Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

مدیرکل فرودگاه‎های استان خراسان‌جنوبی از پایان موفقیت‎آمیز عملیات اعزام ۲۳۵۳ زائر خانه خدا از فرودگاه بیرجند خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‎عمومی فرودگاه‎های استان خراسان‌جنوبی، هادی سلامی گفت: طبق برنامه‎ریزی‎های انجام‌شده، امسال بیش از ۲۰۰۰ زائر در قالب ۱۷ کاروان از فرودگاه بیرجند توسط ۱۰ پرواز به سرزمین وحی اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه امسال پروازهای حج فرودگاه بیرجند نسبت به سال گذشته ۴۹ درصد رشد داشته است، افزود: تعداد ۲۳۵۳  زائر با ۳۹ هزار  کیلوگرم بار توسط هواپیمای ایرباس ۶۰۰-۳۰۰ شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی به سرزمین وحی اعزام شدند.

سلامی با اشاره به اینکه پروازهای اعزام زائران خانه خدا از ۲۰ تا ۲۳ مرداد انجام شد، گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و همکاری همه‌جانبه تمام واحدها وادارات فرودگاهی و استانی، امسال فرآیند تحویل بار و بازرسی مسافر در بهترین شرایط و با کمترین مشکل و تأخیر انجام شد.

او افزود: پروازهای مرحله رفت با کمترین تأخیر انجام‌شده و فرودگاه بیرجند در این ایام به‌صورت ۲۴ ساعته خدمت‌رسانی به زائران و اهالی استان را برعهده داشت.

سلامی اظهار امیدواری کرد: با تمهیدات اتخاذشده در مرحله بازگشت حاجیان نیز بتوانیم خدمات مطلوبی به حجاج و مستقبلان ارائه دهیم.

مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان‌جنوبی درباره عملیات بازگشت زائران گفت: مدت‌زمان سفر زائران ۳۰ تا ۳۲ روز است و طبق برنامه‎ریزی بازگشت حجاج اعزامی از این فرودگاه بین ۲۰ تا ۲۳ شهریورماه از مدینه منوره انجام خواهد شد.

او با اشاره به اقدامات انجام‌شده برای تسهیل ارائه خدمات و ارتقای سطح کیفیت خدمات فرودگاهی در عملیات حج عنوان کرد: با توجه به تأکیدهای مقام معظم رهبری درباره پروازهای حج، این اداره کل در راستای ارائه خدمات مناسب به زائران نسبت به تجهیز و تأمین امکانات فرودگاهی برای هرچه بهتر برقرار شدن این پروازها اقدام کرده است.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: فرودگاه بیرجند اعزام حجاج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۷۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات اعزام زائران مازندرانی به حج عمره

مدیرکل فرودگاه های استان مازندران گفت: «نخستین پرواز اعزام زائران از مازندران به عمره مفرده دهم اردیبهشت‌ماه انجام می‌شود.»

به گزارش ایرنا، وی ادامه داد: همچنین دهم اردیبهشت ماه یک پرواز برای زائرین عمره گذار استان مازندران، از فرودگاه شهدای ساری به سرزمین وحی در نظر گرفته شده است.

مدیر کل فرودگاه‌های استان مازندران افزود: با هماهنگی‌های صورت گرفته به منظور ارائه خدمات و تشریفات پروازی بهتر به حجاج بیت الله الحرام، جلسات هماهنگی بین دستگاه‌های مربوطه تشکیل شده است.

وی عنوان کرد: فرودگاه شهدای ساری آمادگی کامل برای انجام عملیات حج عمره و تمتع سال ۱۴۰۳ را دارد.

حسنی ادامه داد: فرودگاه شهدای ساری جزو پیشتازان فرودگاه‌های اعزام کننده زائران عمره و تمتع بوده و با برنامه ریزی‌های صورت گرفته خدمات مطلوب و شایسته‌ای به حجاج در انجام عملیات عمره مفرده و حج تمتع ۱۴۰۳ ارائه خواهد شد.

بر اساس اعلام سازمان حج و زیارت، امسال ۸۷ هزار و ۵۵۰ نفر در قالب ۶۱۴ کاروان از اواخر اردیبهشت از ۲۱ ایستگاه پروازی سطح کشور برای انجام مناسک حج تمتع به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

پیش‌تر نخستین گروه از زائران عمره از تهران پس از ۹ سال وقفه در قالب ۲ کاروان ۸۵ نفره، روز گذشته سوم اردیبهشت ماه با پرواز از فرودگاه امام خمینی (ره) خاک ایران را به مقصد عربستان سعودی ترک کردند.

دیگر خبرها

  • جزئیات اعزام زائران مازندرانی به حج عمره
  • اولین پرواز اعزام زائران از مازندران به عمره مفرده ۱۰ اردیبهشت
  • اعزام زائران عمره مفرده از ۱۰ اردیبهشت
  • نخستین پرواز حج تمتع ۲۴ اردیبهشت از فرودگاه تبریز انجام می‌شود
  • نخستین گروه از زائران عمره راهی عربستان شدند/ آغاز اعزام به حج تمتع 24 اردیبهشت 1403 + عکس ها
  • پایان انتظاری ۹ ساله / نخستین گروه زائران عمره راهی عربستان شدند
  • پایان انتظاری ۹ ساله / نخستین گروه از زائران عمره راهی عربستان شدند
  • آغاز پروازهای عمره مفرده از بامداد دوشنبه بعد از گذشت ۹ سال
  • پروازهای عمره مفرده از بامداد دوشنبه آغاز می‌شود
  • آمادگی فرودگاه مشهد برای اعزام زائران به سرزمین وحی