Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان از صادرات یک میلیون و ۹۲۰ هزار دلاری محصولات کشاورزی و دامی‌ به کشورهای خارجی در تیرماه خبر داد و کفت: عمده این محصولات سیر، کشمش و لبنیات بوده است‌. ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۶ استانها زنجان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، عبدالله جعفری امروز در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: استان زنجان یکی از استان‌هایی در کشور است که در حوزه محصولات‌ کشاورزی همواره رتبه‌های نخست را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در تیرماه امسال انواع محصولات کشاوزی، باغی و دام و طیور همانند لبنیات، سیر، رب گوجه فرنگی و کشمش‌به دیگر کشورها صادر شده است، گفت: اکثر مقصد محصولات به کشور آذربایجان، عراق، روسیه، افغانستان و برخی کشورهای اروپایی بوده است.

 مدیر‌ توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان به حج صادرات انواع محصولات کشاورزی استان اشاره و عنوان کرد: حجم صادرات تیرماه به میزان یک هزار و 355 تن رسید که ارزش این صادرات حدود یک میلیون و 920 هزار دلار بوده است.

وی در ادامه به واردات گوشت گرم به منظور تعادل بخشی قیمت گوشت در بازار خبر داد و گفت: این محصولات از کشور استرالیا و برخی کشورهای آسیای میانه وارد شده است و انتظار داریم‌ با ورود این محصول قیمت گوشت در بازار به حد تعادل برسد.

جعفری گفت: از شهروندان زنجانی درخواست داریم در صورت مشاهده هرگونه تخلفات فورا با شماره 124 تماس بگیرند.

انتهای پیام/م

R41375/P1486/S6,59/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۵۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سطح زرد نیز برای کشاورزی صادر شد/احتمال سرمازدگی محصولات کشاورزی از پنجشنبه تا جمعه

با توجه به کاهش دمای هوا و احتمال سرمازدگی در برخی مناطق استان یزد در پی پایان بارش‌های اخیر، هشدار سطح زرد در خصوص احتمال سرمازدگی محصولات کشاورزی صادر شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، از روز گذشته سامانه بارشی وارد استان یزد شد و تا امروز ادامه داشت که این حجم از بارندگی‌ها زمینه خوشحالی مردم و کشاورزان شد.

پیش‌بینی می‌شود سامانه بارشی دیگری اواخر هفته‌های آینده نیز در استان یزد فعال شود و از هفته اول اردیبهشت ماه، سامانه با رعد و برق عصرگاهی در استان یزد همراه باشد.

با پایان هشدار نارنجی در استان برای فردا هشدار سطح زرد ویژه کشاورزی صادر شده است و احتمال سرمازدگی محصولات کشاورزی از روز پنجشنبه تا جمعه وجود دارد.

مجموع بارش‌های استان طی این مدت ۸.۳ میلی متر است که با احتساب بارش‌های ۲۴ ساعته گذشته در استان مجموع بارش استان از ابتدای مهرماه تا به امروز به حدود ۸۴ میلی‌متر رسیده است.

اداره کل هواشناسی استان یزد نیز اعلام کرد: با توجه به کاهش دمای هوا و احتمال سرمازدگی در برخی مناطق استان، امشب دمای ساعتی شبانه از طریق کانال هواشناسی در پیام رسان ایتا https://eitaa.com/yazdmet اعلام می‌شود.

کد خبر 745567

دیگر خبرها

  • رتبه نخست مازندران در صادرات لبنیات
  • صادرات ۷.۶ میلیارد دلاری زنجیره فولاد در سال ۱۴۰۲
  • ۲۰ تن‌ ماهی قزل‌آلا از لرستان به خارج از کشور صادر شد
  • کشاورزی زنجان و تلاش برای سازگاری با کم آبی
  • هشدار سطح زرد نیز برای کشاورزی صادر شد/احتمال سرمازدگی محصولات کشاورزی از پنجشنبه تا جمعه
  • ۳۶۰ میلیون دلار محصولات کشاورزی از آذربایجان شرقی صادر شد
  • صادرات سالانه ۱۲۰ میلیون دلار محصولات کشاورزی در قزوین
  • سالانه ۱۲۰ میلیون دلار محصولات کشاورزی استان قزوین صادر شود
  • صادرات ۳۶۰ میلیون دلاری محصولات کشاورزی از آذربایجان شرقی
  • صادرات ۱۳۰ میلیون دلاری محصولات آرایشی و شوینده