Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@14:32:14 GMT

تشییع پیکر شهید ملکی در شهر ماهیدشت

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۷۷۷۶۳

تشییع پیکر شهید ملکی در شهر ماهیدشت

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  مراسم تشییع و خاکسپاری سرهنگ دوم شهید حسن ملکی از کارکنان انتظامی شهرستان روانسر امروز (پنجشنبه)در زادگاهش ماهیدشت برگزار شد .

این مراسم از ساعت 15 امروز (25 مرداد) در گلزار شهدای شهر ماهیدشت با حضور مردم شهیدپرور و مسئولان لشکری و کشوری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مراسم بزرگداشت این شهید والامقام نیز از ساعت 16 تا 17:30 دقیقه امروز در مسجد سیدالشهداء روستای چغانرگس ماهیدشت برگزار شد .

مراسم تشییع پیکر و وداع با شهید ملکی نیز صبح روز گذشته با حضور گسترده مردم قدرشناس و مسئولان شهرستان روانسر برگزار و پیکر پاک این شهید به زادگاهش منتقل شد.

سرهنگ ملکی مسئولیت های مختلفی در بخش های انتظامی استان داشت که آخرین آن ها جانشینی پلیس راهور شهرستان روانسر بود.

حوالی ساعت 21:30 دقیقه سه شنبه - 23 مرداد بود که فرد یا افرادی ناشناس به درب منزل شهید ملکی مراجعه می کنند و بلافاصله پس از گشوده شدن درب منزل، به ضرب گلوله وی را به شهادت رسانده و متواری می شوند.

بنا بر گفته سرهنگ آمویی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان، تلاش برای کشف هویت و دستگیری ضاربان و انگیزه آن ها برای چنین اقدام ناجوانمردانه ای ادامه دارد.

فروردین ماه امسال نیز "ایوب اسلامی نیا" از کارکنان انتظامی شهرستان قصرشیرین در درگیری با قاچاقچیان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

شهید حسن ملکی در زادگاهش ماهیدشت آرام گرفت

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تشییع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۷۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع مادر شهید محمدحسین عبدالله نژاد در قائنات 


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، کبری شرعی، مادر شهید محمدحسین عبدالله نژاد روز گذشته بر اثر کهولت سن در ۸۵ سالگی به فرزند شهیدش پیوست.

شهید محمدحسین عبدالله نژاد درسال ۱۳۶۵ در مهران به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

دیگر خبرها

  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • همایش بزرگ هفته عقیدتی سیاسی در لارستان برگزار می‌شود
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • (تصاویر) تشییع و تدفین آخرین شهید حمله تروریستی کرمان
  • تشییع مادر شهید محمدحسین عبدالله نژاد در قائنات 
  • پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش در شهر اختیارآباد کرمان تشییع شد
  • تشییع پیکر شهید محمد مهدی ایرانمنش دراختیارآبادکرمان
  • فیلم/ تشییع پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش