Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@12:23:02 GMT

خیران 100 میلیارد ریال به حوزه سلامت فسا کمک کردند

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۷۷۱۴۴

خیران 100 میلیارد ریال به حوزه سلامت فسا کمک کردند

شیراز-ایرنا- رئیس دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت: خیران با هدف مشارکت در توسعه زیر ساخت های حوزه سلامت این شهرستان، در سه ماه نخست سال جاری 100 میلیارد ریال به این حوزه کمک کردند.

به گزارش ایرنا علی اصغر خالقی، پنجشنبه در چهارمین همایش تجلیل از خیران حوزه سلامت در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی فسا، بیان داشت: در سال 96 هم 10 طرح در حوزه سلامت این شهرستان که بیش از 120 میلیارد ریال هزینه آن را خیران تامین کرده بودند، به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: هم اینک بزرگترین مرکز دیالیز خیر ساز شرق فارس در زمینی با زیر بنای یک هزار و 500 مترمربع در 2 طبقه در شهر فسا در دست احداث است.
خالقی ادامه داد: هزینه ساخت این مرکز را که عملیات ساخت آن از سال 94 آغاز شده و هم اکنون 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد 2 نفر از خیران شهرستان فسا تامین کرده اند.
او بیان کرد: برای این مرکز 20 تخت دیالیز پیش بینی شده و تا پایان سال 97 به بهره برداری خواهد رسید.
به گفته خالقی در حال حاضر بیش از 100 نفر خیر در حوزه سلامت این شهرستان فعال هستند.

**لزوم همکاری خیران در حوزه آموزش و پژوهش
معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه شهرستان فسا هم در این همایش بر لزوم فرهنگسازی در زمینه مشارکت مردم در حوزه سلامت، تاکید و بیان کرد: توسعه زیرساخت های نظام سلامت بدون مشارکت و همراهی مردم امکان پذیر نیست و باید خیران و افرادی که توان مالی دارند در این زمینه همیاری و اهتمام داشته باشند.
سلیمان کرمی ادامه داد: مشارکت خیران سلامت نباید تنها منحصر به احداث ساختمان در این حوزه باشد بلکه ضروری است به عرصه های دیگری که به این حوزه مرتبط است مانند آموزش و پژوهش نیز کمک کنند.
در این همایش به طور نمادین از 12نفر از خیران حوزه سلامت شهرستان فسا با اهدای لوح، تجلیل شد.
شهرستان فسا در فاصله 130کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.
9653 /6118

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي علوم پزشكي خيران سلامت همايش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۷۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش بین‌المللی شعر عربی رضوی در هویزه برگزار می‌شود

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، نخستین جلسه هماهنگی برگزاری همایش‌های شعر رضوی (عربی و فارسی) از سری برنامه‌های چهاردهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی به زبان عربی (یادمان دعبل خزاعی) در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد. 

در این جلسه، شهرستان هویزه به عنوان اولین شهرستان برگزار کننده همایش بین‌المللی شعر عربی رضوی، میزبان شاعران، مهمانان ویژه و علاقه‌مندان به شعر عربی خواهد بود. این همایش ساعت ۲۰ جمعه ۷ اردیبهشت در مجتمع فرهنگی فدک شهرستان هویزه برگزار می‌شود.

گفتنی است، چهاردهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی به زبان عربی به دبیری سیدشبر محسنی حسین‌پور با هدف استفاده از ابزار مؤثر و زبان گویای شعر در جهت ترویج معارف دینی و رضوی، ایجاد جریان تولید محتوا در حوزه شعر رضوی از طریق برگزاری سلسله نشست‌های نقد و بررسی و محافل شعر و حمایت از شاعران آیینی کشور به ویژه شاعران جوان برگزار می‌شود. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان با مشارکت خیران
  • همایش پاکسازی ساحل در گناوه برگزار شد
  • بستر مشارکت در تصمیم‌گیری‌ها برای خیران فراهم شود
  • آمار جمعیت ایران تا سال ۲۰۵۰ اعلام شد
  • همایش تبیین دستاورد‌های عرصه سلامت و تجلیل از فعالان بخش سلامت در شهرستان خوی
  • همایش بین‌المللی شعر عربی رضوی در هویزه برگزار می‌شود
  • همایش تبین دستاوردهای حوزه سلامت در خوی
  • برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی با مشارکت بیش از ۶۰۰ شهروند در بوستان آزادگان
  • اجرای دو طرح حوزه بهداشت و درمان بردسکن
  • کمک ۱۲ میلیارد ریالی خیران گرمسار برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد