Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@03:57:41 GMT

شرایط جوی گلستان ناپایدار می شود

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۷۶۲۵۴

شرایط جوی گلستان ناپایدار می شود

گرگان - ایرنا - مدیرکل هواشناسی گلستان با اعلان اینکه از امروز پنجشنبه وضعیت جوی استان به تدریج ناپایدار می شود؛ گفت: افزایش و کاهش دما و به دنبال آن وزش شدید باد، رگبار و رعد و برق در این خطه شمالی پیش بینی می شود.

نوربخش داداشی با ارسال گزارشی به مدیران دستگاههای اجرایی گلستان که تصویری از آن در اختیار ایرنا قرار گرفت؛ اظهار داشت: طی 48 ساعت آینده وضعیت جوی نسبتا آرامی خواهیم داشت و دما بطور نسبی افزایش می یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ابراز کرد: اما از روز یکشنبه با ورود سامانه ناپایدار به گلستان شاهد افزایش ابر؛ کاهش رگبار و رعد و برق و در برخی نقاط استان وزش شدید باد و کاهش نسبی دما تا 8 درجه سانتی گراد خواهیم بود ضمن اینکه دریای خزر نیز مواج پیش بینی می شود.
به گفته وی شرایط ناپایدار جوی تا سه شنبه آینده مقارن با آخرین ساعات مرداد ماه تداوم خواهد داشت و طی این مدت احتمال آبگرفتگی معابر عمومی استان گلستان وجود دارد.
استان گلستان در کرانه شرقی دریای خزر اقلیم متنوعی دارد.
2729

منبع: ایرنا

کلیدواژه: كليات عكس ابر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۶۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۰ درصدی زائران حج تمتع ۱۴۰۳ استان گلستان

رئیس شعبه هما در مازندران و گلستان از افزایش ۲۰ درصدی زایران حج تمتع ۱۴۰۳ استان گلستان نسبت به سال گذشته خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، جلسه هماهنگی انجام پروازهای حج تمتع 1403 از فرودگاه گرگان با حضور رئیس ‌هما‌ در دو استان مازندران و گلستان، مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان، مدیرکل حج و زیارت، مدیران استانی و عوامل کاروان‌های اعزامی حج تمتع این استان برگزار شد.

رئیس  هما‌ در دو استان مازندران و گلستان،  در این جلسه، ارائه خدمات به زائران ضیوف الرحمن را از افتخارات "هما" دانست و گفت: ارائه خدمات مطلوب، انجام پروازهای ایمن و بدون تاخیر همواره مد نظر مدیران و کارکنان هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران است.

سعید بیانی در ادامه افزود: تعداد زائران برنامه‌ریزی شده استان گلستان در حج تمتع 1403 تعداد 5 هزار و 124 نفر است که در قالب 21 پرواز از فرودگاه گرگان به سرزمین وحی اعزام خواهند شد که تعداد زائر سال جاری نسبت به سال گذشته 20 درصد افزایش دارد.

وی از همکاری مسئولان فرودگاه گرگان در ارتباط با تسهیل تردد همکاران عملیاتی "هما" به ویژه در زمان بازگشت تشکر کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش سهمیه کاروانهای حج تمتع در گلستان
  • سامانه ناپایدار بارشی تا چهارشنبه در کهگیلویه و بویراحمد فعال است
  • جشنواره ورزشی مادر و دختری در آزادشهر + فیلم
  • جشنواره ورزشی مادر و دختری در آزادشهر
  • وزش باد و بارندگی شدید برای امروز عصر و کاهش ۱۰ درجه دما برای فردا در قم
  • کاهش محسوس دما طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه در گلستان
  • افزایش ۵ برابری اعتبارات بیمه خدمات درمانی معتادان در حین درمان در گلستان
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی تا سه شنبه/دمای هوا افزایش می‌یابد
  • افزایش ۲۴ درصدی جوجه ریزی در استان گلستان
  • افزایش ۲۰ درصدی زائران حج تمتع ۱۴۰۳ استان گلستان