Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@12:58:49 GMT

«مخاطب خاص» را با حال و هوای حج ببینید

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۷۷۰۹۷

«مخاطب خاص» را با حال و هوای حج ببینید

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛برنامه تلویزیونی «مخاطب خاص» با اجرای رسالت بوذری و حضور کارشناس دینی حجت الاسلام حسینی قمی، امشب حوالی ساعت ۲۴ از کربلای معلی پخش می شود.

این برنامه همانند برنامه های گذشته به آثار و برکات زیارت امام حسین (ع) همچنین دعای عرفه دعایی منسوب به امام حسین(ع) و مراسم حج، سفارشات امام رضا علیه السلام به حضرت عبدالعظیم حسنی  در مورد شیعیان و  امام حسین علیه السلام در روز ترویه (هشتم ذى الحجه) که حج خود را ناتمام گذاشت، می پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پخش آیتم‌های تولیدی و اختصاصی برنامه «مخاطب خاص» از کربلای معلی از جمله بخش‌های تصویری جذابی است که در این برنامه خواهید دید.

این برنامه در یک پویش مردمی و وسیع اقدام به ثبت نام از افرادی کرده که کربلا نرفته اند. از طریق این پویش تعداد بسیاری عزیزان کربلا نرفته از سراسر کشور، به کربلای معلی اعزام شدند که امشب دربرنامه مخاطب خاص قرار است قرعه کشی زیارت امام حسین (ع) در روز عرفه انجام شود.

برنامه تلویزیونی «مخاطب خاص» امشب حوالی ساعت ۲۴ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

گفتنی است؛ فصل سوم مخاطب خاص همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) پخش خود را شروع کرد.

انتهای پیام/

مخاطب خاص به روی آنتن شبکه سه می رود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برنامه تلویزیونی صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۷۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرمت فرونشست زمین زیرگذر امام حسین (ع)

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مدیرمنطقه بافت تاریخی شهرداری یزد با بیان این که بررسی‌های اولیه از فرونشست میدان امام حسین (ع) نشان از یک مسیر متروکه فاضلاب بود، گفت: مرمت و اصلاح فرونشست از ساعات اولیه بامداد روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت آغاز شد.

علیرضا نقوی افزود: زیرگذر امام حسین (ع) ورودی شهید باهنر به بلوار دانشجو که شب گذشته بر اثر بارندگی دچار فرونشست شده بود، با همکاری شرکت آب و فاضلاب و پلیس راهور و تلاش نیرو‌های منطقه مرمت و اصلاح شد و در اختیار شهروندان قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • مرمت فرونشست زمین زیرگذر میدان امام حسین(ع)
  • فرونشست دوباره زمین در شهر یزد + فیلم
  • مرمت فرونشست زمین زیرگذر امام حسین (ع)
  • برنامه‌های تولیدی رادیو بوشهر کیفی شود
  • رادیو صدای لحظه‌هاست
  • «به افق فلسطین» وایرال می‌شود اما نه به هر قیمتی!/ مخاطب افت نکرد
  • اعزام کاروان زیارتی زائراولی‌های کربلای معلی ازشهرجدیدرامشار
  • (تصاویر) بارش باران بهاری در کربلای معلی
  • عکس/ بارش باران بهاری در کربلای معلی
  • بارش باران بهاری در کربلای معلی