Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکزچهارمحال وبختیاری، مدیرباغبانی سازمان جهادکشاورزی استان گفت:باغات هلو در چهارمحال و بختیاری توسعه یافته اند و این امر زمینه ساز افزایش تولید محصول هلو در این استان شده است.   

شیرانی افزود: بیشترین باغات هلو در شهرستان سامان واقع هستند.

مدیرباغبانی سازمان جهادکشاورزی استان گفت: هم اکنون بیش از سه هزار هکتار از اراضی چهارمحال و بختیاری به باغات هلو اختصاص دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  همچنین گفت:برداشت هلو در چهارمحال و بختیاری آغاز شده است و تا اواسط مهرماه ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: هلو و شلیل کشاورزی برداشت میوه شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۵۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶٨ گلزار شهید چهارمحال و بختیاری در انتظار ساماندهی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، اسماعیل عسگری افزود: ۱۷۷ گلزار شهید در استان ساماندهی شده و ۵۶ اماکن مقدس در دست اقدام است.
وی با اشاره به نقش ویژه عشایر در دفاع از کشور، خاطرنشان کرد: مقرر است در پایان اردیبهشت‌ماه سال جاری یادواره شهدای شاخص عشایری چهارمحال و بختیاری با هدف شناسایی بیشتر این شهدا برگزار شود..
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری گفت: سردار شهید الیاس ارجمند فرمانده اطلاعات-عملیات تیپ ۴۴ قمر بنی هاشم (ع) و دانش آموز شهید ظفر خالدی به عنوان شهید شاخص سال ۱۴۰۳ کشور انتخاب شده‌اند و کوچکترین رزمنده دفاع مقدس محور این یادواره است.

دیگر خبرها

  • جریمه واحد تولیدی فرآورده خوراک دام و طیور در چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری سالانه ۱۰ کنگره شهدا در کشور
  • درخشش ورزشکار چهارمحالی در مسابقات قایقرانی کشور
  • درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور
  • نظارت‌های صنفی در چهارمحال و بختیاری تشدید می‌شود
  • شهرکرد خنک‌ترین مرکز استان کشور
  • تحقق شعار سال در گرو نقش آفرینی کارگران و کارفرمایان
  • ۶٨ گلزار شهید چهارمحال و بختیاری در انتظار ساماندهی
  • صعود تیم بسکتبال نوجوانان چهارمحال و بختیاری به جمع هشت تیم برتر کشور
  • اجرای طرح نظارت و کنترل از بیش از هزار جایگاه عرضه سوخت