Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: توطئه دشمن در دراز مدت علیه جمهوری اسلامی تغییر افکار، رفتار و نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان ، سردار ابوحمزه در همایش یاوران ولایت که از سوی سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان رفسنجان با حضور فرماندهان و مدیران بسیج و سپاه، خانواده های معظم شهدا، مردم و مسئولین در حسینیه ثارالله این شهر برگزار شد با گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان عزیز به میهن اسلامی اظهار داشت: بدنه شهرستان رفسنجان چه از قبل انقلاب و چه پس از آن از مردمی شهید پرور، مومن و متدین و پاسدار ارزش های انقلاب بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز شاهد حجم گسترده ناجوانمردی های استکبار جهانی هستیم که به دنبال شایعه پراکنی و تردید افکنی در جامعه ماست، اینها باید توسط شما مرم ولایی تبیین شود.

سردار ابوحمزه با تقسیم توطئه های استکبار جهانی و غرب علیه جمهوری اسلامی در سه محور کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت بیان داشت: در کوتاه مدت دشمن به دنبال ایجاد اغتشاش و بحران در داخل کشور است و در میان مدت بحث فشار اقتصادی را آغاز نموده است.

وی افزود: اتفاقات فتنه ها سالهای ۷۸، ۸۸ و دی ماه ۹۶ برمیگردد به طراحی از قبل شده برای ایجاد آشوب و قرار دادن مردم در مقابل نظام و ارزش های انقلاب اسلامی.

ابوحمزه گفت: درست است که حرف مردم حق است درخواست و گرفتاری دارند و باید آن را مطرح کنند اصلا انقلاب برای همین است که مطالبه گری در عرصه های مختلف بشود و مسئولین پاسخ دهند اما دشمن موج سواری می کند و جهت گیری به حق مردم را به سمت خواسته های باطل خودشان سوق می دهند.

وی تصریح کرد: در بیانات رهبر فرزانه انقلاب نیز امده است که فشارهای اقتصادی هست اما عامل اصلی به خارج از کشور برنمی گردد بلکه در داخل است، ضعف برخی دستگاهها مشکلات گرانی ، تورم، بیکاری و … را ایجاد کرده اینها بر میگردد به ضعف مدیریت و اینطور هم نیست که قابل حل نباشد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خاطر نشان کرد: اردوگاه دشمن به دنبال این است که با شایعه افکنی مشکلات اقتصادی را انقدر بزرگ جلوه دهد که برخحی ناآگاهانه مطرح کنند که دیگر اسلام و انقلاب رفت و کشور در بحران است در حالیکه متوجه نیستند که حرفهای دذشمن را می زنند.

وی با بیان اینکه انچه دشمن می خواهد جنگ روانی تمام عیار علیه ملت و نظام است تصریح کرد: توطئه دشمن در دراز مدت علیه جمهوری اسلامی تغییر افکار، رفتار و نظام جمهوری اسلامی است.

ابوحمزه گفت: رهبری از روز اول مذاکرات اعلام کردند که آمریکا قابل اعتماد نیست و باز هم گفتند که اروپایی ها هم قابل اعتماد نیستند اما مسئولین ما توجهی نکردند و مخالف منویات ایشان حرکت کردند، بیایید پاسخ دهید که چرا اینگونه شد چه قدمی انها برای تعهداتشان در برجام برداشتند  در حالیکه شما به همه تعهداتتان عمل کردید.

وی در ادامه اظهار داشت: یکی از شبهاتی که به شدت در کشور و محافل دینی و مذهبی و اقشار جوان و نوجوان ما مطرح است اینکه چرا رهبری وارد نمی شود عمل نمی کنند در قوه قضائیه و دولت و مجلس دخالت نمی کنند، برخی ساده لوحانه و برخی مغرضانه این موضوع را پرورش می دهند و برخی دوست دارند در همه امور توپ را در زمین رهبری رها کنند.

ابوحمزه تصریح کرد: کم اطلاعی نسبت به قانون و وظایف حکومتی رهبری این بحث را رقم می زند و با زیر سوال بردن این موضوع دشمن و عناصر داخلی وابسته سوء استفاده می کنند.

وی ادامه داد: تعیین سیاست های کلی نظام ، هماهنگی میان سران سه قوه، انتصاب فرماندهان عالی رتبه نیروهای مسلح، تعیین فقهای شورای نگهیان، انتصاب رئیس سازمان صدا و سیما جزو وظایف رهبری است که در قانون اساسی آمده است، چرا بعضی ها دقت نمی کنند و مدام می گویند رهبری.

