Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@23:17:00 GMT

وزیر راه و شهرسازی وارد میامی شد

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۷۷۰۱۴

وزیر راه و شهرسازی وارد میامی شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، عباس آخوندی بعد از ظهر پنج شنبه در بدو ورود به استان سمنان و پس از استقبال رسمی از سوی مسئولان، با حضور در میاندشت میامی از پروژه راه سازی شاهرود-سبزوار در کریدور تهران-مشهد و حدفاصله عباس آباد تا کاهک بازدید کرد.

این طرح در فاز دوم شامل خاکبرداری، خاک‌ریزی، زیرسازی، آسفالت توپکا، آسفالت بیندر و ابنیه فنی با اعتبار ۱۵میلیارد تومان از سوم مهرماه ۹۱ تا کنون در حال ساخت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرح مذکور در قالب پروژه توسعه راه های کویری و با هدف کاهش تصادفات و رفع نقاط حادثه خیز محور شاهرود-سبزوار و بهبود استانداردهای محور تهران- مشهد در دست احداث است.

در پروژه عباس آباد-کاهک ۵۴ نفر نیروی انسانی مشغول به کار هستد که ۴۸ نفر نیروی پیمانکاری، سه نفر مشاور و سه نفر در آزمایشگاه خاک فعالیت می کنند.

طول محور مذکور ۱۶ کیلومتر و عرض آن ۱۱ متر است.

قطعه اول این طرح نیز به طول ۱۴ کیلومتر و عرض ۱۱ متر با اعتبار ۱۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان با حضور ۷۹ نفر نیروی انسانی شامل ۴۷ نفر پیمانکار، یک مشاور و سه نفر شاغل در آزمایشگاه خاک احداث می‌شود.

این پروژه دارای دو بخش شامل اجرای پروژه بند اول عباس آباد-کاهک و پل های مورد نیاز آن است که این طرح نیز با هدف کاش تصادفات و بهبود مسیر تهران-مشهد احداث می‌شود.

آخوندی پس از بازدید از این طرح راهی شاهرود می‌شود.

عبدالمجید نژاد صفوی مدیرکل راه و ترابری استان سمنان گفت: آخوندی همچنین پس از حضور در فرودگاه شاهرود به بازدید از پروژه آزاد راه شاهرود-آزاد شهر نیز خواهد پرداخت و سپس این شهرستان را به مقصد دامغان ترک خواهد کرد.

وی افزود: محوری‌ترین برنامه حضور آخوندی در دامغان بازدید از ابرپروژه آزادراه دامغان-جندق-معلمان است.

آخوندی همچنین در حاشیه بازدید از گلوگاه شاهرود در حوزه روشنایی جاده نیز دستوراتی را صادر کرد.

انتهای پیام / گ

وزیر راه از پروژه عباس آباد-کاهک میامی بازدید کرد

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت راه مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۷۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، گفت: طبق دستورالعمل ماده ۲۵ قانون جهش تولید و ساخت مسکن برای کارکنان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در شهرهای بروجرد، خرم‌آباد، بندرعباس و شیراز توافقاتی انجام شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به تفاهم‌نامه وزارت راه و شهرسازی و ستاد کل نیروهای مسلح، تاکید کرد: بر اساس این تفاهم‌نامه مقرر شده است که ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای تأمین مسکن نیروهای مسلح در کشور ساخته شود.

به گزارش مهر، پیش‌از این وزیر راه و شهرسازی از آغاز عملیات اجرایی بیش از ۲۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن برای خانواده‌های نیروی مسلح خبر داده بود.

کد خبر 6097944 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • لزوم آغاز عملیات اجرایی احداث ایستگاه مسافربری بیرجند
  • اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی در شاهرود
  • اعتبارات مولدسازی باید به صورت بهینه استفاده شود
  • عملیات اجرایی پروژه کمربندی قلعه‌نو آغاز شد
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیرو‌های مسلح کشور
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور
  • ۱۲۸ هزار واحد مسکن مهر در حال ساخت است/ تامین یک میلیون قطعه زمین روستایی تا تابستان
  • اجلاسیه معماری و شهرسازی در شاهرود برگزار می‌شود
  • واگذاری قابل توجه زمین در زنجان برای اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن
  • عباس آخوندی: هر طرحی که در منطقه بر مبنای حذف قدرت‌های جهانی ارائه شود، از همان ابتدا با شکست مواجه خواهد شد