Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور وزیر کشور در امور ایثارگران گفت: مقاومتی که از سوی کشورهای اسلامی در منطقه مشاهده می‌شود درس‌هایی است که از انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی فرا گرفته‌اند که در ادامه منجر به، به زانو درآوردن اسرائیل شده است .

به گزارش ایسنا، غلامرضا یاوندعباسی در جلسه شورای هماهنگی امور ایثارگران استان زنجان، اظهار کرد: سرمایه‌های معنوی یک جامعه بر اساس مقاومت و دفاع شکل می‌گیرد اما در این بین عده‌ای به دنبال ایجاد سرمایه‌های جعلی جهت سوء استفاده هستند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سرمایه‌ای که از دوران دفاع‌مقدس برای ملت ایران کسب شد به اندازه‌ای بزرگ بوده که در ادامه این سرمایه‌ها در کشورهای اسلامی دیگر در منطقه تبدیل به مقاومت شده است و از آن در مبارزات خودشان در برابر دشمنان استفاده می‌کنند .

یاوندعباسی تصریح کرد: در سال 2006 اسرائیل با نقشه و برنامه‌ریزی قبلی با همه قوا به جنوب لبنان حمله کرد بالغ بر 5 هزار نیروی مقاومت لبنانی در این جنگ درگیر شدند و در ادامه با شکست اسرائیل این تجاوزگری به پایان رسید .

این مسئول یادآور شد: جنگی که اسراییل در جنوب لبنان آغاز کرد، در پایان دادن به آن دنبال راه‌حل بود، زیرا هر لحظه در این نبرد بر قدرت حزب‌الله افزوده می‌شود.

یاوند عباسی افزود: در جنگ اسرائیل و حزب‌الله در جنوب لبنان بالغ بر هزار اسرائیلی کشته شدند و این در حالی بود که رسانه‌های اسراییلی این آمار را کمی بیشتر از 100 نفر اعلام کردند .

مشاور وزیر کشور در امور ایثارگران خاطرنشان کرد: در این جنگ، رژیم اسرائیل با یک میلیون آواره جنگی مواجه شد و در این بین نیز شهروندان اسرائیلی آوارگان را تحویل نگرفتند در نتیجه اسرائیل طعم شکست را در برابر حزب‌الله چشید .

وی افزود: اسرائیل در سال 2008 با آماده‌سازی قوای خود به غزه حمله کردند در این جنگ نیز مردم غزه 22 روز با شلیک موشک‌های مختلف، رژیم اسرائیل را شکست دادند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام مشاور وزیر کشور در امور ایثارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۶۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات هوایی شدید اسرائیل به جنوب لبنان

آفتاب‌‌نیوز :

منابع محلی بامداد سه‌شنبه از حملات هوایی و توپخانه‌ای شدید رژیم صهیونیستی به مناطق جنوبی لبنان خبر دادند.

شبکه «المنار» در خبری فوری گزارش داد که هواپیما‌های جنگی رژیم صهیونیستی سه مرتبه شهرک «یارون» و حومه آن را با موشک هدف قرار دادند.

طبق این گزارش، توپخانه ارتش رژیم اشغالگر قدس همچنین حومه شهرک‌های «بیت لیف» و «عیتا الشعب» را گلوله‌باران کرد.

خبرنگار المنار از جنوب لبنان خبر داد: «همزمان با مجموعه حملات به شهرک یارون، چهارمین حمله منطقه بین شهرک‌های المحمودیه و العیشیه را هدف قرار داد».

طبق این گزارش‌ها، جنگنده‌های متخاصم صهیونیستی همچنین سه حمله هوایی را با موشک به منطقه «جبل ابو راشد» در ارتفاعات «الجبور» انجام دادند.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • وزیر جنگ اسرائیل: در حال انجام «عملیات تهاجمی» گسترده علیه کل جنوب لبنان هستیم
  • پیام ویژه حزب‌الله به اسرائیل!
  • ۲۷۱ نفر از رزمندگان حزب الله شهید شده اند
  • حمله پهپادی اسرائیل به یک خودرو در جنوب لبنان
  • وزیر دفاع اسبق لبنان: اسرائیل عامل انفجار بندر بیروت بود
  • (ویدیو) حمله پهپادی اسرائیل به یک خودرو در جنوب لبنان
  • فیلم/ حمله پهپادی اسرائیل به یک خودرو در جنوب لبنان
  • حملات هوایی شدید اسرائیل به جنوب لبنان
  • دور جدید توانمندی حزب الله ضد تل‌آویو آغازشده/اسرائیل شکست خورده