Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار مظاهری درنشست خبری در جمع خبرنگاران اظهارداشت:از ابتدای امسال تاکنون،۱۹فقره پرونده جرا‌‌عم،اقتصادی در این استان به ارزش ۱۵۲میلیاردو۷۶۰میلیون ریال رسیدگی شده است.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی گفت:  در این مدت 28 نفر به علت ارتکاب جرائم اقتصادی در استان دستگیر شده اند.

وی افزود: در این مدت با اجرای طرح های مبارزه با قاچاق کالا 458 نفر متهم دستگیر شده اند که ارزش ریالی این پرونده ها بیش از 27 میلیارد و 998 میلیون ریال به ثبت رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار مظاهری یاداورشد: در چند روز اخیر نیز اقلام آرایشی به ارزش بیش از 65 میلیون ریال کشف و یک متهم در این زمینه دستگیر شد همچنین 2 هزار قلم تجهیزات پزشکی به ارزش 20 میلیون ریال در یک داروخانه شناسایی شد.

سردار مظاهری خاطرنشان کرد: 355 کیلوگرم کاغذ قاچاق به ارزش 190 میلیون ریال و کاغذ احتکار شده به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال از دیگر پرونده های پلیس آگاهی است.

وی در راستای اجرای طرح های امنیت اخلاقی امسال 27 هزار و 861 مورد تذکر لسانی به بانوان داده شده است ر این مدت 798 مورد تذکر لسانی از افراد گرفته شده و یک مورد نیز به مراجع قضایی ارجاع داده شده است.

وی خاطر نشان کرد: 93 درصد از دستگیرشدگان مرد و مابقی زن بوده اند اظهار داشت: بیشترین گروه سنی دستگیر شدگان معادل 68 درصد آنان در بازه سنی 25 تا 39 سال قرار دارند.

وی افزود: 214 نفر از دستگیر شدگان معادل3 درصد از آنان دارای تحصیلات عالی بوده و 816 نفر معادل 12 درصد بیسواد هستند.

وی گفت: در این مدت هفت فقر قتل در استان کشف شده است که پنج فقره مربوط به سال جاری و 2 مورد مربوط به سال گذشته است.

وی افزود: امسال 2 هزار و733 فقره سرقت در استان گزارش شده است که یکهزار و 736 مورد منجر به کشف شده و در این زمینه یکهزار و 100 سارق دستگیر شده و 10 باند سارقان  متلاشی شده است.

 

انتهای پیام./

خبرنگار منیژه سهرابی راد

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خراسان شمالی سرقت قاچاق مبارزه با قاچاق کالا نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۶۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسد دست و پابسته زن ثروتمند در کمد | خدمتکار خانه دستگیر شد

به گزارش همشهری آنلاین، رسیدگی به این پرونده از آذر سال ۱۴۰۰ با شکایت زن جوانی به پلیس مبنی بر قتل مادرشوهرش آغاز شد. وقتی تیم جنایی به خانه زن ۸۰ ساله در سعادت‌آباد تهران رفتند با جسد دست و پا بسته او در کمد رختخواب‌ها روبه‌رو شدند.

عروس خانواده که موضوع را به پلیس گزارش داده بود در تشریح ماجرا به مأموران گفت: من و دخترم ۲ روز آخر هفته به خانه مادرشوهرم می‌رفتیم. خودم کلید داشتم، این بار وقتی رفتیم مادرشوهرم نبود. نگران شدم، بوی تعفن زیادی می‌آمد و رختخواب‌ها به هم ریخته بود. وقتی رختخواب‌ها را کنار زدم با جسد مادرشوهرم روبه‌رو شدم که دست‌هایش بسته بود.

بررسی‌ها و تحقیقات نشان می‌داد که عامل قتل پس از جنایت، طلا و خودروی هیوندای قربانی را سرقت کرده و انگشت اشاره مقتول هم جوهری شده است. همچنین مشخص شد که مقتول یک پرستار خانگی داشته که ناپدید شده است.

آزار زنان در مراسم ترحیم؛ متهم به مادرمرده هم رحم نکرد | مرد موطلایی از طعمه‌ها فیلم سیاه می‌گرفت ۲ سال پس از قتل

ردیابی‌ها برای دستگیری اکبر - پرستار خانگی - ادامه داشت تا اینکه مشخص شد وی به طور مخفیانه از کشور خارج شده. با گذشت ۲ سال از این جنایت وی به ایران برگشت و دستگیر شد.

متهم به قتل پروین اعتراف کرد و گفت: وقتی به عنوان پرستار به خانه مقتول رفته بودم، خاله‌ام حدود چند میلیارد تومان از طلاهایش را به من داد تا برایش بفروشم. مقتول گفت من خریدار طلاهایت هستم. من هم به خاطر اعتمادی که به او داشتم طلاها را بدون هیچ سندی به او دادم و قرار شد ۶ میلیارد تومان بابت آن به من پرداخت کند اما پولی نداد.

وی افزود: سر این موضوع با او درگیر شدم و دست‌هایش را بستم و به اندازه ۶ میلیارد از او سفته گرفتم و بعد هم خفه‌اش کردم. پس از آن مقداری طلا که در کشو بود را برداشتم و سوار بر خودرواش متواری شدم.

با تکمیل تحقیقات پرونده برای رسیدگی به شعبه ۱۰ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا متهم بزودی محاکمه شود. این در حالی است که اولیای دم برای وی درخواست قصاص کرده‌اند.

کد خبر 847124 منبع: ایران برچسب‌ها خبر مهم قتل - قاتل حوادث ایران

دیگر خبرها

  • کشف جسد دست و پابسته زن ثروتمند در کمد | خدمتکار خانه دستگیر شد
  • یک متهم کمتر از ۳ ساعت در گرگان دستگیر شد
  • اُفت ۴۰ سانتی متری آب از سفره‌های زیرزمینی خراسان شمالی/ ابلاغ دستورالعمل مهار اضافه برداشت آب از چاه‌های کشاورزی
  • دیدارجمعی ازکارگران خراسان‌شمالی با مقام معظم رهبری
  • کلاهبردار ۱۶۰ میلیارد ریالی در کرمانشاه دستگیر شد
  • قاچاقچی دستمال جادویی در دام پلیس همدان
  • قاچاقچی دستمال جادویی در همدان نقره داغ شد
  • قاتل فراری در شوش دستگیر شد
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد
  • مبلغ کل فروش بلوک سهام استقلال و پرسپولیس اعلام شد