Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-24@19:31:26 GMT

سرپرست هیأت کشتی استان اصفهان منصوب شد

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۷۵۹۴۶

مصطفی میرزایی به عنوان سرپرست هیأت کشتی استان اصفهان منصوب شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از روابط عمومی فدراسیون کشتی، با پیشنهاد مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان و موافقت رئیس فدراسیون کشتی، مصطفی میرزایی تا زمان تشکیل مجمع و انتخاب رئیس هیأت، به عنوان سرپرست هیأت کشتی استان اصفهان منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



انتهای پیام/

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۵۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست جدید اداره تبلیغات اسلامی سیرجان معرفی شد

طی مراسمی با حضور امام جمعه سیرجان، فرماندار، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان و جمعی از مسئولان، اعضای کانون مداحان، هیئت‌های مذهبی، شخصیت‌های فرهنگی، هنری و سیاسی، حجت الاسلام ایمان ارجمند به عنوان سرپرست جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سیرجان منصوب شد و از زحمات حجت الاسلام سعید شهابی قدردانی شد.

در این مراسم حجت الاسلام  عباس مسلمی زاده، امام جمعه سیرجان، از زحمات و خدمات حجت‌الاسلام سعید شهابی، رییس پیشین اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سیرجان قدردانی کرد و گفت: تبلیغ فرهنگ دینی، وظیفه همه دستگاه‌های اجرایی است.

علی یعقوبی پور، فرماندار سیرجان نیز در این مراسم با اشاره به توسعه ارتباطات و دستیابی به امکانات نوین تبلیغی و ارتباطی ایجاد شده بر لزوم استفاده از این ابزار‌ها برای تبلیغ و اطلاع رسانی دینی تأکید کرد.

در این مراسم از زحمات حجت الاسلام سعید شهابی قدردانی و  حجت الاسلام شیخ ایمان ارجمند به عنوان سرپرست جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سیرجان منصوب شد.

حجت الاسلام سعید شهابی به عنوان مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان منصوب شده است. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • منظمی سرپرست دبیرکلی والیبال شد
  • منظمی سرپرست دبیرکلی فدراسیون والیبال شد
  • سرپرست جدید اداره تبلیغات اسلامی سیرجان معرفی شد
  • نامه رسمی فدراسیون فوتبال به AFC برای تغییر مالکیت پرسپولیس و استقلال
  • سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • «صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد
  • «محلوجی» سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ شهرداری اصفهان شد
  • دبیر جديد فدراسیون کبدی معرفى شد
  • علی رشیدی دبیر کل فدراسیون کبدی شد
  • دستیار ویژه فرماندار شهرستان نیکشهر منصوب شد