Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه گفت: تکفیری‌ها به قصد رسیدن به مرزهای ما آمده بودند که نظام مقدس را مورد تهدید و تاخت و تاز قرار دهند. ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۰ استانها خوزستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، سردار سرتیپ پاسدار علی‌اکبر پورجمشیدیان در یادواره شهید علیپور با گرامیداشت یاد و خاطره ‌23 هزار شهید استان خوزستان به ویژه ‌سردار رشید اسلام شهید علیپور اظهار داشت:‌ نقش مردم، رزمندگان و پاسداران غیور در دفاع از حرم اهل بیت(ع) و جبهه مقاومت در ‌عراق و سوریه ‌‌بی‌نظیری است و از همان روز نخست حمله گروه‌های تکفیری به عتبات عالیات و حرم اهل بیت(ع)، مردم بزرگوار این‌ استان‌ جزو نخستین دلاورمردانی بودند که در این جبهه حضور پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگ‌کننده نیروزی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه‌ اندیمشک بیش از هزار شهید تقدیم اسلام کرده است،‌ افزود: ‌شهید علی‌پور یکی از چهره‌های شاخص و شخصیت ملی و مستشار کم‌نظیر نظامی در جبهه مقاومت و دفاع از حرم اهل بیت(ع) بوده است.

سردار سرتیپ پورجمشیدیان بیان کرد: رهبرمعظم انقلاب در سفارش‌های خود بارها فرمودند که تاریخ به ویژه 200 سال اخیر را مطالعه کنید چراکه عبرت‌آموز و درس آموز است و برای امروز ما بسیار می‌تواند مؤثر باشد تا بدانیم کجا بودیم و در چه شرایطی قرار داریم.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه‌ با بیان این‌که موضوع‌های نظامی یکی از محورهای مطالعاتی است، خاطرنشان کرد: بخش‌های از کشور که در جنگ‌های مختلف از ایران جدا شدند برای نسل جوان که امروز تحت تأثیر فضای مسمومی قرار گرفته‌اند باید تبیین شود.

وی با اشاره به این‌که مردم نظام سلطه را کنار زدند و نظام مقدس جمهوری اسلامی را آوردند، تأکید کرد: اقشار مردم در همه صحنه‌های پای کار آمدن نظام مقدس حضور داشتند اما مردان بزرگی همچون علیپور سخت‌ترین مسئولیت را در انقلاب پذیرفتند و همه وجود خود را کف دست گذاشتند و با تمام اخلاص برای تثبیت نظام مقدس فداکاری کردند.

سردار ‌پورجمشیدیان با بیان این‌که شهید علیپور جوان 12 یا 13 ساله‌ای بود که وارد جنگ شد، عنوان کرد: اگر جنگ تحمیلی به دفاع مقدس تبدیل شد به دلیل پای میدان آمدن همه اقشار و مردم بود و این هنر امام بود که همه را به صحنه آورد و سرداری همچون علیپور درس را رها می‌کند و وارد صحنه جنگ می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه ‌با اشاره به این‌که در تاریخ نظامی دنیا برخی از عملیات‌های دفاع مقدس همچون عملیات والجر 8، خیبر و بدر که در استان خوزستان انجام شده، بی نظیر است یادآور شد: اولین ثمره حضور مردان بزرگ  در مقابل حرکت بزرگ دشمن توقف آن بود چراکه حداقل این حضور جداسازی استان خوزستان یا به عبارتی به معنای سقوط کل کشور بود.

سردار پورجمشیدیان با بیان اینکه نیروهای مسلح همه سرمایه‌ خود را در رفع محرومیت به کار گرفته‌اند،‌ بیان کرد: مردمی‌ترین نهاد سپاه و بسیج است ولی چرا باید فضا را مسموم کرد.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه‌ با اشاره به این‌که گروه‌های تکفیری گفته بودند هر کجا اثری از محبت اهل بیت(ع) باشد، باید آن را از بین ببریم، بیان کرد: تکفیری‌ها به قصد رسیدن به مرزهای ما آمده بودند که نظام مقدس را مورد تهدید و تاخت و تاز قرار دهند.

سردار سرتیپ پورجمشیدیان با بیان این‌که اگر برای تکفیری‌ها شرایطی فراهم می‌شد تا مرکز حکومت ما آماده بودند، ادامه داد: مردان غیور و دلاوری همچون شهید علیپور در برابر تکفیری‌ها سینه سپر کردند و ایستادند.

وی با بیان اینکه برخی‌ها در 8 سال جنگ‌ یک روز هم در میدان نبرد حضور نداشتند ‌اما امروز طلبکارند، عنوان کرد: اگر بنا‌ست تاریخ و عاشورا تکرار شود، نتیجه و ثمره آن نابودی دشمنان و استکبار جهانی خواهد بود.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه ‌بیان کرد: در جنگ اقتصادی اگر دلمان با خدا باشد دست ما را می‌گیرد و شرط این دست گرفتن‌ها این است که همه وجود خود را در خدمت خدا قرار دهیم و در اقتصاد به نظر می رسد اخلاص و صداقت را مشاهده نمی‌کنیم.

