Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیست و یکمین کنگره سالیانه اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان پس از برگزاری انتخابات شورای مرکزی و هیات عالی نظارت اعضا مشخص شدند. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بیست و یکمین کنگره سالیانه اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان پس از برگزاری انتخابات شورای مرکزی و هیات عالی نظارت نتایج به شرح زیر می‌باشد:

آقایان به ترتیب آرا:
محمد زادمهر
حامد عبیری
محمد امین مهدی پور
سید علی صالح پور
رضا قلعه نوی
محمد حسین کاظمی

خانم‌ها به ترتیب آرا:
صبا قره باغستانی
مریم زارع
لیلا زارعی

هیئت عالی نظارت به ترتیب آرا:
حسین اخگرپور
علی پهلوان کاشی
متین منتظمی

همچینن بعد از برگزاری اولین جلسه شورای مرکزی جدید جناب آقای محمد امین مهدی پور به عنوان دبیرکل اتحادیه انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جامعه اسلامی دانشجویان کنگره دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۷۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواسته عضو شورای عالی کار: وزیر صمت به جلسه شورای عالی کار بیاید

جامعه کارگری این را میخواهد که وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه حضور داشته باشد زیرا ایشان از تاثیر مزد بر بهره وری صنایع مطلع است و می تواند اظهار نظر کند.

به گزارش ایلنا، آیت اسدی (عضو شورای عالی کار) در شب ۲۸ اسفندماه در حاشیه آخرین جلسه شورای عالی کار سال ۱۴۰۲ برای تعیین حداقل مزد ۱۴۰۳ سال اظهار کرد: جامعه کارگری این را میخواهد که وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه حضور داشته باشد زیرا ایشان از تاثیر مزد بر بهره وری صنایع مطلع است و می تواند اظهار نظر کند.

وی با اشاره به اینکه وزیر کار در جلسه امشب شورای عالی کار درباره تغییراتی در شیوه تعیین حداقل دستمزد اظهارنظر کرده است، گفت: آقای مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کردند که از سال آینده دیگر مزد به این نحو تعیین نخواهد شد و از سال آینده مجلس نظر نهایی را درباره حداقل مزد کارگران خواهد داد.

این عضو کارگری شورای عالی کار با بیان اینکه گروه کارگری با چنین پیشنهاداتی که قرار است در لایحه پیشنهادی دولت پیرامون اصلاح قانون کار بیاید مخالف است، گفت: وزیر کار به صراحت اعلام کردند که امسال آخرین سالی است که مزد به این شکل تصویب می‌شود. با این حساب آقای مرتضوی از هم اکنون درباره اینکه مزد از سال آینده بدون مذاکره تصویب شود، از هم اکنون تصمیم گرفته است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بیکاری در برخی شهرها به 80 % می رسد/21 درصد جامعه کارگری معتادند کاهش ۵۰ درصدی قدرت خرید جامعه کارگری

دیگر خبرها

  • خواسته عضو شورای عالی کار: وزیر صمت به جلسه شورای عالی کار بیاید
  • وزیر کار در کدام کشور زندگی می‌کند؟
  • کارگران منتظرند/ مزد ۱۴۰۳ امروز مشخص می‌شود؟
  • جلسه شورای عالی کار بدون تعیین دستمزد پایان یافت | دستمزد کارگران فردا مشخص می شود؟
  • ۱۲ هزار فقره پروانه کسب صنفی در استان بوشهر صادر شد
  • تجلیل استاندار یزد از شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر
  • رقم دستمزد کارگران امشب مشخص می‌شود؟
  • رقم دستمزد کارگران امشب مشخص می شود؟
  • تجمع دانشجویان در اعتراض به سرکوب دستمزد کارگران +تصاویر
  • نظارت بر مغازه‌های میوه فروشی‌ تا ۱۵فروردین/ فراوانی بار داریم