Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جلسه انتخاب هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر شیراز که با حضور فرماندار این شهرستان برگزار شد، سید احمدرضا دستغیب به عنوان رئیس این شورا برای سال دوم مشخص شد و در جایگاه منشی دهقانی به جای دودمان آمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سیروس پاک فطرت، عضو شورای اسلامی شهر شیراز که امروز (25 مرداد) در جلسه تعیین هیئت رئیسه جدید شورا، اعلام کاندیداتوری کرده بود، هنوز نامزد ریاست نشده بود، در حین توزیع برگ تعرفه، انصراف داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سید احمدرضا دستغیب و نوذر امامی به رقابت پرداختند و در پایان با نتیجه هشت بر پنج از 13 رای، دکتر سید احمدرضا دستغیب، نوذر امامی را شکست داد و برای بار دوم به عنوان رئیس این شورا معرفی شد.

 

ابراهیم صبوری، سیروس پاک فطرت و لیلا دودمان نامزدهای نایب رئیسی این شورا بودند که در پایان ابراهیم صبوری با هفت رای به عنوان نایب رئیس شورا مشخص شد، لیلا دودمان در این بخش 6 رای داشت و سیروس پاک فطرت در این بخش تنها یک رای آورد.

 

برای منشی اول شورا تنها سولماز دهقان کاندیدا شد که با 12 رای به عنوان منشی اول شورا مشخص شد و یک رای هم ممتنع بود.

 

همچنین برای منشی دومی شورا قاسم مقیمی هم تنها کاندیدای این بخش بود که با 10 رای به عنوان منشی دوم این شورا مشخص شد و سه رای ممتنع بود.

 

سینا بنی زمانی و نواب قائدی برای تصدی پست سخنگویی این شورا به رقابت پرداختند که در پایان با رای به عنوان دکتر قائدی با هفت رای به عنوان سخنگو معرفی شد و بنی زمانی در این بخش 6 رای آورده بود.

 

در ادامه نوذر امامی با 12 رای و یک رای ممتنع به عنوان خزانه دار معرفی شد.

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: خشکسالی زلزله مساجد روزنامه های ورزشی ورزش ایران فوتبال ایران دریای خزر داعش وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان فرمانداری شیراز شورای اسلامی شهر شیراز شیراز انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۶۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف چند بازیکن پرسپولیس مشخص شد/ وضعیت تمدید قرارداد سرخپوشان

به گزارش خبرنگار مهر، باشگاه پرسپولیس پس از حذف این تیم از رقابت‌های جام حذفی مذاکره با بازیکنان فعلی خود را که در پایان فصل به دلیل اتمام قرارداد بازیکن آزاد محسوب می‌شوند را آغاز کرد تا آنها را پای میز مذاکره با این تیم بکشاند.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی بازیکنان فصل جاری پرسپولیس هستند که با پایان یافتن لیگ بیست و سوم می‌توانند این تیم را ترک کنند.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه نیز میز مذاکره را برای تمدید قرارداد با آنها فراهم کرد تا نفراتی همچون مرتضی پورعلی گنجی و مهدی ترابی خواسته‌های خود را مطرح کنند.

با این حال اکثر بازیکنان پرسپولیس تصمیم گرفتند موضوع تمدید قرارداد را به پایان فصل موکول کنند تا ضمن تمرکز روی بازی‌های فصل جاری در خصوص آئین نامه‌های نقل و انتقالاتی جدید سازمان لیگ فوتبال نیز اطلاعات لازم را کسب کنند و سپس درباره قرارداد خود تصمیم‌گیری کنند.

درویش به تمام بازیکنانی که در پایان فصل، آزاد محسوب می‌شوند پیشنهاد تمدید قرارداد فرستاده است تا شایعه حضور سه بازیکن در لیست مازاد این تیم رد شود.

همچنین اوسمار ویه‌را سرمربی پرسپولیس نیز هیچ لیست ورود و خروجی به باشگاه ارائه نکرده است تا باشگاه با گزینه‌های خارج از لیست این تیم هم صحبتی را آغاز نکرده باشد.

کد خبر 6097192

دیگر خبرها

  • تاثیر عمیق غیبت سه ستاره روی نمایش مس
  • جدول لیگ برتر | صدر آبی ماند، نفس پرسپولیس پشت سر استقلال
  • هماهنگی با ثبت احوال برای حضور تماشاگران روی صندلی مشخص؛ علوی: الزامات رعایت نشود لیگ به تعویق می‌افتد
  • پرتاب حدادی به صندلی ریاست/ من تنها، شما همه!
  • قهرمان فوتبال هلند مشخص شد
  • تکلیف چند بازیکن پرسپولیس مشخص شد/ وضعیت تمدید قرارداد سرخپوشان
  • رقم هزینه رم برای سردار آزمون مشخص شد
  • بازی جدید قالیباف برای حفظ صندلی ریاست؛ تندرو‌ها شمشیر را از رو بسته‌اند
  • بازی جدید قالیباف برای حفظ صندلی ریاست /تندروها شمشیر را از رو بسته اند /وعده های عجیب کاندیداهای ریاست مجلس
  • ریاست دور‌ه‌ای مجارستان بر اتحادیه اروپا چالشی برای بروکسل