Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سرمربي تيم فوتبال اميد گفت: در ديدار فردا مقابل کره شمالي فقط براي پيروزي به ميدان مي‌رويم.
به گزارش خبرنگار اعزامي خبرگزاري فارس از اندونزي، زلاتکو کرانچار درباره ديدار مقابل کره شمالي در بازي‌هاي آ‌سيايي گفت: در مسابقه فردا فقط براي پيروزي به ميدان مي‌رويم هر اقدامي که نياز باشد براي اين کار انجام مي‌دهيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با تماشاي بازي اين تيم فکر مي‌کنم ما با کيفيت‌تر هستيم. 
وي ادامه داد: بايد در ديدار فردا مقابل کره شمالي مانند نيمه دوم مقابل عربستان باشيم و در گلزني موثرتر عمل کنيم. بايد طراوت بيشتري داشته باشيم؛ البته تغييراتي خواهيم داشت. به بازيکناني که مقابل عربستان خسته هستند و زياد دويده‌اند شايد استراحت بيشتري بدهيم؛ با توجه به طراوتي که بازيکنان جديد دارند از تعدادي از آنها استفاده خواهيم کرد. 
سرمربي تيم فوتبال اميد تصريح کرد: بايد هم بازي خوبي ارائه دهيم و هم در کارهاي تاکتيکي و دوندگي لازم، عملکرد خوبي داشته با شيم. بازيکناني که فردا به داخل زمين مي‌روند قرار است با اين دستورات پيش بروند و هرکدام از آنها موظف به اجراي اين دستورات هستند؛ بايد روي کار تيمي حساب بازکنيم. 
کرانچار درباره انجام تمرينات در زمين گلف، گفت: با توجه به فاصله يک و نيم ساعته تا جاکارتا و زمان 3 ساعته رفت و برگشت عملا بازيکنان خسته مي‌شدند، اما با زمين فعلي تنها 10 دقيقه فاصله داريم. براي بازي با عربستان براي ما مهم بود که بچه‌ها خسته نشوند. 
وي افزود: عملا بايد هر 2 روز يکبار يک مسابقه را برگزار کنيم؛ بنابراين منطقي‌تر است تا تمرين ريکاوري را در جايي مانند اينجا انجام دهيم. زمين گلف محيط واقعا خوبي دارد و به اندازه کافي از کيفيت لازم براي ريکاوري برخوردار است. 
کرانچار در پاسخ به اين سوال که آيا در ديدار فردا مقابل کره شمالي نسبت به عربستان تغييراتي خواهيم داشت يا نه گفت: فردا 4-3-3 بازي خواهيم کرد. همه را نمي‌توانيم تغيير دهيم. برخي از بازيکنان بازي خواهند کرد و برخي ديگر استراحت. تعدادي از بازيکنان نيمکت نيز ممکن است به ترکيب اصلي اضافه شوند.
انتهاي پيام/س

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۶۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ تغییر قطعی در ترکیب سپاهان مقابل گل‌گهر

سپاهان با ترکیبی متفاوت و پرستاره‌تر از نیم فصل نخست به مصاف گل‌گهر خواهد رفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم فوتبال سپاهان با حداقل ۵ تغییر نسبت به بازی رفت مقابل گل‌گهر به میدان خواهد رفت و شرایط متفاوتی نسبت به بازی رفت که با تعویض در دی ماه برگزار شد حاضر خواهد شد.

دیدار هفته ششم سپاهان و گل‌گهر با تعویق طولانی مدت در انتهای نیم فصل برگزار شد و سپاهان با توجه به حکم انضباطی که دریافت کرده بود ۱۰ بازیکن خود را به دلایل مختلف در اختیار نداشت و علاوه بر استفاده از بازیکنان جوان در ترکیب اصلی روی نیمکت هم بازیکنان زیادی در اختیار نداشت و به غیر از امید نورافکن الباقی بازیکنان روی نیمکت ناآشنا و جوان بودند.

سپاهان در آن مسابقه با ترکیب نیما میرزازاد، محمد قربانی، محمد دانشگر، آریا یوسفی، میلاد زکی‌پور، ارشیا سرشوق، محمدجواد حسین‌نژاد، فرشاد احمدزاده، علی احمدی، شهریار مغانلو و عیسی آل‌کثیر که سه بازیکن از این لیست دیگر در جمع شاگردان مورایس نیستند و احتمال بازی کردن علی احمدی و نیما میرزازاد زیاد نیست.

از این لیست احتمال شروع کردن آریا یوسفی و محمدجوادحسین‌نژاد از روی نیمکت زیاد است و سپاهان با ترکیب کاملا متفاوت نسبت به نیم فصل اول مقابل گل‌گهر به میدان خواهد رفت.

سپاهان در غیاب ستاره‌های خود شکست سنگینی را مقابل گل‌گهر تجربه کرد و قهرمانی نیم فصل را از دست داد و در این مسابقه علاوه بر کسب ۳ امتیاز و باقی ماندن در کورس قهرمانی به دنبال انتقام بازی رفت هم خواهد بود.

دیدار سپاهان و گل گهر که به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود یک‌شنبه ساعت ۱۸:۴۵ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هوادار منچستریونایتد و خندیدن به بازیکنان لیورپول در مقابل آنها پس از پیروزی برابر این تیم / فیلم
  • روی کین: پیروزی مقابل لیوپول می‌تواند نقطه عطفی برای تن هاخ باشد
  • پیروزی استقلال در نیمه اول مقابل هوادار با گل زود هنگام
  • صحبت های رضا درویش پس از پیروزی مقابل پیکان؛ باید پنج تا شش گل می زدیم!
  • پیروزی‌های پیاپی الهلال ادامه دارد
  • سردار دوباره فیکس است: بفرما، یک فرصت طلایی
  • مثلث خاطره‌انگیز استقلال: هرکدام در گوشه‌ای از دنیا!
  • واکنش کریستیانو رونالدو به برتری النصر مقابل الاهلی
  • ۵ تغییر قطعی در ترکیب سپاهان مقابل گل‌گهر
  • واکنش کریستیانو رونالدو به پیروزی النصر مقابل الاهلی