Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان گفت: مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان اقدام به تولید جامع ترین نرم افزار ویژه حج با بیش از ۸۰۰ جلد کتاب کرده است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا حجت الاسلام سید مجید نبوی در خصوص آخرین اقدامات مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان در گفت وگو با صاحب نیوز، اظهار کرد: موسسه تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان پیرو تاکید مقام معظم رهبری بر تلاش در عرصه نوسازی و اعتلای پژوهش های دینی و اسلامی، با استفاده از روش ها و ابزارهای جدید، فعالیت خود را آغاز کرده و با سابقه 11 ساله ای که دارد، تا کنون موفق شده 15هزار کتاب شیعی را با 8 فرمت جهانی بر روی وب سایت خود قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: از ابتدای تأسیس مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان تا کنون، هزاران  کتاب شیعی را بر روی وب سایت مرکز به صورت رایگان بارگذاری کرده ایم.

مدیر مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان افزود: پس از بارگذاری این تعداد از کتاب ها، اپلیکیشن اندروید این کتاب ها را نیز تهیه و ارائه کردیم، به گونه ای که افراد مختلف با مراجعه به نرم افزار بازار، می توانند این کتاب ها را به صورت رایگان دانلود کنند.

وی ادامه داد: در حال حاضر در حال تهیه نسخه ios کتاب های مورد نظر مرکز برای گوشی های آیفون هستیم تا کاربران این سیستم عامل ها نیز امکان دانلود و تهیه کتاب ها را داشته باشند.

حجت الاسلام نبوی خاطرنشان کرد: پژوهشگران و محققان می توانند کتاب های مورد نظر را در سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی، به صورت رایگان دانلود و مشاهده کنند.

وی عنوان کرد: این منابع بر روی انواع گوشی های تلفن همراه، تبلت ها و سیستم عامل های مختلف رایانه ای قابلیت استفاده دارند و در تمامی دنیا به زبان های فارسی، عربی و انگلیسی قابل دریافت می باشند

مدیر مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان خاطرنشان کرد: مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان اقدام به تولید جامع ترین نرم افزار ویژه حج نموده که با بیش از ۸۰۰ جلد کتاب است.

وی افزود: این محصول از آن جهت که جامع ترین نرم افزار موجود برای حجاج می باشد، لذا از جهاتی با دیگر نرم افزار های موجود در بازار متفاوت است

وی در توضیح محتوای جامع ترین نرم افزار ویژه حج عنوان کرد: متن کامل مناسک و استفتائات ویژه حج از تمام مراجع معظم تقلید، تصاویر جدید و قدیم مکه مکرمه، متن ادعیه ویژه حج به همراه صوت، معرفی اماکن تاریخی مکه و مدینه، احادیث مرتبط با حج، آداب زیارت حرمین شریفه، پاسخ به شبهات و  با قابلیت جستجوی دقیق و پیشرفته در متون به صورت آنلاین و آفلاین است.

انتهای پیام

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۵۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مرکز جامع غربالگری اتباع در شهرستان ری

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: یکی از اولویت های اصلی مدیریت این شهرستان در سال جاری ساماندهی و هماهنگی امور مربوط به اتباع و مهاجران خارجی و مقابله با ورود و حضور اتباع غیرمجاز در شهرها و روستاهای تابعه است، در این راستا مرکز جامع غربالگری اتباع در ری به زودی افتتاح خواهد شد.

مهدی باب الحوائجی روز سه شنبه در نشست کمیسیون هماهنگی امور اتباع و مهاجران خارجی شهرستان ری اظهار داشت: یکی‌ از نیازهای اصلی ما در این حوزه راه اندازی هرچه سریعتر مرکز جامع غربالگری اتباع خارجی است که در بسیاری از موارد مرتبط کاربرد داشته و بسیار کمک کننده خواهد بود.

وی افزود: همچنین در همه جلسات کمیسیون می بایست قوانین مرتبط، شرح وظایف و بخشنامه های مربوطه با موضوع اتباع قرائت شده و رؤسای ادارات و دستگاه های عضو نسبت به شرح اقدامات خود اقدام کنند تا بتوانیم نقاط قوت و ضعف مجموعه را شناسایی نماییم.

معاون استاندار تهران با اشاره به اهمیت بالای کمیسیون ساماندهی اتباع خارجی خاطرنشان کرد: یکی از تأکیدات مهم تشکیل منظم و هر ۱۵ روز یکبار جلسات کمیته های فرعی در پنج بخش تابعه شهرستان است تا جلسات در بخش ها تشکیل و موضوعات مرتبط با اتباع به صورت تخصصی و با شرایط همان منطقه مطرح و پس از بررسی و تحلیل در کمیته ها مهمترین موارد جهت طرح در جلسه کمیسیون شهرستانی ارسال تا در مورد آنها تصمیم گیری شود که بدین شکل به سمت برخورد تخصصی با موضوع پیش خواهیم رفت.

باب الحوائجی‌ ادامه داد: در زمینه برخورد با اتباع غیرمجاز نیازمند یک تفکر جهادی و دلسوزانه و احساس تعهد در تمام مسئولان و متولیان امر هستیم. یکی از اقدامات خوبی که در شهرستان ری انجام شده است راه اندازی مرکز تخصصی غربالگری اتباع و مهاجران خارجی طی روزهای آتی خواهد بود.

وی اظهار امیدواری کرد؛ با شروع به کار مرکز و استقرار و شروع به فعالیت سامانه سراسری صیام به صورت دقیق و مستند به اطلاعات مورد نیاز مانند وضعیت اخذ مجوزهای قانونی، محل زندگی، شغل و دیگر موارد مورد نیاز دسترسی داشته باشیم.

فرماندار ویژه شهرستان ری یادآور شد: با افتتاح مرکز جامع غربالگری و اطلاع رسانی مناسب در این خصوص پس از این موضوع ساماندهی و هماهنگی امور مرتبط با اتباع و مهاجران خارجی به صورت کاملا تخصصی و مستند پیش خواهد رفت و بویژه در موضوع شناسایی اتباع غیرمجاز و اعمال برخوردهای قانونی می توانیم به آمار قابل قبولی دست یابیم.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • ۲۷ رقم برنج در کشور معرفی شده است
  • رشد تولید کشاورزی از ارکان تحقق شعار سال است
  • بافق میزبان کنفرانس بین المللی تحقیقات شتر
  • سند جامع سلامت، محور کار شورای سلامت باشد
  • گشایش دو پایگاه سلامت در کیش
  • تولید نوشت‌افزار ایرانی با کاغذ ایرانی
  • بهره برداری از مرکز جامع سلامت معلم کلایه
  • ۳۱ پروژه تحقیقاتی در مرکز پردیس آموزش و تحقیقات کشاورزی بروجرد در حال اجرا است
  • آغاز به کار رسمی مرکز جامع سلامت معلم کلایه + فیلم
  • افتتاح مرکز جامع غربالگری اتباع در شهرستان ری