Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیراز-ایرنا-شهردار منطقه 11شیراز گفت: نخستین بوستان ویژه توانخواهان جسمی و حرکتی (معلولان) این شهر که هم اینک در این منطقه در دست طراحی و اجراست تا پایان سال 97 به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار ایرنا حمید برزگر، پنجشنبه در نشست خبری افزود: این بوستان در زمینی به مساحت چهار هزار متر مربع با اعتباری افزون بر سه میلیارد ریال در محله جانبازان شیراز در دست مناسب سازی معابر عمومی آن برای استفاده توانخواهان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در بخش دیگری از سخنان خود در مورد احتمال ایجاد فروچاله‌ در بلوار مدرس شیراز بیان کرد: احتمال ایجاد فروچاله ناشی از مصرف بیش از حد آب‌ های زیرزمینی است که امکان بروز آن در تمام نقاط استان فارس وجود دارد.
برزگر ادامه داد: در مورد جلوگیری از ایجاد این مشکل در بلوار مدرس، با همکاری سایر دستگاه‌ها در حال بهبود زیرساخت های منطقه هستیم تا از ایجاد این معضل جلوگیری شود.
شهردار منطقه 11شیراز همچنین اظهار داشت: بیش از 90 درصد از درآمدهای پیش بینی شده برای سال 97 این منطقه از شهرداری محقق شده است.
برزگر اضافه کرد: در حال حاضر بیش از 25 طرح عمرانی در شهرداری منطقه 11 شیراز در دست اجراست که شماری از آنها شامل، تکمیل پارک نماز، لایروبی رودخانه خشک، ادامه دیوار‌گذاری به طول یک هزار و 850 متر با اعتباری بیش از 30 میلیارد ریال و جمع آوری آب‌های سطحی بلوار سرداران است.
وی افزود: طرح پیاده روسازی و کف سازی بلوار مدرس، احداث بوستان ساحلی در حاشه رودخانه خشک و احداث مجموعه‌های ورزشی ساحلی در حاشیه این رودخانه، تعداد دیگری از این طرح های در دست اجرا به شمار می آید.
9873 /6118

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي شهرداري منطقه 11 شيراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۷۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از فاز نخست نیروگاه خورشیدی شرکت نفت منطقه تربت حیدریه

با بهره برداری از این نیروگاه سالانه در مصرف۱۳۰۰۰ متر مکعب گاز صرفه جوئی می‌شود.

مشارموحد مجری طرح در آئین بهره برداری از این نیروگاه گفت: افق اجرای این طرح نیروگاه خورشیدی ۱۰۰ کیلو واتی است که در مدت ۳ سال به حداکثر تولید خواهد رسید.

وی افزود: با بهره برداری از این طرح سالانه از مصرف ۱۳۰۰۰ متر مکعب گاز، ۱۰۰۰۰لیتر آب و از انتشار ۴۰ تن گاز دی اکسید کربن جلوگیری می‌کند.

او گفت: در ساخت این نیروگاه از صفحه‌های خورشیدی ۵۵۰ واتی تکنولوژی روز استفاده شده است.

جوادبلندی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت حیدریه هم گفت: این منطقه به عنوان اولین منطقه بخش فرآورده‌های نفتی کشور موفق به کسب گواهی نامه ایزو ۵۰۰۰۱ درراستای بهینه سازی مصرف انرژی شده است. وی افزود این نیروگاه که در مرحله نخست ۲۶کیلووات ظرفیت تولید دارد بخشی از برق مورد استفاده در تاسیسات ذخیره سازی وبارگیری سوخت جنوب استان را در این منطقه تامین می‌کند.

برای اجرای این طرح ۱۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • بهره برداری از اولین واحد پرورش ریزجلبک اسپیرولینا در فارس
  • بهره برداری از فاز نخست نیروگاه خورشیدی شرکت نفت منطقه تربت حیدریه
  • بهره برداری از کنار گذر گویم - دوکوهک در غرب شیراز
  • احداث چهار جایگاه سوخت در منطقه دو تهران
  • صدور مجوز بهره‌برداری از نخستین واحد پرورش جلبک اسپیرولینا در شیراز
  • بهره برداری از بوستان دانشجو در بندرعباس
  • خدمات دهی ۳ ایستگاه خط شش متروی پایتخت از فردا
  • آغاز مسافرگیری در ۳ ایستگاه جدید مترو از فردا
  • تکمیل ایستگاه‌های نیمه شمالی خط ۶ متروی تهران
  • ۲۷ پروژه شهری منطقه ۲ آماده بهره‌برداری شد