Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

اولین قسمت از سری جدید «مسابقه «پنج ستاره» با اجرای حمید گودرزی امشب،  ساعت ۲۱ از شبکه پنج سیما پخش می شود.

مسابقه بزرگ «پنج ستاره» در اولین قسمت از سری جدید خود و اجرای حمید گودرزی اتفاقات هیجان انگیز و متفاوتی را همراه با شرکت کننده اول به دنبال دارد؛ مسابقه‌ای با جایزه پنجاه میلیون تومانی و میلیونر کردن شرکت کننده ها، آیتم‌های جدید و جالب و اتفاقات هیجان انگیزی که تماشای آنها برای هر بیننده‌ای جالب خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسابقه تلویزیونی پنج شنبه و جمعه هر هفته ساعت ٢١ از شبکه پنج پخش خواهد شد و طی آن شرکت کنندگان تلاش می‌کنند با استفاده از اطلاعات عمومی خود و پاسخ به سوالات حمید گودرزی جایزه ٥٠ میلیونی مسابقه را به دست بیاورند.

«پنج ستاره» به کارگردانی مصطفی امامی روی آنتن خواهد رفت و با توجه به همزمانی پخش مسابقه «برنده باش» با اجرای محمدرضا گلزار با پخش پنج ستاره با اجرای حمید گودرزی از امشب، باید منتظر دوئل جذاب این دو ستاره سینما  باشیم و ببینیم کدام یک می‌توانند در زمینه اجرا موفقیت بیشتری کسب کنند.

انتهای پیام/

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: محمدرضا گلزار محمدرضا گلزار پخش پارس مسابقه ستاره پنج پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۷۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عنوان بهترین‌ گلزن سال در دسترس ستاره استقلال

به گزارش "ورزش سه"، مهرداد محمدی، وینگر چپ پای استقلال، به واسطه سیستم مورد نظر جواد نکونام در نیم فصل دوم فرصت چندانی برای حضور در میدان پیدا نکرده اما به احتمال زیاد در بازی با هوادار فرصت حضور در زمین را پیدا خواهد کرد.

مهرداد برخلاف نیم فصل نخست که در 11 مسابقه به عنوان بازیکن ثابت برای استقلال به میدان رفت در نیم فصل دوم در چهار مسابقه به عنوان بازیکن جانشین به میدان رفت و حضور او در ترکیب اصلی تحت تاثیر حضور ماشاریپوف در استقلال قرار گرفته است.

محمدی در بازی رفت مقابل هوادار ستاره استقلال بود و با دو ضربه پای چپ فوق‌العاده 3 امتیاز مهم را برای استقلال به دست آورد به واسطه همین درخشش در بازی برگشت هم شانس حضور دارد تا با انگیزه مضاعف در این مسابقه به میدان برود و انگیزه‌های خود را برای ادامه فصل حفظ کند، جواد نکونام برای حفظ آمادگی بازیکنانش نیاز دارد تا از آنها در مسابقات مختلف استفاده کند، با توجه به حضور پیمان بابایی و آرمان رمضانی در دربی پایتخت به نظر می‌رسد مهرداد محمدی اولویت تعویض او در این مسابقه باشد و از این بازیکن استفاده کند.

مهرداد محمدی با 4 گل به همراه کوین یامگا بهترین گلزن استقلال در لیگ برتر است و اگر فرصت حضور در میدان را پیدا کند و برای این تیم گلزنی کند می‌تواند سال را به عنوان بهترین گلزن این تیم به پایان برساند.

دیگر خبرها

  • نور افشانی و استقبال از نوروز ۱۴۰۳ با ویژه برنامه بهار در بهار
  • فصل جدید «کودک شو» از امشب به شبکه نسیم می‌آید + زمان پخش
  • کدام ستاره نوپا در پست کاپیتان تیم ملی
  • (ویدئو) خاطره جالب حمید گودرزی از دوران دانشجویی مهران غفوریان: گرفتن غذا از بوفه دختران!
  • خاطره جالب حمید گودرزی از دوران دانشجویی مهران غفوریان: گرفتن غذا از بوفه دختران (فیلم)
  • شوک لحظه آخری: غیبت ستاره بارسا برابر اتلتیکو
  • عنوان بهترین گلزن سال در دسترس ستاره استقلال
  • ستاره‌های مورد علاقه قلعه‌نویی در نبرد تن به تن!
  • عنوان بهترین‌ گلزن سال در دسترس ستاره استقلال
  • آمادگی کامل واحد امداد شرکت گاز لرستان در ایام نوروز ۱۴۰۳