Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@10:08:56 GMT

ورزشکاران خراسان شمالی عازم جاکارتا شدند

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۷۶۶۶۷

ورزشکاران خراسان شمالی عازم جاکارتا شدند

بجنورد- ایرنا- ورزشکاران خراسان شمالی روز پنجشنبه با بدرقه نائب رییس انجمن کوراش زنان ایران، مدیرکل ورزش و جوانان و همچنین شماری از مسئولان این استان عازم رقابت های آسیایی جاکارتا در کشور اندونزی شدند.

به گزارش ایرنا، مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی در این مراسم گفت: سه نفر از ورزشکاران در رشته کوراش، یک نفر در رشته جودو و مابقی مربیان و مسئولان این رشته ورزشی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کوروش بهادری افزود: قرار است این دوره از بازی‌ها در شهر جاکارتا پایتخت اندونزی و همچنین شهر پالمبانگ این کشور از 27 مرداد تا 11 شهریور برگزار شود.
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی حمایت از ورزشکاران را یک رسالت ذاتی دانست و افزود: در صورت صلاحدید به عنوان ناظر کنفدراسیون طی ابلاغیه ،انجام شده در کنار تیم خواهم بود.
نایب رئیس بانوان انجمن کوراش ایران با بیان اینکه مدال اوری تنها ملاک برای ورزشکاران نیست گفت: مدال آوری و افتخار آفرینی ورزشکاران مستلزم حمایت های معنوی و مادی است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
فریبا باقری باغان افزود: استخدامی قهرمانان و مدال آوران بعد از بازگشت یکی از مطالباتی است که باید پیگیری شود.
وی خاطر نشان کرد: به منظور ترغیب جوانان به ورزش باید مسائلی چون بیمه و مسکن آنان رفع و رجوع شود.
نایب رئیس بانوان انجمن کوراش ایران افزود: تاکنون 80 میلیون تومان اعتبار به منظوراعزام تیم جذب که از این میزان اعتبار 65 میلیون تومان تبدیل به نقدینگی شده است.
مهدی محمدی رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد نیز در این مراسم با بیان اینکه جامعه ورزشی را جوانان تشکیل می دهند گفت: رسیدگی به معیشت، مسکن و بیمه ورزشکاران باید از اولو یتهای کاری باشد.
مصطفی دلیریان مرد سال کوراش دنیا نیز گفت: امید است 3 مدال طلا در این دور از مسابقات را ازآن خود کرده و نام آور شویم.
وی همچین از حمایت های یک میلیارد تومانی شورای شهر به منظور تهیه وسایل نقلیه برای جابه جایی تیم های ورزشی خبر داد و گفت :جامعه ورزشکاران نیازمند به حمایتهای معنوی و مادی مسولین مربوطه است.
ب/ 6042

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش اعزام تيم كوراش خراسان شمالي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۶۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختر موتورسوار اهل خراسان شمالی به مسابقات جهانی اعزام می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، در پایان مسابقات دو روزه انتخابی تیم ملی موتور کراس که در پیست موتور کراس مجموعه آزادی تهران برگزار شد، هستی رضایی موتور سوار آشخانه‌ای با بیشترین امتیاز و جمع بندی کادر فنی به عنوان یکی از منتخبین تیم ملی ایران معرفی شد.

تیم ملی موتور کراس برای دومین سال متوالی در شهریور ماه امسال در مسابقات جهانی ترکیه شرکت می‌کند.

کد خبر 6087371

دیگر خبرها

  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • بهره برداری از دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری
  • هاشمی: با اصلاح قانون جدید ورزشکاران بیشتری شامل معافیت و قانون استخدامی می شوند/ تخصیص ۵٠٠ میلیارد برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها
  • هاشمی: نیم همت برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها درنظر گرفتیم
  • بانوی قمی در رقابت های قهرمانی کشور به مدال طلا رسید
  • دختر موتورسوار اهل خراسان شمالی به مسابقات جهانی اعزام می‌شود
  • هیات اقتصادی کره شمالی عازم ایران می‌شود
  • هیات اقتصادی کره شمالی عازم ایران شد
  • هیات اقتصادی پیونگ یانگ عازم ایران می‌شود
  • شدت بارش‌ها همچنان ادامه دارند