Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-28@16:29:21 GMT

اینفوگرافیک آزادگان استان قزوین منتشر شد

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۷۵۸۹۹

اینفوگرافیک آزادگان استان قزوین منتشر شد

در آستانه‌ی سالروز ورود آزادگان اینفوگرافیک آزادگان استان قزوین منتشر شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین؛در آستانه‌ی 26 مرداد ماه سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، اینفوگرافیک «آزادگان استان قزوین در یک نگاه» منتشر شد. 


این اینفوگرافیک شامل اطلاعات آماری آزداگان استان قزوین است که توسط روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین طراحی و منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 
اینفوگرافیک «آزادگان استان قزوین در یک نگاه» شامل اطلاعات آزادگان شهید، تعداد آزادگان به تفکیک مدت اسارت و به تفکیک محل پرونده است. 

همچنین در این اینفوگرافیک یاد و خاطره سید آزادگان حجت‌الاسلام والمسلمین شهید سید علی‌اکبر ابوترابی‌فرد و سید الاسرای ایران اسلامی سرلشکر خلبان شهید حسین لشگری گرامی داشته شده است. 
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۵۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری پسماند ۲ محور پرتردد رشت همزمان با ایام نوروز

به گزارش خبرنگار مهر، کیا عاشوری صبح پنجشنبه در گفت و گو با رسانه‌ها اظهار کرد: فرهنگ تفکیک زباله در جامعه نهادینه و آموزش باید از قشر کودک و نوجوان جامعه آغاز شود.

وی با بیان اینکه تفکیک زباله از مبدا دغدغه اصلی است که می باید در روستاها دهیاران و در شهرها شهرداران پسماندها را مدیریت کنند، افزود: بر همین اساس در ایام نوروز جمع آوری پسماند در سطح شهرستان رشت با نظارت معاون عمرانی فرمانداری و مشارکت بخشداران، شهرداران و دهیار در دستور کار قرار گرفت و در این خصوص به دهیارانی که در انجام وظایف خود کم کاری داشتند، تذکر و اخطار لازم داده شده است.

عاشوری با بیان اینکه به دلیل اهمیت موضوع پسماند، دهیاران و شهرداران این موضوع را می‌بایست در اولویت کاری خود قرار دهند، تصریح کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته پسماند ۲ محور رشت - آستانه اشرفیه و ورودی شهرستان رشت در محدوده امامزاده هاشم جمع آوری و پاکسازی شد.

وی جمع آوری و مدیریت زباله و تفکیک از مبدا را دو محور اصلی مدیریت پسماند عنوان کرد و افزود: آموزش و ترویج فرهنگ تفکیک زباله از مبدا و جانمایی سطل‌های مخصوص توسط دهیاران و شهرداران در دستور کار قرار گیرد.

عاشوری ضمن توصیه به مسافران نوروزی که شهرستان رشت را برای مقصد سفر خود انتخاب می‌کنند، گفت: رها سازی زباله در بین راه نه تنها به محیط زیست صدمه می‌زند بلکه به دور از آداب و فرهنگ ایرانی و اسلامی است.

کد خبر 6064147

دیگر خبرها

  • مراسم شب‌های قدر در گلزار شهدای قزوین برگزار می‌شود
  • جمع آوری پسماند ۲ محور پرتردد رشت همزمان با ایام نوروز
  • قزوین میزبان ۲ شهید گمنام می‌شود
  • قزوین میزبان ۲ شهید گمنام می شود
  • جزئیات تشییع و خاک‌سپاری ۲ شهید گمنام در استان قزوین
  • لزوم تفکیک «وقف» و «خیریه» در نظام سلامت
  • اینفوگرافیک و موشن گرافیک ثبت نام نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳ منتشر شد
  • اینفوگرافیک: ثروتمندترین افراد جهان در کدام کشور‌ها زندگی می‌کنند؟
  • اینفوگرافیک/ افزایش ۱۷۰ درصدی دستمزد کارگران در دولت سیزدهم
  • اینفوگرافیک مراحل ثبت نام آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ ( نوبت دوم )