Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-24@04:19:19 GMT

کناره گیری رئیس هیأت تنیس خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۷۶۶۸۹

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خرسان رضوی، محمدرضا تدین پس از اختلاف نظرهایی که با رئیس فدراسیون تنیس کشورمان داشت، به صورت کتبی استعفای خود را به مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی ارائه داد.

محمدرضا تدین در این خصوص گفت: با توجه به تخلفاتی که فدراسیون درباره برگزاری مجمع فوق‌ العاده داشت با وجود حمایت مدیرکل استان از سمت خود کناره‌ گیری کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سابق هیأت تنیس خراسان رضوی تصریح کرد: در نهایت من باید با فدراسیون همکاری کنم اختلاف نظر بین من و رئیس فدراسیون به ضرر ورزش استان است و قطعاً این موضوع با هدفی که به‌ خاطر آن در این رشته ورود کردم مغایرت دارد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: رئیس هیات تنیس استعفا اختلاف فدراسیون کناره گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۶۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس هیأت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر انتخاب شد

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر عصر یکشنبه در مجمع انتخابات هیأت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر اظهار کرد: توسعه ورزش‌های دانش‌آموزی نقش مهمی در توسعه ورزش کشور خواهد داشت.

یاسر جمالی با اشاره اینکه طرح ملی آمایش سرزمینی به دستور رئیس جمهور و مشارکت وزارت ورزش و جوانان در حال تدوین است، گفت: با اجرای این طرح شاهد رشد و توسعه متوازن ورزش کشور و استان بوشهر خواهیم بود.

وی افزود: هیئت ورزش دانش‌آموزی اساس و پایه طرح است که اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر نگاه ویژه به این هیئت دارد.

مجمع انتخابات هیأت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر با حضور مدیران کل ورزش و جوانان و آموزش و پرورش استان، نایب رئیس و دبیر فدراسیون دانش‌آموزی و اعضای مجمع برگزار و صادق عبدالهی با ۲۷ رأی به‌عنوان رئیس هیأت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر انتخاب شد.

کد خبر 6084835

دیگر خبرها

  • رسانه‌ عبری: کناره گیری رئیس امان دومینوی استعفا را کلید زد
  • رسانه‌ عبری: کناره‌گیری رئیس امان دومینوی استعفا را کلید زد
  • ۲۰ هزار حافظ قرآن در خراسان رضوی
  • پیام تسلیت هیأت خانواده شهدا و ایثارگران به معاون شورای حل اختلاف و بسیج قوه قضائیه
  • اولین گام برای ارزان ‌شدن تنیس برداشته شد
  • غربالگری ۳ سرطان شایع در خراسان رضوی
  • اولین قربانی بلندپایه اسرائیلی پس از حمله ۷ اکتبر حماس
  • انتصاب عضو جدید هیأت مدیره شرکت ملی پست
  • ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش‌آموزی فعال است
  • رییس هیأت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر انتخاب شد