل بایرن منصفانه نیست

مدیر برنامه‌های مدافع کانادایی باواریایی‌ها، به ضرب‌الاجلی که این باشگاه برای این بازیکن تعیین کرده، واکنش نشان داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مدیران باشگاه رئال مادرید به منظور تقویت سمت چپ خط دفاعی کهشکانی‌ها چشم به جذب آلفونسو دیویس از بایرن مونیخ دارند و ظاهراً با این بازیکن به توافق شخصی دست یافته‌اند. این در حالی است که قرارداد این مدافع کانادایی در پایان فصل آینده منقضی می‌شود. گفته می‌شود بایرن برای دیویس 23 ساله ضرب‌الاجل تعیین کرده تا تصمیم نهایی خود در خصوص ماندن یا رفتنش از این تیم را به اطلاع آنها برساند.

نیک هوسه مدیر برنامه‌های آلفونسو دیویس به نشریه آلمانی «بیلد» گفت: این بی‌انصافی است که آلفونسو مورد حمله قرار می‌گیرد. یک سال پیش برای رسیدن به توافق برای تمدید قرارداد با بایرن نزدیک بودیم. سپس کل مدیریت باشگاه عوض شد و ما تا هفت ماه چیزی از جانب آنها نشنیدیم، هرچند در این مدت سعی کردم خودم با باشگاه تماس بگیرم. حالا باشگاه به ما اولتیماتوم داده و قرار است تا دو هفته دیگر پاسخ آنها را بدهیم چون باشگاه تحت‌فشار است و زمان زیادی طول کشید تا این تغییر مدیریت جا بیفتد. فشاری که آنها به ما می‌آورند، منصفانه نیست.

وی افزود: این تصمیم بسیار مهمی در دوران حرفه ای آلفونسو است و ما قرار است بدون اینکه بدانیم سرمربی فصل آینده بایرن چه کسی خواهد بود یا تیم چه شکلی خواهد بود، تصمیم بگیریم. به همین دلیل است که فکر می‌کنیم اولتیماتوم باشگاه ناعادلانه است. در پایان فصل که شفافیت بیشتری وجود دارد، تصمیم خواهیم گرفت که چه کار کنیم.

توافق توخل و بایرن بر سر جزئیات فسخ قرارداد

در همین حال نشریه «بیلد» گزارش داد؛ دیویس نمی‌خواهد آخرین پیشنهاد بایرن که توأم با اولتیماتوم شده را بپذیرد و جدایی او از این تیم در پایان فصل جاری با هدف پیوستن به رئال مادرید بسیار محتمل است.

آلفونسو دیویس که در سال 2018 از ونکوور وایت‌کپس کانادا جدا و به بایرن مونیخ پیوست، تاکنون در 184 بازی برای باواریایی‌ها به میدان رفته و آمار 9 گل‌ زده و 28 پاس گل را از خود برجای گذاشته است.

او تاکنون با بایرن 13 قهرمانی در رقابت‌های مختلف را تجربه کرده که می‌توان به پنج قهرمانی در بوندس‌لیگا، دو قهرمانی در جام حذفی آلمان و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا اشاره کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرمربی سابق چین: برای این شغل رشوه دادم!
  • مدیر برنامه‌های دیویس: ضرب‌الاجل بایرن منصفانه نیست
  • یونانی‌ها سرمربی تیم ملی را بیرون کردند!
  • موافقت اولیه گل‌محمدی با پیشنهاد فدراسیون فوتبال
  • چه بر سر سیاست بایدن در قبال ایران آمده؟ / واشنگتن دیگر باید با تهران به عنوان یک قدرت هسته‌ای رفتار کند
  • محنایی: فدراسیون بسکتبال ناکامی‌های فدراسیون قبلی را یدک می‌کشد/ با این روند از حریفان عربی عقب می‌افتیم
  • والیبال در ۱۴۰۲؛ قهر مردم!
  • رییس فدراسیون فوتبال فرانسه: زیدان؟ دشان بهترین سرمربی فوتبال فرانسه است
  • واکنش دوحه به خروج هیأت اسرائیلی از مذاکرات آتش‌بس غزه
  • پاسخ تند سرمربی شگفتی‌ساز به یک شایعه