Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما  مرکز خوزستان ،رئیس هیات عامل صندوق توسعه ملی گفت: صندوق توسعه ملی براساس نظام نامه اعتباری، اساسنامه و تاکیدات مقام معظم رهبری و برنامه های دولت جمهوری اسلامی با پشتیبانی از بخش خصوصی اقدام به ایجاد ساختارهای زیربنایی در سراسر کشور کرده و از پروژه های بزرگ زیربنایی پشتیبانی می نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


‎مرتضی شهیدزاده در این بازدید ضمن ابراز رضایت از فعالیت قابل توجه این پروژه ملی با اشاره به کسب پیشرفت بیش ۸۱ درصدی در این پروژه بزرگ ملی گفت: اقداماتی که در ۲سال گذشته در این پروژه صورت پذیرفته نشانه ای از عزم و توانمندی مجموعه مدیریتی و تامین کنندگان مالی این پروژه بوده است.
وی ابراز امیدواری کرد که با تمهیدات و رایزنی های صورت گرفته در راستای سرمایه گذاری و ایجاد زنجیره ارزش در صنایع پایین دستی این پروژه استراتژیک ملی صندوق توسعه ملی آمادگی کامل اختصاص بودجه لازم را جهت تحقق این هدف دارد.
استاندار خوزستان نیزدراین بازدید ه گفت : یکی از مهمترین پروژه هایی که صندوق توسعه ملی به کمک بخش خصوصی سرمایه گذاری نموده، پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس در 20 کیلومتری شهرستان بهبهان با 3/2 میلیارد دلار هزینه بوده است.
وی ادامه داد: پروژه در طول 2 سال گذشته سرعت بسیار خوبی داشته و رضایت مندی بسیار خوبی هم در جهت اشتغال و هم در تحقق اقتصاد مقاومتی صورت گرفته است، که امیدواریم ظرف یکسال آینده به بهره برداری برسد.
استاندار خوزستان درخصوص این بازدید اظهار داشت: شهیدزاده رئیس هیات عامل صندوق توسعه ملی، افخمی مدیر عامل بانک صنعت و معدن و جمعی از مدیران بانکی کشور در پالایشگاه بید بلند خلیج فارس حضور یافتند تا از نزدیک روند پیشرفت کار را مورد ارزیابی قرار دهند.
وی ادامه داد: بانک های عامل، بانک صنعت و معدن ، بانک سپه همه و همه در این ابر پروژه درگیر کار هستند و لازم بود که با حضور در محل از روند اجرای پروژه مطلع شوند.
وی افزود : در جلسه این بازدید در محل هلدینگ خلیج فارس، موافقت اولیه اعلام و شهیدزاده نیز موافقت کردند که سرمایه این پروژه از محل صندوق توسعه ملی تامین شود، و افخمی هم پذیرفتند که بعنوان بانک عامل این پروژه و بانک لیدر پروژه باشند.
شریعتی اظهار امیدواری کرد و گفت: با تلاش و همدلی که وجود دارد کار پیش برود و به سرانجام برسد.
وی ادامه داد: البته بانک پارسیان و بانک های دیگری هم متقاضی این سرمایه گذاری هستند.
استاندار خوزستان در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم هرچه سریعتر این موضوع تعیین تکلیف شده تا بتوانیم صنعت پایین دستی پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس را که یک پتروشیمی با 1/6 میلیارد دلار است به انجام برسانیم و محصول آن باعث اشتغال قابل توجهی در صنایع پایین دستی شده و شاهد آن باشیم که بهبهان علاوه بر قطب کشاورزی به یک قطب صنعتی در این حوزه تبدیل شود.
در این نشست حبیب الله کشت زر نماینده مردم بهبهان و عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ضمن ابراز رضایت از فرآیند اجرای این طرح عظیم ملی گفت شهرستان بهبهان از حیث نیروهای توانمد علمی از قابلیت های بسیار بالایی برخوردار است به همین خاطر می بایست با لحاظ ظرفیت های ایجاد صنایع پایین دستی در کنار این پروژه مهم بخشی از دغدغه های مردم این شهرستان در حوزه اشتغال و تولید بر طرف شود.دانلود

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: مدیر عامل صندوق ملی توسعه بید بلند بازدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۶۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احمد شهریاری مدیرعامل استقلال می‌شود؟! پتروشیمی خلیج فارس آماده جدال حقوقی با صدا و سیما بر سر حق پخش

پتروشیمی خلیج فارس مدیرعامل معتمد خود برای اداره باشگاه استقلال را انتخاب کرده است.  بعد از واگذاری قانونی مالکیت باشگاه استقلال تهران به پتروشیمی خلیج فارس و چند شرکت زیرمجموعه آن، حالا رایزنی‌ها در مورد مدیرعامل بعدی آبی‌ها شروع شده و آنچه که مسلم به نظر می‌رسد خروج علی خطیر از جمع مدیران استقلال است.

