Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-08@22:52:38 GMT

گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان به کشور

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۷۷۰۹۸

گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان به کشور

شجاعی فرماندار مهاباد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، گفت :  آزادگان ایران اسلامی یادگاران رزمندگانی هستند که درسنگرهای دفاع از ایمان و سرزمین جان دادند و فداکاری کردند، این افراد یادگاران شهدای ما هستند و سمبل مقاومت درجبهه های ما و درخاک دشمن هستند.

روشنفکررئیس اداره بنیادشهید و امورایثارگران مهاباد نیز گفت: شهرستان مهاباد با تقدیم 250 آزاده دین خود را به نظام جمهوری اسلامی ادا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود:این ایام بهترین فرصت برای مروررشادت ها ، مقاومت ها و ایستادگی های این غیورمردان وآشنایی نسل جوان با  فداکاری های رزمندگان و آزادگان است.

انتهای پیام/ع

سالروز بازگشت آزادگان به کشور

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آزادگان دفاع مقدس شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۷۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختران سرمایه بزرگ کشور هستند/ منزوی کردن زنان را به هیچ وجه قبول نداریم

سخنرانی رئیس جمهور در مراسم جشن گرامیداشت روز دختر «دختران آرمانی» دقایقی قبل آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «آیت الله سید ابراهیم رئیسی» در مراسم جشن گرامیداشت روز دختر «دختران آرمانی» که صبح امروز _چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت_ برگزار شد ضمن گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) اظهار کرد: به برکت نام فاطمه معصومه روز دختر مبارک باد، از برگزار کنندگان این نشست باشکوه تشکر می‌کنم. به وجود شما دختران افتخار می‌کنیم.

وی در ادامه بیان کرد: دختران عزیز شما معلمان و استادان دانشگاه و صاحبان اندیشه فردا برای جامعه و آینده سازان کشور هستید. شما دختران سرمایه بزرگ برای خانواده، شهر استان و کشور هستید و ما قدر شما را می‌دانیم.

رئیس جمهور گفت: دختر هدیه خداوند است. شما هدیه‌های الهی هستید و ما به شما به عنوان هدیه‌های گرانقدر پروردگار نگاه می‌کنیم. ما نه نگاه مغرب زمین را در مورد زن و دختر قبول داریم که یک نگاه ابزاری است و نه ان نگاهی که می‌خواهد زن را از جامعه و نقش آفرینی جدا کند. دختران ما می‌توانند همسران و مادران ارزشمند باشند و هم می‌توانند در عرصه اجتماع نقش آفرین باشند.

تکمیل می‌شود…

کد خبر 751694

دیگر خبرها

  • بازگشت صدرنشین لیگ آزادگان به جاده برد/ پیروزی چادرملو و فجرسپاسی
  • سوم خرداد نماد سرافرازی ملت ایران است
  • جزئیات برنامه‌های گرامیداشت سالروز عملیات بازی‌دراز اعلام شد
  • دختران سرمایه بزرگ کشور هستند/ منزوی کردن زنان را به هیچ وجه قبول نداریم
  • رئیس جمهور: دختران سرمایه بزرگ برای کشور هستند
  • معلمان معمار ساختار فرهنگی جامعه هستند
  • گرامیداشت هفته معلم در اسکو
  • باقری: گروه‌های جهادی بسیج مایه فخر کشور هستند
  • مهاباد میزبان رویداد ورزشی کشور
  • ۱۷ اردیبهشت‌ماه سالروز تشکیل بسیج سازندگی