Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-03-19@04:47:13 GMT

رامبد جوان: وحید مثل بچه و برادر من است

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۷۷۶۷۰

رامبد جوان: وحید مثل بچه و برادر من است

به گزارش پارس نیوز، 

رامبد جوان پس از این نتیجه، درباره تصمیم احساساتی مردم گفت: «تبریک می‌گویم به آیت، زیرا که معتقدم اجرای بسیار خوبی داشت. ضمن آنکه ما باید شاهد باشیم بچه‌ها چه مسیری را طی می‌کنند. من به خندوانه ای هایی که برنامه را می بینند حرفی می خواهم بزنم، باید فرق بگذاریم بین کسی که کاری را می‌تواند صفر تا صد انجام دهد و کسی نمی تواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما مسابقه می دهیم، زمانیکه من به پیش آیت رفتم و از او تعریف کردم را همه مربی‌ها در زمان مشخصی باید انجام داده و از یارشان تشکر کنند و برای رقیبش آرزوی موفقیت کنند.

همه شرکت کننده ها بچه‌های خندوانه هستند و من فقط می‌خواهم به مسابقه گرما ببخشم، ضمن آنکه همیشه گفتم من عاشق رقابت و مسابقه هستم. ما با هم خیلی در این برنامه حرف زدیم، حمایتی که از وحید رحیمیان شد، این را بگویم که وحید مثل بچه و برادر من است. حمایت احساساسی شما یک موضوع بدی را به نوجوانان و بچه هایی که برنامه را تماشا می کنند یاد می دهد. بچه‌ها یاد می‌گیرند که می‌شود مسئولیت را قبول نکرد و تا آخر انجامش نداد ولی در پایان به نتیجه خوب رسید و طوری رفتار کرد که طرف مقابل را با احساسات متقاعد کنیم. این برای ما تنبلی و نجنگیدن به همراه می‌آورد.

خواهش می‌کنم که این را به بچه‌هایمان یاد ندهیم، حال که تصمیمی که گرفتیم وحیدی که کارش را تمام نکرد در مسابقه باشد و آیتی که کارش را کامل انجام داد حذف شود و با احساسی کردن فضا از زیر بار مسئولیت خودش را رها کند این را حمایت نکنیم.»


انتهای پیام/

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: رقابت رقابت پارس بچه برادر وحید رامبد پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۷۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوال چالشی از استاد قاسمیان در برنامه محفل + فیلم

قاری جوان مهدی گریوانی در قسمتی از برنامه محفل شبکه سه سیما از استاد قاسمیان سوال قرآنی کرد، که در ادامه مشاهده می‌کنید.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • نجات جان ۲ جوان با انجام عمل جراحی مغز در بیمارستان رازی سراوان
  • فولاد اکسین شرکتی نمونه در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی است
  • سوال چالشی از استاد قاسمیان در برنامه محفل + فیلم
  • دختر جوان به دست برادر ۱۷ ساله خود به قتل رسید
  • مسئولیت وزیر فرهنگ به‌عنوان نماینده رئیس جمهور در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما تمدید شد
  • تمدید مسئولیت وزیر فرهنگ در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما
  • مجتبی طالبی معاون صدای صدا و سیمای گلستان شد
  • رویارویی مربیان جوان‌پسند در آخرین بازی سال
  • ۱۵۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای آبخیزداری مصوب شد
  • کار سخت داور جوان در بازی حساس هفته