Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-06@18:22:46 GMT

جزییات کودک آزاری پدر معتاد در مرند

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۷۶۷۹۵

مدیر کل بهزیستی آذربایجان شرقی گفت: دختربچه‌ای که در یکی از روستاهای شهرستان مرند مورد ضرب و شتم پدر خود قرار گرفته بود، توسط ماموران نیروی انتظامی و اورژانس اجتماعی پیدا شده است.

محسن ارشدزاده در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص جزئیات انتشار ویدئو دلخراشی از آزار و اذیت کودک توسط پدرش در یکی از روستاهای مرند، اظهار کرد: از دیروز این فیلم دلخراش در فضای مجازی پخش شده است، ماموران اورژانس اجتماعی به محض اطلاع از این کودک آزاری به دادگستری شهرستان مرند اطلاع رسانی کرده و اقدامات لازم برای نجات کودک آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که یک ساعت قبل همکاران بهزیستی در مرند از یافتن دختربچه، به بنده اطلاع دادند، افزود: متاسفانه پدر این کودک اعتیاد داشته است، همکاران اورژانس اجتماعی آدرس خانه کودک را از دوستان پدر پرسیده و با همراهی ماموران نیروی انتظامی دختر بچه را در خانه‌ خود پیدا کرده‌اند.

ارشدزاده ادامه داد: اکنون کودک به پزشکی قانونی منتقل می‌شود تا به وضعیت جسمانی او رسیدگی و در خصوص شدت ضرب و شتم اظهار نظر شود.

وی با بیان این‌که دستگاه قضایی دستورات لازم را برای دستگیری پدر متواری ارائه داده است، گفت: در حال حاضر پدر کودک متواری شده و تحت تعقیب است.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط فعلی کودک، خواستار دستور قضایی از دادگستری شدیم تا به طور موقت کودک تحویل بهزیستی شده و مسائل درمانی او پیگیری شود.

مدیرکل بهزیستی استان افزود: طبق تصمیم دستگاه قضایی مشخص می‌شود کودک به پیش خانواده خود باز گردد یا تحویل بهزیستی شده و امنیت و سلامتش تامین شود.

وی با بیان این‌که مداخله در بحران فردی و خانوادگی یکی از وظایف مهم اورژانس اجتماعی است، افزود: در بحران های فردی و خانوادگی از جمله خشونت و ضرب و شتم که می‌تواند در قالب کودک آزاری، معلول آزاری، سالمند آزاری و همسر آزاری باشد، به محض اطلاع ماموران اورژانس اجتماعی مداخله می کنند.

وی افزود: در مرحله اول اقدامات پیشگیری، ارائه خدمات مشاوره ای و مددکاری انجام می‌شود تا از تداوم خشونت جلوگیری شده و سازش ایجاد شود، ولی در خشونت‌های انجام یافته، موضوع از طریق دستگاه قضایی پیگیری می‌شود.

ارشدزاده با بیان این‌که کودک آزاری یکی از مصادیق جرم محسوب می‌شود، افزود: بعد از دریافت گزارش مبنی بر کودک آزاری، دستگاه قضایی فرد مجرم را تحت تعقیب قرار داده و عملیات دستگیری او را انجام می‌دهد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: حوادث مرند کودک آزاری پدر معتاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۶۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل در روستای سرخه مرند

دریافت 39 MB

به گزارش خبرنگار مهر، سیل خروشان و طغیان گر در روستای سرخه مرند باعث بروز خساراتی به محصولات کشاورزی اهالی روستا شد.

کد خبر 6096530

دیگر خبرها

  • اختلال اوتیسم؛ نشانه‌ها، علل و راه‌های درمان آن
  • جزییات سه طبقه شدن میدان ونک | این تغییر چه زمانی رخ می دهد؟
  • ۶۳ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در اردستان دستگیر شدند
  • جزییات جدید از پروژه سه طبقه کردن میدان ونک
  • خودکشی دانشجوی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه
  • غرق شدن کودک کامفیروزی در رودخانه کر
  • خودکشی دانشجوی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه تهران
  • حمله گازانبری امارت به تعهدات آبی با ایران ؛ همسایه‌آزاری تمامی ندارد
  • مصونیت از آسیب‌های اجتماعی با ویدئو کتاب‌های مهارتی برای کودکان
  • سیل در روستای سرخه مرند