Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@06:34:55 GMT

افت فشار خون در بزرگسالان نشانه چیست؟

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۷۵۶۳۴

افت فشار خون در بزرگسالان نشانه چیست؟

 به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛دانشمندان دانشکده پزشکی دانشگاه اکستر بریتانیا می‌گویند که فشار خون در بزرگسالان به طور متوسط 14 سال پیش از مرگ آن‌ها، شروع به افت می‌کند.

مطالعات این گروه از محققان روی 46 هزار و 634 شهروند بریتانیایی که در شصت سالگی و یا بعد از آن فوت کرده‌اند، نشان داد در میان آنها افراد با وضعیت سلامتی مناسب وجود داشته ولی برخی از آنها دچار بیماری‌های قلبی و زوال عقل شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بررسی نتایج این پژوهش نشان داد که افت فشار خون در میان افرادی که که دچار زوال عقل، یا ناکارایی قلب، کاهش وزن در سال‌های واپسین زندگی و همچنین آنها که از آغاز به فشار خون بالا دچار بودند، بیش از دیگران رخ داده است.

بیشتر بخوانید: ۳ نسخه فوق‌‌‌العاده طلب سنتی برای درمان فوری افت ناگهانی فشار خون

دکتر جورج کوشل، استاد بیمارهای‌ داخلی دانشگاه اکستر در این‌باره گفت: «این مطالعه ضرورت انجام پژوهش‌های بیشتر برای بررسی وضعیت بیماران کهنسال را نشان می‌دهد. نتایج همچنین بر این موضوع تاکید دارند که پزشکان و پژوهشگران باید با دقت به موضوع افت فشار خود در میان بیماران کهنسال توجه کنند».

منبع: العربیه

انتهای پیام/

افت فشار خون در بزرگسالان از نشانه‌های مرگ زودرس است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سلامت اخبار علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۵۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی سرمربیان تیم های ملی کاراته

اعضای کادرفنی تیم های ملی دختران و پسران ایران جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴، از سوی مدیر رییس سازمان تیم‌های ملی معرفی شدند.

به گزارش ایسنا، با پیشنهاد سعید نیکوخصلت مدیر سازمان تیم‌های ملی، اعضای کادرفنی تیم‌های ملی دختران و پسران ایران به فدراسیون کاراته معرفی شدند که اسامی سرمربیان آنها به شرح زیر است:

دختران:
بزرگسالان: لیلا بهرامی
امید: ستاره موسوی
نوجوانان و جوانان: فاطمه چالاکی

پسران:
بزرگسالان:سید شهرام هروی
امید:مجید عبدالحسینی
جوانان:موسی گنج‌زاده
نوجوانان:نادر جودت

مسابقات کاراته قهرمانی آسیا در رده‌های پایه ۲ تا ۴ شهریورماه در مانیل فیلیپین و رقابت‌های قهرمانی آسیا در رده سنی بزرگسالان ۳۰ شهریور تا یک مهرماه در هانگژو چین برگزار می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تنش میان ایران و اسرائیل؛ چه خواهد شد؟
  • اگر این ۵ نشانه را دارید به بیماری جدی مبتلا شده اید
  • جمهوری خواهان، ترامپ را منبع اطلاعاتی معتبرتری نسبت به پنتاگون می‌دانند
  • پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی باید کوبنده باشد
  • مصرف استامینوفن در بارداری باعث اختلالات رشدی - عصبی در کودک می‌شود؟
  • علیرضا اشرف: هوچی‌گری‌های استقلال نشانه حقارت و ترس از پرسپولیس است! + عکس
  • معرفی سرمربیان تیم های ملی کاراته
  • کادرفنی تیم‌های ملی کاراته مشخص شد
  • عوارض خطرناک استفاده زیاد از استامینوفن
  • تشخیص ساده و سریع بیومارکر CRP و IL-۶ در بیماری سپسیس