Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا آذربایجان غربی، جلسه کارگروه تنظیم بازار استان صبح امروز به ریاست رضا حسینی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی و با حضور سایر اعضای کارگروه در محل استانداری برگزار شد.

معاون استاندار در این جلسه گفت: در خصوص کالاهای اساسی مثل برنج، روغن و شکر در استان باید همواره ذخیره کافی در استان وجود داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی در رابطه با کنترل قیمت کالاها در بازار نیز گفت: قیمت کالاها در بازار باید بصورت روزانه رصد شود و با افرادی که نرخ های مصوب را رعایت نمی کنند و اقدام به گرانفروشی کالا می کنند برخورد قانونی لازم صورت گیرد.

وی در رابطه با قیمت گوشت در استان هم اظهار کرد: در آذربایجان غربی با توجه به اینکه یک استان تولید کننده محصولات دامی است نباید قیمت گوشت بالاتر از سایر استان ها باشد؛ لذا برای متعادل کردن قیمت گوشت در بازار، کارگروه تنظیم بازار تصمیماتی را اخذ نموده که بزودی عملیاتی خواهد شد.

معاون اقتصادی استاندار به موضوع تامین گوشت مرغ در استان نیز اشاره کرد و افزود: جلسه ای با حضور تولیدکنندگان این بخش برگزار و برنامه لازم برای تامین نیاز استان ارائه شود.

تامین شکر مصرفی استان از دیگر موارد مطروحه در این جلسه بود.

حسینی در این ارتباط گفت: برای تعادل بخشی به قیمت و تامین شکر مورد نیاز استان، مقرر شد با مصوبه کارگروه تنظیم بازار استان، ۱۵۰۰ تن شکر از ذخایر استان به بازار تزریق شود.

وی همچنین در رابطه با موضوع قیمت نان گفت: در این خصوص جلسه ای اختصاصی با حضور متولیان بخش برگزار و نتایج و تصمیمات آن اعلام خواهد شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان نیز در این جلسه گزارشی از وضعیت بازار و قیمت کالاها در استان ارائه کرد.

نویسنده: علی غیور

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رضا حسینی کارگروه تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۶۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش گوشت لاکچری در قم ممنوع شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، سوژه اصلی جلسه کارگروه تنظیم بازار این هفته، عرضه گوشت با قیمت‌های نامتعارف بود؛ نظارت بر قیمت تالار‌ها و رستوران ها، عرضه کالا‌های اساسی و کاسبان امین هم از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران
  • صدور رای برای بیش از ۹۵ درصد از پرونده‌های تخلف طرح شده در تعزیرات گلستان
  • بنگاه‌های املاک همدان زیر ذره‌بین نظارت کارگروه تنظیم و کنترل بازار مسکن
  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید
  • ممنوعیت فروش گوشت لاکچری در قم +فیلم
  • فروش گوشت لاکچری در قم ممنوع شد
  • بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان
  • واردات گوشت گرم به ۶۰۰ تن می‌رسد
  • تامین مالی فروشگاه‌ها از طریق تسهیلات
  • فروشگاه‌ها تامین مالی می‌شوند