Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران-ايرنا- «علي لاريجاني» رييس مجلس شوراي اسلامي، در گفت وگوي تلفني با «اسد قيصر» همتاي پاکستاني خود، انتخاب وي را به عنوان رئيس جديد مجلس ملي جمهوري اسلامي پاکستان تبريک گفت.

به گزارش ايرنا از پايگاه اطلاع رساني خانه ملت، لاريجاني روز پنجشنبه در اين تماس تلفني با ابراز خرسندي از روند رو به رشد مناسبات دو کشور مسلمان در عرصه هاي مختلف بر توسعه ارتباطات پارلماني فيمابين تأکيد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئيس مجلس شوراي اسلامي در اين تماس با اشاره به تحولات منطقه افزود: جمهوري اسلامي ايران و پاکستان دو کشور مهم و تأثيرگذار در جهان اسلام و منطقه مي باشند و رايزني‌هاي مستمر فيمابين مي تواند به برقراري ثبات و آرامش منطقه کمک کند.
وي در پايان بر بهره گيري از ظرفيت هاي اقتصادي و کشاورزي در ايران و پاکستان در راستاي منافع دو ملت تأکيد کرد.
در ادامه اين گفت وگوي تلفني،رئيس جديد مجلس ملي جمهوري اسلامي پاکستان با قدرداني از رئيس مجلس شوراي اسلامي، گفت: روابط ديرينه، فرهنگي و مذهبي دو کشور پشتوانه محکمي براي ارتقا سطح مراودات بويژه روابط پارلماني ميان مجالس پاکستان و ايران مي باشد.
وي بر لزوم اهميت تقويت و تحکيم همکاري ميان کشورهاي اسلامي تاکيد کرد و افزود: پاکستان از هرگونه اقدامي در راستاي وحدت ميان کشورهاي اسلامي و برقراري صلح در منطقه حمايت مي کند.
سيام**9121**1368
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۸۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۰ هزار میلیارد تومان برای قانون رتبه‌بندی معلمان هزینه شد

نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی گفت: ۶۰ هزار میلیارد تومان برای قانون رتبه‌بندی معلمان هزینه شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، محمد وحیدی امروز در آیین تجلیل از معلمان نمونه استان خراسان شمالی، اظهار داشت: اجرای رتبه‌بندی معلمان، 60 هزار میلیارد تومان اعتبارات آموزش و پرورش را افزایش داد.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی با اشاره به اینکه کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی به عنوان کمیسیون برتر مجلس یازدهم انتخاب شده است، افزود: اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان علی‌رغم کاستی‌هایی که داشت، 60 همت اعتبارات آموزش و پرورش را افزایش داد.

وی ادامه داد: قانون  جهش تولید دانش‌بنیان با پشتیبانی از 10 هزار شرکت  دانش‌بنیان نیز یکی دیگر از قوانین مهم مجلس یازدهم بوده است که 50 همت در بودجه سالانه به سمت شرکت‌های دانش‌‌بنیان سوق پیدا می‌کند.

نایب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با تأکید براینکه آموزش و پرورش باید به دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی توجه داشته باشد، افزود: در 3 سال 300 درصد رشد پذیرش دانشجو در این دو دانشگاه اتقاق افتاده است.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر ترویج نگاه الگوسازی در مدارس، گفت: در حال حاضر 107 میلیارد تومان پروژه از محل اعتبارات سفر رهبری اجرا می‌شود که در 4 سال این عدد به 230 میلیارد تومان رسیده است.

انتهای پیام/311/

دیگر خبرها

  • محمد خزاعی مطرح کرد؛تشکیل شورای فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد
  • رئیس سازمان سینمایی: تشکیل شورای فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد
  • تشکیل شورای فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد
  • تشکیل شورا فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد
  • ۶۰ هزار میلیارد تومان برای قانون رتبه‌بندی معلمان هزینه شد
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه مشهد و کلات میزبان دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی 
  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • آخرین خبر از پاسکاری برنامه هفتم توسعه میان مجلس و شورای نگهبان /تکلیف بودجه ۱۴۰۳ در این مجلس روشن می شود؟
  • گسترش همکاری‌ها با کشور همسایه کمکی به دیپلماسی فرهنگی است