انتهای پیام/ش

R41468/P1377/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۶۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگداشت سردار شهید سید محمد حجازی و سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درشهرستان کرخه خوزستان برگزار شد

مراسم سومین بزرگداشت سردار شهید سید محمد حجازی و سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور فرماندار شهرستان کرخه ،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کرخه، فرمانده فراجا شهرستان،امام جمعه موقت شهرستان، و شورای اداری شهرستان و جمعی از مسئولین، خانواده های معظم شهدا، سادات جلیل القدر و جمعی از اقشار مختلف مردم در محل سالن اجتماعات شهید فخری زاده در شهرستان کرخه برگزاری شد.

سرگرد پاسدار قاسم گوروی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کرخه ضمن تبریک سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بزرگداشت سومین سالگرد شهید حجازی به حضار گرامی خیر مقدم عرض نمودند و فرمود:سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی مردم پایه و جان نثار این مردم است و تمام قد برای حفظ امنیت و استقلال این مرز و بوم تلاش می کند.

وی در ادامه سپاه را یک مکتب خانه دانست و افزود:سپاه مکتبی که مردان بزرگی را تربیت نمود و خدمات زیادی را به جامعه اسلامی دادند و در نهایت شهید شدند مردانی همچون شهیدابراهیم همت، (هاشمی،کاظمی، ردانی پور، هادی، سلیمانی،و حجازی) نمونه ای از شهدای ما هستند که در این مکتب پرورش پیدا کرده اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کرخه در خصوص شهید حجازی بیاناتی را ایراد فرمود و گفت:شهید حجازی از ابتدای انقلاب از سال ۵٧ به عضویت سپاه پاسداران در آمده و دوران ۸ سال دفاع مقدس در جبهه های حق علیه باطل حضور داشت و پس از آن مسئولیت های متفاوتی در سپاه عهده دار بود.

سرگرد پاسدار قاسم گوروی یکی از شاخصه های شهید حجازی را ولایت مداری خواندند و گفت ایشان شهیدی است که تمام عمرش را وقف اسلام کرد و در دوران جنگ تحمیلی مجروح و جانباز جنگ شد که بر اثر جراحات و اثرات جنگ، به شهادت رسید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کرخه در بخش دیگری از سخنرانی خود به موضوع عملیات غرور آفرین وعده صادق اشاره کرد و فرمود:

دو موضوع مهم در عملیات غرور آفرین وعده صادق حائز اهمیت می باشد

۱_ رمز عملیات یا رسول الله(ص) است که این یک پیام داشت و پیامش این بود که ملت ایران به نمایندگی از تمامی جامعه اسلامی چه شیعه و چه سنی به سمت این رژیم کودک کش حمله ور شد.

۲_هماهنگی بین دیپلماسی و میدان بود، هر زمانی که هماهنگی و هم دلی و هم افزایی باشد فضل خداوند هم شامل ما می شود و چه دستاورد بزرگی نصیب ملت اسلامی شد و طومار این رژیم منحوس برای همیشه پیچیده شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کرخه در پایان نابودی رژیم صهیونیستی را قطعی قطعی دانست و گفت ان شاء الله دعا می کنیم همه ما به زودی نابودی این رژیم را ببینیم و در قدس شریف نماز بخوانیم.

در ادامه: ستاری فر فرماندار شهرستان کرخه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت

فرماندار شهرستان کرخه شهید حجازی را مرد بزرگ و تاریخ ساز دانست و افزود شهید سرافراز سید محمد حجازی، اقدامات ارزشمند و ریل گذاری های بزرگی را در سپاه انجام داده است.

وی در ادامه از زحمات فرماندهی و پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان کرخه تقدیر و تشکر نمود و افزود بسیج و سپاه با تلاش شبانه روزی و خدمت گذاری بی منت، آرامش خاصی را برای مردم فراهم نموده و تمامی اقدامات آن ها در تمامی عرصه ها از جمله(امنیتی، فرهنگی، اقتصادی، سازندگی و...) قابل تقدیر است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898114

دیگر خبرها

  • دیدار فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با مادر و خانواده طلبه مجاهد مرحوم حاجی حسینلو در خوی 
  • امروز همه چشم‌ها به یاد خاطره‌ای سرخ، بارانی شدند
  • گرامیداشت یاد و خاطر سردار شهید حجازی در دلگان
  • نشست کمیته فضای مجازی و فرهنگی کنگره شهدای استان فارس برگزار شد
  • یادواره سردار شهید «صالح میری» در شهرستان بدره برگزار شد
  • شهید زاهدی از عناصر تأثیرگذار در دفاع مقدس و بعد از آن بود
  • اقتدار امروز کشورمان مرهون رشادت شهیدان است
  • پرگل‌ترین بازی ایران برابر کویت رقم خورد/ صعود مقتدرانه به حذفی
  • امنیت در مرزهای ایران اسلامی حاکم است
  • بزرگداشت سردار شهید سید محمد حجازی و سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درشهرستان کرخه خوزستان برگزار شد