Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وبسایت برنامه ۹۰»
2024-03-28@13:19:18 GMT

حدادی‌فر: به دنبال برد در دربی هستیم

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۷۶۷۷۰

حدادی‌فر: به دنبال برد در دربی هستیم

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: تا به حال در دربی اصفهان گل نزده‌ام و این موضوع برای خودم هم عجیب است. 

به گزارش وب‌سایت نود و به نقل از تسنیم، قاسم حدادی‌فر هافبک خوش‌فکر ذوب‌آهن با اشاره به شرایط تیمش در آستانه بازی با سپاهان گفت: تیم ما وضعیت خوبی دارد و بعد از گذشت سه بازی و قرعه سختی که نصیب‌مان شده است، خودمان را آماده بازی با سپاهان می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از تساوی در دو بازی اخیر حالا دنبال برد هستیم و امیدوارم در بازی با سپاهان به نتیجه دلخواه‌مان دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: سپاهان نسبت به سال‌های اخیر تغییرات مثبتی داشته و آنها در حال حاضر واقعاً تیم خوب و یکدستی دارند. دربی اصفهان هم همیشه جذاب و غیرقابل پیش‌بینی است و نمی‌توان نتیجه آن را پیش‌بینی کرد، ولی ما تلاش می‌کنیم تا از این بازی سه امتیاز را بگیریم.

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن در پاسخ به این سؤال که تا به امروز چند بار برابر سپاهان موفق به گلزنی شده است، خاطرنشان کرد: من تا به حال در دربی اصفهان گل نزده‌ام. در این سال‌ها بارها مقابل سپاهان بازی کرده‌ام، اما برایم عجیب است که در دربی اصفهان موفق به گلزنی نشده‌ام.

حدادی‌فر درباره شانس قهرمانی تیمش در لیگ امسال نیز اظهار داشت: واقعاً لیگ سختی را در پیش داریم و چیزی قابل پیش‌بینی نیست. انتظارات از تیم ما هم بالاست و سعی می‌کنیم تا آخرین روز در کورس قهرمانی باقی بمانیم.

1870

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: داخلی ذوب آهن سپاهان لیگ برتر ایران قاسم حدادی فر جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۶۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری تمرینات تراکتور برای بازی با سپاهان

تراکتوری ها برای مصاف با سپاهان تمرینات شان را از سر گرفتند

طرفداری | پاکو خمز امروز تمرین پرفشاری برای شاگردانش در نظر گرفته بود.

به گزارش رسانه رسمی باشگاه تراکتور، تمرین امروز - پنج شنبه ۹ فروردین - تراکتور از ساعت ۱۱:۳۰ - در مجموعه ورزشی اختصاصی باشگاه آغاز شد .

بازیکنان پس از گرم کردن بدن زیر نظر مربی بدنساز تیم، تمرینات تاکتیکی را در زمین شماره ۲ مرور کردند.

در ادامه بازیکنان در قالب دو تیم بازی درون تیمی در زمین شماره یک مجموعه انجام دادند.

با نظر خمز، اعضای تیم فردا - جمعه ۱۰ فروردین - استراحت می‌کنند.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • شرکت توسعه سیاحتی سپاهان، بازوی قدرتمند گردشگری اصفهان / مشارکت ویژه با بخش خصوصی
  • پیگیری تمرینات تراکتور برای بازی با سپاهان
  • ذوب‌آهن راهی تهران می‌شود؛ فروردین سخت گاندوها در لیگ برتر
  • استقلال از پرسپولیس و سپاهان جلو زد!
  • سپاهان 1-0 پرسپولیس؛ رضا اسدی با سوپرگل، یحیی گل محمدی را بدرقه کرد | ماندگارترین‌ها
  • تمرین بازیکنان سپاهان با حضور هواداران در نقش‌جهان
  • فراهم شدن فضای خلق ایده‌های جدید تفریحی و گردشگری در اصفهان
  • چگونه استقلال و سپاهان در هفته ۲۱ بهترین شدند؟
  • پرسپولیس-سپاهان چند روز بعد از جنگ حذفی!
  • چه می‌ شد اگر دربی با حضور مهسا قربانی و مهناز ذکایی بود | چی می شد اگه...