ابوحمزه گفت: انتصاب رئیس قوه قضائیه با رهبری است اما انجام وظایف رئیس قوه قضائیه در بدنه در برخورد با جرائم و تخلفات بر عهده ریاست آن است، وظیفه مجلس قانون گذاری ، استیضاح ، تحقیق و تفحص از سازمان ها و .. است و همه معضلات و آسیب های اجتماعی، مسائل فرهنگی و سیاست خارجی بر عهده دولت و شخص رئیس جمهور است.

وی تصریح کرد: چرا برخی می گویند هر مشکلی پیش می آید بر عهده رهبری است در حالیکه رئیس جمهور، هیات دولت استانداران و فرمانداران متولی امر هستند و باید پاسخ دهند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در ادامه به عنوان شدن بحث آزادی سران فتنه در مجلس شورای اسلامی از سوی برخی نمایندگان اشاره کرد و گفت: آیا مشکل اصلی کشور و مردم در این جنگ اقتصادی آزادی سران فتنه ای است که آمریکا از آنان دفاع کرد؟ این جفا در حق مردم ، شهدا و نظام و اسلام و رهبری است  اینطور می خواهید از حق مردم دفاع کنید و در کنار انان باشید؟

وی افزود: سران فتنه ای که توطئه کردند و آب در آسیاب دشمن ریختند و دشمن برایشان کف و سوت زد و این کار شما در حالی است که مردم درگیر مشکلات اقتصادی و گرانی هستند، بشناسید که مشکلات کشور کجاست و مشلات اقتصادی مردم را حل کنید.

ابوحمزه گفت: سران فتنه خائن هستند چه در حصر و در چه ممنوع التصویر و ممنونع الخروج و حکم اینها اگر صادر شود حداقل اعدام است، اگر مردم انقلابی نجابت نشان می دهند دلیل نمی شود کار شما درست باشد.

وی در ادامه به مقایسه زمان پهلوی و انقلاب توسط عده ای وابسته به فرهنگ غرب و گرایش لیبرال دموکراسی اشاره کرد و گفت: می خواهند اینگونه جلوه دهند که زمان پهلوی و حتی زمان رضاخان از انقلاتب اسلامی بهتر است در حالیکه اگر سالهای ۳۲ تا ۵۷ در ایران را مطالعه کنند به حقیقت پی خواهند برد، کودتای ۲۸ مرداد، تاسیس ساواک، شهادت مبارزین، کاپیتولاسیون، تبعید امام(ره) ، سوء استفاده از اموال کشور توسط خاندان پهلوی، جشن های ۲۵۰۰ ساله، حراج نفت کشورمان این تنها نمونه های کوچکی است، کجا بود آن زمان بهداشت، آسفالت و دیگر امکانات و آزادی؟

ابوحمزه بیان داشت: یک مقداری به خودتان بیایید شما نا آگاهید و در زمین دشمن بازی می کنید و خواست او را فراهم می کنید.

وی تصریح کرد: در عرصه اقتصادی راه حل را در مذاکره با امریکا می دانند  که باید سوال کرد الان کشورهایی که با آمریکا رابطه دارند مشکلاتشان حل شده است؟ در ترکیه چرا در مقابلش ایستادند و کودتا شد در پاکستان ومصر که تماما در اختیار انان بود چرا کاری نکردند، کشورهای حاشیه خلیج فارس کدام مشکلشان حل شد صدام سال ها برای منافع آمریکا و غرب جنگید چطور با او برخورد کردند شاه ایران ۵۴ سال در اختیار آنان بود در نهایت او را به آمریکا راه هم ندادند.

فرمانده سپاه ثارلله استان کرمان خاطر نشان کرد: مشکگلات کشور قابل حل است و راهکارهای عینی و عملیاتی وجود دارد همانگونه که در صنعت هسته ای جزو هشت کشور برتر دنیا هستیم، در علم ، صنایع و معادن و در دفاع اکنون به ۳۵ کشور صادرات مهمات و اسلحه داریم در عرصه اقتصاد هم می توانیم.

سردار ابوحمزه همچنین از شناسایی ۲۰ انبار احتکار در استان توسط نیروهای بسیج و اطلاعات خبر داد و گفت: دهها میلیارد تومان ارزش این اجناس بوده است و از مردم درخواست می خواهیم که در شناسایی این انبارها که توسط افرادی سودجو رقم میخورد یاری رسان باشند تا با برخورد قاطع و قانونی صورت گیرد.

وی خاطر نشان کرد: کشور نیازمند مدیرین جهادی، کار و تلاش، علم، محاسبه با خدا، تدبیر و برنامه ریزی برای آینده است باید خدمت کرد به این مردم که ۴۰ سال همه مشکلات کشور را به جان خریدند و با تمام وجود دفاع کردند.

ابوحمزه گفت: به فرامین رهبری گوش دهید و اجرا کنید اگر میخواهید مشکل مردم حل شود، اگر نقدینگی مدیریت شود مشکلات حل می شود دیگر تورم و گرانی نخواهیم داشت.

