Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@08:04:24 GMT

اعزام ۱۰ ورزشکار قائمشهری به مسابقات جاکارتا

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۷۶۵۷۳

اعزام ۱۰ ورزشکار قائمشهری به مسابقات جاکارتا

به گزارش خبرنگار مهر، فرشید قدیمی عصر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به آغاز مسابقات آسیایی از ۲۷ مرداد در جاکارتای اندونزی، اظهار داشت:هفت ورزشکار در مسابقات آسیایی و سه ورزشکار در پاراآسیایی حضور دارند که تاکنون چهار نفر از این ورزشکاران به کشور اندونزی اعزام شدند.

وی افزود: بهداد سلیمی در رشته وزنه برداری و امید اول کسب مدال طلا، سامان مدنی در رشته ژیمناستیک، میثم میرزایی بستکتبال، ابولفضل رزاقپور فوتبال، رزیتا غفاری کاراته، پریسا جوادی و الهه رشیدی در رشته تکواندو از ورزشکاران اعزامی به مسابقات آسیایی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قدیمی در خصوص مسابقات پاراآسیایی که بعد از آسیایی برگزار می‌شود گفت: خوشبختانه شهرستان قائم‌شهر در این مسابقات هم سه نماینده داردکه بموقع اعزام.خواهندشد.

رئیس.ورزش و جوانان قائم‌شهر برای همه نمایندگان قائم‌شهری که در مسابقات بسیار مهم آسیایی و پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتای اندونزی حضور خواهند داشت موفقیت و کسب افتخار برای کشور را آرزو کرد.

کد خبر 4376494

منبع: مهر

کلیدواژه: بازیهای آسیایی جاکارتا شهرستان قائمشهر ورزش مردم علیه احتکار روز خبرنگار خبرگزاری مهر کرمانشاه بوشهر گرگان شهرکرد مشهد احتکار شیراز بیرجند یاسوج مجلس شورای اسلامی سانحه تصادف مرند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۶۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش ورزشکار چهارمحالی در مسابقات قایقرانی کشور

سلیمی مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: ریحانه دادو ورزشکار رشته قایقرانی آب‌های آرام استان، موفق به کسب مدال نقره مسابقات قهرمانی کشور شد.

بیشتر بخوانید

نشان طلای مسابقات قایقرانی قهرمانی آسیا بر گردن ورزشکار چهارمحالی

وی افزود: مسابقات قایقرانی قهرمانی کشور جوانان زیر ۲۳ سال آب های آرام بانوان با حضور ورزشکارانی از ۱۸ استان در دریاچه آزادی تهران برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • درخشش ورزشکار چهارمحالی در مسابقات قایقرانی کشور
  • درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور
  • مقایسه درآمد پردرآمدترین ورزشکاران حرفه‌ای در هفت رشته‌ی ورزشی (+ اینفوگرافی)
  • آخرین وضعیت ایران برای میزبانی از بازی‌های آسیایی ناشنوایان
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ ایران در یک‌سال!
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ مثبت شد
  • بانوان هاکی سالنی با مربی خارجی به آسیا می‌روند
  • معرفی رکابزنان اعزامی به مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا
  • اعزام ۲ نماینده از ایران به مسابقات قرآن مالزی
  • ۵ رکابزن کوهستان راهی مالزی می شوند