Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@10:23:29 GMT

پل تاریخی غزنوی در آزادشهر + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۷۶۲۸۰

پل تاریخی غزنوی در آزادشهر + فیلم

‍‍‍‍‍‍

 به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ پل غزنوی در روستایی از توابع بخش چشمه‌ساران شهرستان آزادشهر در استان گلستان واقع شده است. اجداد ساکنین غزنوی در سال ۱۲۸۸ هجری شمسی از روستای بام صفی‌آباد از توابع اسفراین به دلیل قحطی و اختلافات قومی به این منطقه مهاجرت کرده اند. شهروندخبرنگار ما فیلمی از پل زیبا و دیدنی پل غزنوی را ارسال کرده است که مشاهده می‌کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بیتا رحمانی - گلستان (آزادشهر)



بیشتر بخوانید: سایه افکندن ابرها در روستای ییلاقی "درازنو" + فیلم 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

فیلمی از پل زیبای غزنوی در آزادشهر

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مناظر زیبا دانلود فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۶۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید برلزوم مطالعه و احیای روستای مدفون کندوان

حمزه زاده در نشست شورای راهبردی روستای تاریخی کندوان، روستای مدفون در دل کوه حیله ور را یکی از جاذبه‌های تاریخی و طبیعی شهرستان اسکو و آذربایجان شرقی عنوان کرد و گفت:تاکنون ۶۰ واحد کران در داخل این غار زیرزمینی کشف و از زیر گل و لای بیرون آمده و پیش بینی می‌شود با اجرای طرح‌های مطالعاتی افزون بر ۲۰۰ واحد کران دیگر نیز شناسایی شود.

 وی گفت:با شناسایی کران‌های مدفون روستای حیله ور و جذب سرمایه گذاران خواهیم توانست نسبت به توسعه گردشگری و عمرانی کندوان اقدام کنیم.

فرماندار شهرستان اسکو هم با اشاره به ثبت جهانی گردشگری روستای کندوان بر لزوم اجرای سریع طرح جامع کندوان تاکید کرد و افزود:با اجرای طرح جامع کندوان ساماندهی این روستا سرعت بیشتری گرفته و شاهد استاتدارد سازی در ارائه خدمات به گردشگران خواهیم بود.

 حسین فیروزی یکی از تهدیدات و چالش‌های پیش روی کران‌های تاریخی کندوان را ورود خودرو‌های سبک و سنگین گردشگرات به داخل روستا عنوان کرد و افزود:لرزش و صدای این خودرو‌ها آسیب‌هایی به کران‌های سنگی کندوان وارد می‌کند که در این راستا طرح ایجاد پارکینگ خودرویی در بیرون از محوطه تاریخی روستا به مساحت ۱۳۰۰ متر مربع و گنجایش ۱۲۰۰ دستگاه خودرو تدارک دیده شده است.

 وی همچنین ساخت و ساز‌های غیر مجاز در محدوده تاریخی روستای کندوان را یکی دیگر از چالش‌های پیش روی این روستا برشمرد و گفت:با اجرای سیاست‌های تشویقی برای روستائیان جهت تخریب سازه‌های جدید و انتقال آنها به روستای پایین دست خواهیم توانست تا حدودی از تغییر منظر تاریخی و هویت اصلی کندوان جلوگیری کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • تخریب پروژه گازرسانی بر اثر بارش باران در روستای دوسیران + فیلم
  • مختومقلی فراغی از محور‌های وحدت در گلستان است
  • گذری به بازار تاریخی وکیل در شهر شیراز + فیلم
  • امدادرسانی به ۲۸ خانواده سیل‌زده گلستانی
  • امدادرسانی هلال‌احمر گلستان به ۱۱۲ نفر در مناطق تحت تاثیر آبگرفتگی
  • انسداد برخی محورهای روستایی شرق استان گلستان / بارندگی شب گذشته خسارت زد
  • جومونگ در جزیره، آشوراده چوسان شد/ دستور رییس‌جمهور وتو می‌شود؟
  • جشنواره ورزشی مادر و دختری در آزادشهر + فیلم
  • تاکید برلزوم مطالعه و احیای روستای مدفون کندوان
  • جشنواره ورزشی مادر و دختری در آزادشهر