Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@17:33:42 GMT

اجرای فاز ارزیابی میادین نفتی و گازی سپهرو گردان

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۷۸۰۲۳

اجرای فاز ارزیابی میادین نفتی و گازی سپهرو گردان

رییس پژوهشکده مطالعات مخازن و توسعه میادین پژوهشگاه صنعت نفت از طراحی فاز ارزیابی میادین نفتی "سپهر" و گازی "گردان" خبر داد و گفت: این پروژه با همکاری مدیریت اکتشاف صورت می‌گیرد.

به گزارش ایسنا، دکتر تورج بهروز از همکاری مشترک پژوهشگاه صنعت نفت و مدیریت اکتشاف خبر داد و گفت: در راستای تکمیل زنجیره ارزش بالادستی که شامل فازهای اکتشاف، ارزیابی، توسعه و تولید است، اجرای پروژه "طراحی فاز ارزیابی میادین نفتی سپهر و گازی گردان "در دستور کار قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی طراحی فاز ارزیابی این پروژه را شامل ارزیابی مدیریت ریسک و عدم قطعیت‌ها دانست و ادامه داد: در این فاز تعیین تعداد و مکان چاه های ارزیابی به منظور کاهش عدم قطعیت و ریسک بر عهده پژوهشگاه است.

رییس پژوهشکده مطالعات مخازن و توسعه میادین با اشاره به اهمیت این مطالعات توضیح داد: میادینی که به درستی فاز ارزیابی انجام نگرفته باشد و شناخت کافی از میدان در دست نباشد، زمان و هزینه فاز توسعه بسیار بالا خواهد رفت از این رو در این پروژه مطالعاتی در خصوص توصیف مخزن، مدل‌سازی‌های استاتیکی، شکاف و دینامیکی مورد مطالعه قرار می‌گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام پژوهشگاه نفت میدان نفتی سپهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۸۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبدیل روشنایی خیابان آذربایجان شهرستان شاهین دژ به LED

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،مدیریت توزیع برق شاهین دژ همزمان با سراسر استان طرح جهادی و ملی اصلاح و جایگزینی روشنایی معابر شهرستان شاهین دژ را با هدف مدیریت مصرف و تبدیل چراغ‌های پرمصرف گازی به ال‌ای دی و بهینه سازی مصارف روشنایی را عملیاتی کرده است. 
به همت اکیپ توسعه و نوسازی مدیریت توزیع برق شاهین دژ اینبار لامپ‌های کم مصرف و ال‌ای دی خیابان آذربایجان و کوچه‌های فرعی آن جایگزین لامپ‌های گازی شد. 
جایگزینی لامپ‌های کم مصرف خیابان‌ها و معابر این شهرستان که روشنایی آن‌ها از نوع لامپ‌های گازی است از برنامه‌ها و اولویت‌های کاری این مدیریت در سال ۱۴۰۳ می‌باشد.

دیگر خبرها

  • توسعه و بهسازی بزرگ‌راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • توسعه کشور و مردمی سازی صنعت نفت و گاز بدون نیاز به مدیریت و بودجه دولت
  • ضرورت همکاری نیروی انتظامی در توسعه بلوار شهید ابوالحسن خرمرودی
  • دوره آموزشی نقد جریان‌های دین‌گریز ایران برگزار می شود
  • اجرای ٢٠ پروژه عمرانی-زیرساختی منطقه ویژه لامرد در سال ١۴٠٢
  • توسعه میادین نفت و گاز به سرمایه‌گذاری خارجی نیاز دارد
  • اجرای ۸ پروژه عمرانی در پیربازار با اعتبار ۴ میلیارد تومانی
  • تبدیل روشنایی خیابان آذربایجان شهرستان شاهین دژ به LED
  • پروژه فیبر نوری در خوزستان ظرف ۴ ماه به پایان می‌رسد
  • اجرای بزرگ‌ترین پروژه آبی سریلانکا توسط ایران/توسعه صادرات فنی و مهندسی در دستورکار