Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: انیمیشن «آخرین مهره طلایی» داستان خواهر و برادری را روایت می کند که بعد از اسباب کشی به خانه جدید دچار اتفاقات جالبی می‌شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید انبارلویی، در گفت‌وگو با  صبح قزویناظهار کرد: انیمیشن «آخرین مهره طلایی» بزودی در سیمای مرکز قزوین تولید می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


وی افزود: این سریال بصورت انیمیشن و با تکنیک «Cut Out» فضای بومی استان قزوین را در قالب داستانی تخیلی از سفر زمان به سال‌های گذشته به تصویر می‌کشد. 

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین اذعان کرد: انیمیشن «آخرین مهره طلایی» داستان خواهر و برادری را روایت می کند که بعد از اسباب کشی به خانه جدید دچار اتفاقات جالبی می‌شوند، آنها به کمک ساعتی جادویی زمان را طی کرده و پدر خود را که در کودکی به سر می‌برد و در زمان به دام افتاده پیدا کرده و به خانه برمی‌گردند.

وی ابراز کرد: این سریال به نویسندگی و کارگردانی صادق قاسمی در 26 قسمت یازده دقیقه ای در سیمای مرکز قزوین تولید خواهد شد. 

این مسئول بیان کرد: فیلمنامه این اثر در نخستین جشنواره ملی پویانمایی که از 15 تا 17 اردیبهشت سال جاری در همدان برگزار شد، موفق به کسب دیپلم افتخار و تندیس این جشنواره شد.
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۵۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام زائران خانه خدا به سرزمین وحی از امروز

اعزام زائران ایرانی به حج عمره قرار بود پس از ۹ سال وقفه، پارسال ازسرگرفته شود، که به علت صادر نشدن مجوز پرواز به تعویق افتاده است.

سلیمی مدیر حج و زیارت استان قزوین گفت: اعزام زائران از امروز آغاز می‌شود به مدت یک ماه ادامه دارد.

وی افزود: از استان قزوین یک کاروان ۸۰۵ نفره پنجم اردیبهشت اعزام می‌شوند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • پاکستان؛ فرصتی طلایی برای اکران و تولیدات مشترک سینمایی
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی پنجم اردیبهشت
  • آغاز به کار رسمی مرکز جامع سلامت معلم کلایه + فیلم
  • اقتباس بهترین راه ارتباط کودکان با سینما
  • بررسی ظرفیت‌های ِصداوسیمای کرمان برای اجرایِ طرحِ مولدسازی
  • تحقق شعار سال در گرو نقش آفرینی کارگران و کارفرمایان
  • نمایش «ملودی» در جشنواره انیمیشن «ورونژ»
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی سوم اردیبهشت
  • اعزام زائران خانه خدا به سرزمین وحی از امروز
  • برداشت خوشه‌های طلایی گندم از مزارع کشاورزی خرمشهر