Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاروان راهیان نور شهرستان گالیکش به استعداد ۴۷ نفر از مردم و بسیجیان ولایتمدار این شهرستان در قالب یک دستگاه اتوبوس و یک خودروی سواری از مناطق عملیاتی غرب کشور از جمله موزه ادوات ویادمانهای شهدای باشگاه افسران سنندج و ابوالحسن بانه بازدید کردند.

سرگرد پاسدار احمد کوهستانی جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه گالیکش فعالیت های فرهنگی انجام شده در کاروان از جمله برگزاری نماز های جماعت،پخش فیلم های ارزشی و بروشور،برگزاری مسابقات فرهنگی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. را تنها گوشه ای از این برنامه دانست.

کوهستانی از جمله اهداف این سفر را ترویج فرهنگ معنویت در سطح جامعه،ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان نسل سوم،آشنایی جوانان و لمس کردن رشادت های رزمندگان دفاع مقدس و مقابله با جنگ نرم دشمن عنوان کرد.

وی راهیان نور را به معنای واقعی کلمه رفتن به سمت نور دانست و اظهار کرد:مطمئنا کسانی که در این سفر ها شرکت میکنند را شهدا دعوت کرده اند تا از نزدیک مکان های را که خون شهدا ریخته شده را زیارت کنند.

جلال پاک نژاد خبرنگار بسیج شهرستان گالیکش

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۶۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسکان اضطراری تعدادی از ساکنان خیابان طالقانی سنندج در پی بارندگی

به گزارش خبرنگار مهر، منصور مولانایی شامگاه جمعه در گفت‌وگو با خبرنگاران رسانه‌های استان، با اشاره به اسکان اضطراری متاثرین بارندگی در سطح شهر سنندج گفت: در پی بارش باران در شهرستان سنندج تعدادی از معابر محلات سطح این شهر دچار آب گرفتگی شد که دستگاه‌های خدمات‌رسان با حضور در این مناطق به ساکنین منازل مسکونی امدادرسانی کردند.

وی افزود: در پی بارش شدید باران در روزهای گذشته، در مناطق مسکونی خیابان طالقانی سنندج تعدادی از منازل دچار آب گرفتگی شد که دستگاه‌های خدمات‌رسان با اعزام تیم‌های عملیاتی به این شهروندان امدادرسانی کردند.

وی عنوان کرد: پس از تخلیه تعدادی از منازل مسکونی، ساکنین این منازل اسکان داده شدند و تیم‌های عملیاتی آتش‌نشانی و شرکت آب و فاضلاب اقدامات لازم را برای رفع مشکل و هدایت آب‌های سطحی انجام داده است.

معاون عمرانی فرماندار سنندج اضافه کرد: اکیپ اتفاقات شرکت گاز نیز گاز این مناطق را موقتاً قطع کردند.

کد خبر 6096031

دیگر خبرها

  • مسیر دسترسی به آبشار لوه به دستور دادستان گالیکش مسدود شد
  • مسیر آبشار لوه مسدود شد
  • آبشار لوه در هفته اخیر ۲ گردشگر را به کام مرگ برد
  • اسکان اضطراری در پی بارندگی در سنندج
  • آبشاره «لوه» گالیکش برای بار دوم در این هفته قربانی گرفت
  • اسکان اضطراری تعدادی از ساکنان خیابان طالقانی سنندج در پی بارندگی
  • اسکان اضطراری در پی بارندگی های شدید در سنندج
  • سیزدهمین کاروان فرهنگی ورزشی جاده ولایت میهمان خوزستانی‌ها
  • رفع ۹۰ درصد آبگرفتگی‌های ناشی از بارندگی در اهواز
  • سفر دادستان کل کشور به میناب