حالا با بررسی‌ها مشخص شده به احتمال بسیار زیاد سردار احمد شهریاری مدیرعامل سابق باشگاه منحل شده صباباتری که در استقلال هم سابقه عضویت در هیأت مدیره را دارد، به عنوان مدیرعامل جدید معرفی خواهد شد.

ابر هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس مالک ۸۵ درصد مالکیت استقلال است و همه کرسی‌های هیات مدیره در اختیار این مجموعه عظیم اقتصادی با سود سالانه بیش از ۱۴۰ همت قرار دارد و هر فردی که این پتروشیمی بخواهد، بر کرسی مدیرعاملی استقلال تکیه خواهد زد.

رییس فعلی پتروشیمی خلیج فارس کسی نیست جز عبدالعلی علی عسگری رئیس پیشین سازمان صداوسیما... احمد شهریاری نیز در دوره مدیریت علی عسگری، مرد شماره دو رسانه ملی و معاون پشتیبانی صداوسیما بود.

حالا به نقل از منابع موثق و مستقل، احمد شهریاری با دستور رفیق نزدیک خود مدیرعاملی استقلال را خواهد پذیرفت تا آبی‌ها دیگر مشکل مالی نداشته باشند و البته با ریخت‌وپاش‌ها و دزدی‌های ریز و درشت مدیران سابقش، بدهی‌های چندصد میلیاردی خلق نکنند.

گفته می‌شود تغییرات مدیریتی استقلال فعلا تا پایان فصل جاری مسابقات انجام نخواهد شد و به دلیل شرایط حساس باشگاه در کورس قهرمانی، قرار نیست تا خردادماه کسی جابجا شود.

همچنین گفته می‌شود با ورود شهریاری، ترکیب هیأت مدیره هم زیر و رو خواهد شد و در بهترین حالت تنها علی آقامحمدی در آن باقی خواهد ماند. از نام‌های بزرگی برای هیأت مدیره نام برده شده که هر کدام از آنها وزنه‌ای در نهاد‌های حاکمیتی هستند و اغلب سابقه حضور در استقلال را دارند. 

حالا بیش از هر زمان دیگری، شانس استقلال برای بهره‌برداری از حق پخش تلویزیونی واقعی خود بالا رفته و شهریاری با آشنایی از پیچ و خم قانونی این بحث، می‌تواند آبی‌ها را به حق دیرینه خودشان برساند. طبیعی است که اگر شهریاری و علی‌عسگری موفق شوند، پرسپولیس هم از این امتیاز برخوردار خواهد شد.

منبع: تابناک ورزشی

tags # استقلال سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • خطیر: واگذاری استقلال بزرگ ترین اتفاق بعد از قهرمانی آسیا بود
  • پروژه فیبر نوری در خوزستان ظرف ۴ ماه به پایان می‌رسد
  • علی خطیر: امروز بزرگ‌ترین اتفاق برای باشگاه استقلال بعد از قهرمانی آسیا رقم خورد
  • خطیر:واگذاری استقلال بزرگ‌ترین اتفاق بعد از قهرمانی آسیا بود
  • خطیر: تغییر حق مالک جدید است
  • خطیر: خوشحالم واگذاری استقلال در زمان مدیریت من رقم خورد
  • احمد شهریاری مدیرعامل استقلال می‌شود؟! پتروشیمی خلیج فارس آماده جدال حقوقی با صدا و سیما بر سر حق پخش
  • مدیرعامل جدید استقلال ازسوی پتروشیمی خلیج‌فارس
  • بازدید مدیرعامل بانک مسکن از شرکت ناواکو و تاکید بر استفاده از ظرفیت ها، تجارب و دانش بومی شرکت در جهت افزایش نوآوری، درآمدزایی و خودکفایی مالی
  • توافق 4 کشور منطقه برای "راه توسعه" / اتصال اروپا به خلیج فارس از طریق ترکیه و عراق / مسیر ترانزیت جدید بدون ایران