Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@11:33:10 GMT

تزریق ۱۵۰۰ تن شکر به بازار آذربایجان غربی

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۷۵۶۷۷

تزریق ۱۵۰۰ تن شکر به بازار آذربایجان غربی

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛  رضا حسینی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان که  صبح امروز در محل  استانداری  برگزار شد گفت: در خصوص کالا‌های اساسی مثل برنج، روغن و شکر  باید همواره ذخیره کافی در استان وجود داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی در رابطه با کنترل قیمت کالا‌ها در بازار نیز گفت: قیمت کالا‌ها در بازار باید بصورت روزانه رصد شود و با افرادی که نرخ‌های مصوب را رعایت نمی‌کنند و اقدام به گرانفروشی کالا می‌کنند برخورد قانونی لازم صورت گیرد.

حسینی در خصوص تامین شکر مصرفی استان گفت: برای تعادل بخشی به قیمت و تامین شکر مورد نیاز استان، مقرر شد با مصوبه کارگروه تنظیم بازار استان، ۱۵۰۰ تن شکر از ذخایر استان به بازار تزریق شود.

وی در رابطه با قیمت گوشت در استان هم اظهار کرد: در آذربایجان غربی با توجه به اینکه یک استان تولید کننده محصولات دامی است نباید قیمت گوشت بالاتر از سایر استان‌ها باشد؛ لذا برای متعادل کردن قیمت گوشت در بازار، کارگروه تنظیم بازار تصمیماتی را اخذ نموده که بزودی عملیاتی خواهد شد.

معاون اقتصادی استاندار به موضوع تامین گوشت مرغ در استان نیز اشاره کرد و افزود: جلسه‌ای با حضور تولیدکنندگان این بخش برگزار و برنامه لازم برای تامین نیاز استان ارائه شود.

وی همچنین در رابطه با موضوع قیمت نان گفت: در این خصوص جلسه‌ای اختصاصی با حضور متولیان بخش برگزار و نتایج و تصمیمات آن اعلام خواهد شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان نیز در این جلسه گزارشی از وضعیت بازار و قیمت کالا‌ها در استان ارائه کرد.
انتهای پیام/ح


تشکیل جلسه تنظیم بازار آذربایجان غربی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی استانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۵۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه گوشت تنظیم بازاری وارداتی به زودی در سراسر کشور | قیمت گوشت گوساله در میادین و فروشگاه ها

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، مسعود رسولی اظهار کرد: امروز در تمام فروشگاه‌های زنجیره‌ای و غرف میادین، ران، ‌دست و راسته گوساله به قیمت ۲۹۹ هزارتومان، ‌ چرخ‌کرده ۲۷۵ هزارتومان و مخلوط نیز با قیمت ۲۸۵ هزارتومان عرضه می‌شود.

گوشت قرمز در وضعیت سفید | چرا قیمت گوشت قرمز کاهشی شد؟

وی افزود: فعلا این گوشت تنظیم بازاری وارداتی برای تهران و البرز است ولی از روزهای آینده با افزایش واردات در سایر استان‌ها نیز عرضه صورت می گیرد.

دبیر انجمن صنفی صنعت گوشت بسته بندی و پروتئینی کشور که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، تصریح کرد: به نظر می رسد تا ۲۰ روز آینده گوشت تنظیم بازاری وارداتی در سراسر کشور و در کلیه فروشگاه ها عرضه شود.

کد خبر 846007 برچسب‌ها گوشت فروشگاه های زنجیره ای خبر مهم قیمت - تنظیم بازار سازمان میادین میوه و تره‌بار واردات

دیگر خبرها

  • گوشت قرمز ۲۹۹ هزار تومانی وارد بازار شد؛ از کجا می‌توان گوشت ارزان خرید؟
  • گوشت تنظیم بازاری وارداتی به زودی در سراسر کشور عرضه می‌شود
  • عرضه گوشت تنظیم بازاری وارداتی به زودی در سراسر کشور
  • عرضه گوشت تنظیم بازاری وارداتی به زودی در سراسر کشور | قیمت گوشت گوساله در میادین و فروشگاه ها
  • ۷.۵میلیارد دلاری که بازار را تنظیم نکرد
  • آغاز عرضه گوشت قرمز تنظیم بازاری | این گوشت در کدام استان ها عرضه می شود؟
  • تنظیم بازار اصفهان با سامانه‌های هوشمند
  • مشکلی در فراوانی کالاهای اساسی نداریم/توزیع ۲۰۰۰ تن برنج و ۱۰۰۰ تن مرغ در اصفهان
  • فراوانی کالا‌های اساسی در اصفهان
  • توزیع ۳۵۰۰ تن شکر در استان اصفهان