Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-06@07:36:30 GMT

واکنش پرسپولیس به توقیف اتومبیل‌باشگاه

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۷۶۲۹۶

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس نسبت به خبر توقیف اتومبیل این باشگاه واکنش نشان داد. ناطقان: امروز خبری منتشر شد مبنی بر اینکه یکی از طلبکاران باشگاه پرسپولیس به جای گرفتن طلبش از این باشگاه موفق شد اتومبیل باشگاه پرسپولیس را توقیف کند.

پندار خمارلو در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در مورد این مسئله گفت: یک آژانس هواپیمایی از چند سال پیش (زمان مدیریت محمدحسین نژادفلاح) از باشگاه پرسپولیس به خاطر سفر چارتی که باشگاه به عربستان داشته طلبکار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: مدیر این آژانس امروز حکم توقیف اتومبیل باشگاه را گرفت و اتومبیل را با خودش برد. این اتومبیلی بود که حمیدرضا گرشاسبی با آن رفت و آمد می‌کرد. حالا دادگاه باید در خصوص این مسئله تصمیم‌گیری کند.

خمارلو تاکید کرد: باشگاه پرسپولیس هیچ بدهی جاری ندارد و اگر بدهی وجود دارد برای سال‌های پیش است. منبع: میزان برچسب ها: باشگاه پرسپولیس ، واکنش ، توقیف اتومبیل

منبع: ناطقان

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس واکنش توقیف اتومبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۶۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار ۲ مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی

کمیته انضباطی مدیر روابط عمومی پرسپولیس و مدیر رسانه‌ای سپاهان را فراخواند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با توجه به حواشی رخ داده پس از مسابقه تیم های پرسپولیس و سپاهان اصفهان و پیرو اطلاعیه قبلی در این باره، ابلاغ می شود مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و مدیر رسانه‌ای تیم سپاهان جهت ادای پاره‌ای از توضیحات در کمیته انضباطی فدراسیون حاضر شوند.

به گزارش تسنیم، بعد از حواشی بازی پرسپولیس -سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر که روز 12 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار شد، واکنش‌های رسانه‌ای بسیار زیادی در این مورد صورت گرفت. همین موضوع عاملی شد تا کمیته انضباطی مدیران بخش مرتبط با رسانه دو تیم را احضار کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پاسخ تند پرسپولیس به انتقاد مدیر سپاهان
  • عکس| پاسخ تند پرسپولیس به صحبت‌های مدیر تیم سپاهان
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود
  • انتقاد تند مدیر سپاهان از هواداران زن و مرد پرسپولیس
  • انتقاد تند مدیر سپاهان از هواداران زن و مرد پرسپولیس!
  • احضار دو مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • احضار مدیران پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • احضار مدیر روابط عمومی پرسپولیس و مدیر رسانه سپاهان به کمیته انضباطی
  • حواشی پرسپولیس - سپاهان تمامی ندارد؛ فدراسیون وارد عمل شد!
  • احضار ۲ مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی