Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-07@20:23:12 GMT

۱۰۰ طرح عمرانی در هفته دولت در اردستان افتتاح می شود

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۷۵۸۵۵

بخشدار مرکزی، اردستان گفت: بالغ بر ۱۰۰طرح در هفته دولت با اعتباری حدود چهل و سه میلیارد ریال از محل اعتبارات دهیاری ها و کمک و پیگیری نماینده مجلس شورای اسلامی در هفته دولت افتتاح می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صاحب نیوز؛ مهرداد باقری  پیش از ظهر امروز در نشست خبری در بخشداری مرکزی اردستان اظهار کرد: بالغ بر 100طرح در هفته دولت با اعتباری حدود چهل و سه میلیارد ریال از محل اعتبارات دهیاری ها و کمک و پیگیری نماینده مجلس شورای اسلامی در پنج دهستان بخش مرکزی اردستان افتتاح می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طرح های اجرایی شامل زیرسازی و آسفالت معابر، جدول گذاری، کانیو گذاری، اجرای فندانسیون ورزشگاه، روشنایی معابر، تجهیز پارک کودک، خرید و نصب وسایل ورزشی همچنین نصب و راه اندازی دوربین های امنیتی به منظور افزایش ضریب امنیت روستاها اجرا شده است.

بخشدار مرکزی اردستان گفت: طرح های اجرا شده در دهستان برزاوند شامل، سی و هشت هزار و 203 متر مربع زیر سازی و آسفالت با اعتبار هفت میلیارد و 800 میلیون ریال، فندانسیون ورزشگاه نیسیان بااعتبار 730 میلیون ریال  که 500 میلیون آن با پیگیری نماینده مجلس تامین شده، نصب و راه اندازی تعداد 9  دوربین حفاظتی با اعتبار 600 میلیون ریال و جدول و کانیو گذاری بطول پنج هزار و 90 متر با اعتبار یک میلیارد و 200 میلیون ریال انجام شده است.

باقری تاکید کرد: طرح های اجرا شده در دهستان گرمسیر  شامل، سی و هشت هزار و 910 متر مربع زیر سازی و آسفالت معابر با اعتبار هفت میلیارد و 600 میلیون ریال، جدول و کانیو گذاری معابر بطول شش هزار و 860 متر با اعتبار یک میلیارد و 650 میلیون ریال، نصب روشنایی معابر به میران 600 متر و اعتبار یک میلیارد و 150 میلیون ریال و اجرای فندانسیون ورزشگاه روستای موغار با اعتبار 730 میلیون ریال که 500 میلیون ریال آن با پیگیری نماینده مجلس تامین گردیده است.

باقری با بیان اینکه در دهستان علیا سه طرح زیر سازی و آسفالت معابر بطول هجده هزار و 200 متر مربع با اعتبار سه میلیارد و 500 میلیون ریال اجرا شده، تصریح کرد: جدول و کانیو گذاری به طول دو هزار و 600 منر با اعتبار 600 میلیون ریال و تجهیز پارک کودک روستای ماستبندی با هزینه یکصد میلیون ریال اجرا شده است.

بخشدار مرکزی اردستان تصریح کرد: فعالیت انجام شده در دهستان همبرات عبارتند از  زیر سازی و آسفالت معابر بطول چهار هزار و  500 متر مربع با هزینه نهصد میلیون ریال و دو هزار متر جدول و کانیو گذاری با اعتبار 500 میلیون ریال بوده است.

وی یادآوری کرد: همچنین  در دهستان کچو نیز چهار طرح شامل، سیزده هزار و 200 متر زیر سازی و آسفالت با اعتبار دو میلیارد و 600 میلیون ریال، جدول و کانیو گذاری و کانال آب بطول یکهزار و 750 متر و اعتبار 400 میلیون ریال، خرید وسایل ورزشی روستاهای هندوآباد و کچومثقال با اعتبار  270 میلیون ریال و رنگ آمیزی جدول خیابان هندوآباد با اعتبار 230 میلیون ریال و  همچنین زیرسازی و آسفالت روستاهای فاقد دهیاری با اعتبار دو میلیارد ریال ازجمله اقدام های انجام شده می باشد.

بخش مرکزی اردستان هشت هزار نفر جمعیت، 121 روستا، 40 شورا و 37 دهیاری دارد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۵۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیابان صنایع اهواز آسفالت می‌شود

معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز گفت: در ادامه نهضت آسفالت معابر پرتردد اهواز، عملیات زیرسازی و آسفالت خیابان صنایع با پیشرفت ۸۰ درصدی در حال انجام است.

مهدی مراد حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان، اظهار کرد: خیابان صنایع با توجه به نزدیکی به شرکت‌های صنعتی، بیمارستان شهید بقایی و جاده خرمشهر یکی از پرترددترین معابر شهر اهواز است که در مراحل پایانی زیرسازی و آسفالت قرار دارد.

وی افزود: مساحت کل معبر ۲۱۷۵۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال عملیات زیرسازی و آسفالت آن آغاز شد، در حال حاضر اکیپ‌های اجرایی در دو مسیر رفت و برگشت (به عرض ۱۲ متر) به صورت هم زمان عملیات جدول‌گذاری به طول ۳۸۰۰ متر را انجام می‌دهند.

معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز با اشاره به پیشرفت ۸۰ درصد پروژه احداث خیابان صنایع تصریح کرد: عملیات زیرسازی رو به اتمام است، آسفالت معبر طی روزهای آینده آغاز می‌شود و ابتدای خرداد ضمن تکمیل به بهره‌برداری خواهد رسید.

کد خبر 750697

دیگر خبرها

  • صرف ۸ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه سیستم‌های روشنایی در شهرکرد
  • پروژه روشنایی معابر نواحی صنعتی رضی و مشگین شهر افتتاح می‌شود
  • آسفالت بیش از ۵۰۰۰۰ مترمربع معابر در هفته سی و هفتم در شیراز
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • قرارگاه جهاد آسفالت در کرمان راه اندازی شد
  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است
  • آغاز ۲.۵ میلیون مترمربع آسفالت معابر شهر کرمان+تصویر
  • خیابان فلسطین اراک ساماندهی می‌شود
  • خیابان صنایع اهواز آسفالت می‌شود
  • اجرای طرح بهسازی معابر ۱۰ روستای دامغان