Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-03-19@07:27:33 GMT

یارانه نقدی مرداد امشب واریز می شود

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۷۶۵۳۲

یارانه نقدی مرداد امشب واریز می شود

به گزارش پارس نیوز، 

نودمین مرحله واریز یارانه نقدی خانوار ساعت 24 شب 26 مرداد ماه سال 97 به ازای هر نفر 455 هزار ریال به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

افزون بر یارانه ها، افزایش حداقل مستمری خانوارهای مددجویان تحت حمایت کمیته امدادامام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی کشور نیز واریز می شود که بلافاصله امکان برداشت آن وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یارانه نقدی در چارچوب قانون هدفمندی یارانه ها از آذرماه 1389 تاکنون پرداخت می شود.دولت پرداخت 34 هزار میلیارد ریال یارانه نقدی ماهانه را از محل افزایش قیمت‎‎ها و بودجه عمومی پرداخت می کند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: بهزیستی قانون هدفمندی یارانه بودجه بودجه بهزیستی قانون هدفمندی یارانه ها یارانه یارانه ها پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۶۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرای جدید کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد: دیدار تیم‌های استقلال و سپاهان اصفهان برگزار و از سوی فریرادمورایس، سرمربی تیم سپاهان به دلیل ورود به رختکن علیرغم محرومیت تخلفاتی رخ داد. وی باید یک میلیارد ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدید نظراست.

باشگاه استقلال به دلیل فحاشی تماشاگران و پرتاب بطری به سمت تیم حریف باید یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدید نظراست.

یوسانتوس، مربی تیم سپاهان به دلیل ورود به رختکن علیرغم محرومیت باید یک میلیارد ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدید نظراست.

گریلوداکونها، مربی تیم سپاهان به دلیل ورود به رختکن علیرغم محرومیت باید یک میلیارد ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدید نظراست.

دیدار تیم‌های کانی کردستان و ملوان بندر انزلی برگزار و از سوی فاطمه صادقی، مدیر تیم کانی کردستان تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در قبال داور که منجر به اخراجش شد، رخ داد. وی به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

اعظم غلامی از منتسبین تیم ملوان بندر انزلی به دلیل رفتار غیر ورزشی به توبیخ کتبی محکوم شد.

تیم ملوان بندر انزلی به دلیل داشتن ۶ بازیکن اخطاری و اعتراض عوامل داوری باید ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

تیم کانی کردستان به دلیل داشتن ۶ بازیکن اخطاری و اعتراض عوامل داوری باید ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • مربی سپاهان نقره‌داغ شد | ملوان جریمه و توبیخ شد
  • استقلال و مورایس جریمه شدند
  • استقلال و سپاهان جریمه شدند
  • جریمه استقلال و سرمربی سپاهان
  • اعلام دو رای انضباطی فدراسیون فوتبال
  • استقلال و مورایس ۲۵۰ میلیون تومان جریمه شدند
  • آرای جدید کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • کمک‌های مردمی به سیستان وبلوچستان به بیش از یک میلیارد ریال رسید
  • تصمیم نهایی دولت درباره افزایش یارانه‌های نقدی در سال ۱۴۰۳
  • دولت برای افزایش یارانه‌ نقدی یا ادامه کالا برگ تصمیمی نگرفته است