وی خاطر نشان کرد: مشکلات اقتصادی کشور با حضور مردم، تدابیر رهبری و حرکت جهادی مسئولان در آینده ای نه چندان دور حل خواهد شد همانطور که مشکلات ۴۰ ساله این انقلاب حل شده است.

انتهای پیام/م

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۸۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله سپاه علیه رژیم صهیونیستی کاملاً مشروع بود

منتخب مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: وقتی کشوری به خاک کشور دیگری حمله می‌کند، این حق برای آن کشور محفوظ است که تلافی کند که خوشخبتانه این انتقام گرفته شد. - اخبار استانها -

ماموستا اقبال بهمنی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج با اشاره به حمله سپاه به اسرائیل، این اقدام را بی‌سابقه، تاریخی و برای همیشه ماندگار دانست و اظهار داشت: رژیم صهیونیستی در طول 75 سال اخیر با پشتیبانی و حمایت استکبار جهانی و کشورهای غربی و اروپا هر چه ظلم، ستم و جنایات بوده بر سر مردم مظلوم فلسطین درآورده و سرزمین‌های آنان را آواره و تصرف کرده اما هیچ کشوری در برابر آنان اقدامی نکرد.

وی افزود: رژیم جعلی صهیونیستی سال‌هاست که با تبلیغات گسترده واهی و دروغین طوری وانمود می‌کرد که کسی جرأت مقابله و حمله به آن کشور و گنبدآهنینش ندارد اما سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با توکل بر خدا و پشتیبانی، وحدت و اتحاد نیروهای مسلح به آنان حمله کرد که در دنیا بازتاب داشت.

حمله سپاه علیه رژیم صهیونیستی کاملاً مشروع بود

منتخب مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق و به شهادت رساندن فرماندهان سپاه، پاسخ و حمله متقابل سپاه (وعده صادق) بر علیه رژیم صهیونیستی را کاملاً به‌حق و مطابق ماده 51 سازمان ملل متحدد - دفاع مشروع خواند و تصریح کرد: وقتی کشوری به خاک کشور دیگری حمله می‌کند، این حق برای آن کشور محفوظ است که تلافی کند که خوشخبتانه این انتقام گرفته شد.

وی گفت: به فرموده مقام معظم رهبری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با این حمله کوبنده اسرائیل را تنبیه کرد که دیگر چنین غلط‌هایی نکند که به سفارتخانه، کنسولگری و خاک ایران تجاوز نکند.

ماموستا بهمنی بیان کرد: گنبد آهنین اسرائیل در برابر پهپاد و موشک‌های ابابیل سپاه پاسداران هیچ مقاومتی نخواهد داشت و به امید خداوند متعال برای همیشه نیست و نابود خواهند شد.

اعلام حمایت و پشتیبانی از سپاه

وی ضمن اعلام حمایت و پشتیبانی از حرکت و رویکرد امیدآفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ابراز داشت: اکنون وقت آن رسیده که به 75 سال جنایت رژیم صهیونیستی، کشت‌وکشتار، قتل و خون‌ریزی پایان داده شود کما اینکه اگر در طول چند سال اخیر کشورهای اسلامی حرکت و واکنشی از خود نسبت به اسرائیل نشان داده بودند، دیگر شاهد کشت و کشتار و به شهادت رساندن 34 هزار نفر از مردم مظلوم غزه نبودیم و اکنون چنین رژیمی ماندگار نبود.

منتخب مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با انتقاد از سکوت کشورهای مسلمانان و مدافعان به اصلاح حقوق بشر نسبت به جنایات و کشت‌وکشتارهای رژیم صهیونیستی، هشدار داد: در صورت تکرار کوچترین تحرکات از سوی اسرائیل، در حرکت بعدی توسط سپاه و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی نیست و نابود و با خاک یکسان خواهند شد.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • وزیر کشور: مشکلات سیل‌زدگان براساس اولویت پیگیری و رفع خواهد شد
  • آمادگی یگان‌های نظامی و انتظامی در خراسان شمالی
  • توجه به تعاونی‌ها و مبارزه با انحصارگرایی در مازندران؛ راهکار اجرایی شدن شعار سال
  • توجه به تعاونی ها و تولید آزاد راهکار تحقق شعار سال است
  • ایجاد خوف در دل دشمنان نظام، وعده الهی است
  • وزیر صمت: حل مشکل تامین لاستیک به زودی
  • عملیات «وعده صادق» نقطه عطف عبور از چالش‌ها است
  • حمله سپاه علیه رژیم صهیونیستی کاملاً مشروع بود
  • بررسی چالش‌های سد راه دانش‌بنیان شدن اقتصاد کشور
  • پیش‌نویس سند نقشه راه دانش‌بنیان شدن اقتصاد کشور بررسی شد