Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@11:03:17 GMT

وزیر راه از پروژه عباس آباد-کاهک میامی بازدید کرد

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۷۶۸۳۰

وزیر راه از پروژه عباس آباد-کاهک میامی بازدید کرد

به گزارش خبرنگار مهر، عباس آخوندی بعد از ظهر پنج شنبه در بدو ورود به استان سمنان و پس از استقبال رسمی از سوی مسئولان، با حضور در میاندشت میامی از پروژه راه سازی شاهرود-سبزوار در کریدور تهران-مشهد و حدفاصله عباس آباد تا کاهک بازدید کرد.

این طرح در فاز دوم شامل خاکبرداری، خاک‌ریزی، زیرسازی، آسفالت توپکا، آسفالت بیندر و ابنیه فنی با اعتبار ۱۵میلیارد تومان از سوم مهرماه ۹۱ تا کنون در حال ساخت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرح مذکور در قالب پروژه توسعه راه های کویری و با هدف کاهش تصادفات و رفع نقاط حادثه خیز محور شاهرود-سبزوار و بهبود استانداردهای محور تهران- مشهد در دست احداث است.

در پروژه عباس آباد-کاهک ۵۴ نفر نیروی انسانی مشغول به کار هستد که ۴۸ نفر نیروی پیمانکاری، سه نفر مشاور و سه نفر در آزمایشگاه خاک فعالیت می کنند.

طول محور مذکور ۱۶ کیلومتر و عرض آن ۱۱ متر است.

قطعه اول این طرح نیز به طول ۱۴ کیلومتر و عرض ۱۱ متر با اعتبار ۱۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان با حضور ۷۹ نفر نیروی انسانی شامل ۴۷ نفر پیمانکار، یک مشاور و سه نفر شاغل در آزمایشگاه خاک احداث می‌شود.

این پروژه دارای دو بخش شامل اجرای پروژه بند اول عباس آباد-کاهک و پل های مورد نیاز آن است که این طرح نیز با هدف کاش تصادفات و بهبود مسیر تهران-مشهد احداث می‌شود.

آخوندی پس از بازدید از این طرح راهی شاهرود می‌شود.

کد خبر 4376495

منبع: مهر

کلیدواژه: عباس آخوندی میامی وزارت راه و شهرسازی مردم علیه احتکار روز خبرنگار خبرگزاری مهر کرمانشاه بوشهر گرگان شهرکرد مشهد احتکار شیراز بیرجند یاسوج مجلس شورای اسلامی سانحه تصادف مرند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۶۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) رانش زمین در جاده عباس‌آباد به کلاردشت

(تصاویر) رانش زمین در جاده عباس‌آباد به کلاردشت

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • بخش MRI بیمارستان شهدای یافت آباد افتتاح شد
  • بازدید وزیر کشور از پروژه‌های سازمان نوسازی شهر تهران
  • بازدید وزیر کشور از آخرین وضعیت پروژه شهید بروجردی در تهران
  • (تصاویر) رانش زمین در جاده عباس‌آباد به کلاردشت
  • بازدید وزیر کشور از پروژه بزرگراه شهید بروجردی
  • بازدید وزیر کشور از پروژه بزرگراه شهید بروجردی در جنوب تهران
  • فیلم| رانش جادهٔ عباس‌آباد به کلاردشت
  • آغاز اجرای پروژه تعریض محور دهگلان_ بلبان آباد
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی