Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: اختصاص ۳۰ درصد ارزش افزوده به شهرک‌های صنعتی دارای برخی ابهامات است. ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۴ استانها مرکزی نظرات

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، سیدمهدی مقدسی ظهر امروز در جلسه شورای گفت‌و‌گوی دولت و بخش خصوصی استان مرکزی با اشاره به موضوع شهرک‌های صنعتی اظهار داشت: در رابطه با اختصاص 30 درصد ارزش افزوده واحدهای تولیدی شهرک‌های صنعتی به تامین زیرساخت‌های شهرک‌ها بنده جزو پیشنهاد دهنده‌ها بوده‌ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقدسی بیان کرد: بنده جزو پیشنهاد‌دهنده‌های این موضوع بوده‌ام و در مجلس امضا کردم برای اینکه 30 درصد تعلق بگیرد متاسفانه در کمیسیون تلفیق پیشنهادی که گفته بودند صنایع را به اتفاق دوستان امضا کرده ایم 30 درصد از آن سهم ارزش افزوده به شهرک های صنعتی تعلق قرار گرفته است.

وی افزود: یک بخش مختص به خدمات و یک بخش مختص به زیرساخت بوده که بهترین راهکار است، در کمیسیون تلفیق قسمتی را به آن اضافه کردند که همان ابهام را ایجاد کرد، اکنون تنها کاری که می‌توان انجام داد این است که تفسیری که متن  آن براساس نظر جمع باشد نوشته شود، اما در قانون ارزش افزوده جدید، چون سابقه قصور هزینه است شاید بشود در بخش هزینه‌ها آورده شود، اما در عین حال موضوع تفسیر را باید انجام دهیم که بخشی از ابهامات برطرف شود.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی بیان می‌کند: اما کمیسیون تلفیق متاسفانه تغییر یافت و هر چه دوستان تلاش کرده‌اند دیگر نتوانستیم، چون در یک فضای تعییرات و پیشنهادات، تغییر در هزینه و درآمد خیلی مشکل است، بعد از این که به کمیسیون تلفیق برود در مجلس تغییرات دیگر مشکل است.

مقدسی ادامه داد: در بودجه 98 یک برش از قانون توسعه است که باید روشن و شفاف مطرح شود، در بودجه تهران  کسانی که در تنظیم برنامه بودجه کمک می‌کنند، آنجا بتوانند بیاورند، اکثر نماینده‌ها موافق هستند که این انتخاب رخ بدهد.

انتهای پیام/ش

R41371/P1377/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۸۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخالفت انجمن تجارت الکترونیک با دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی اینترنتی

تین نیوز

انجمن تجارت الکترونیک تهران، در بیانیه ای اعلام کرد که اخذ مالیات بر ارزش افزوده از خدمات حمل و نقل درون شهری، خلاف قانون است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، انجمن تجارت الکترونیک تهران در این بیانیه با اشاره به اینکه مدتی پیش سازمان امور مالیاتی کشور اقدام به مطالبه مالیات ستانی از کاربران تاکسی های اینترنتی کرده که با واکنش تعدادی از نمایندگان مبنی بر مخالفت با این اقدام همراه شد، گفته که اخذ مالیات بر ارزش افزوده از خدمات حمل و نقل درون شهری تصمیمی خلاف قانون است و آثار زیان باری برای کاربران به همراه خواهد داشت.

بر اساس این بیاینه تاکسی های اینترنتی زیرساخت بخش قابل توجهی از سفرهای درون شهری در سراسر کشور را تأمین می کنند و هر شکلی از افزایش دستوری تعرفه های این بخش، آثار تورمی برای مردم به همراه خواهد داشت. علاوه بر این، سرویس های حمل و نقل اشتراکی از بخش های مهم اقتصاد دیجیتال به شمار می آیند و ایجاد هزینه های سربارِ غیرکارشناسی برای کاربران این گروه از استارتاپ ها، بدنه اکوسیستم دیجیتال را نیز نحیف تر می سازد.

انجمن تجارت الکترونیک تهران همچنین از وزیر اقتصاد خواسته تا با توجه به مشکلات این طرح، تدابیر لازم را جهت رفع این مساله در نظر گرفته و جلوی بروز مشکلات مختلف حاصل از این تصمیم را بگیرند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • مخالفت انجمن تجارت الکترونیک با دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی اینترنتی
  • زمان افزایش ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان مشخص شد/ رییس کمیسیون تلفیق بودجه درباره همسان‌سازی حقوق چه گفت؟
  • سرمایه‌گذاری ۱۸ همت در بخش معدن و صنایع معدنی آذربایجان شرقی
  • خبر جدید درباره افزایش حقوق بازنشستگان/ تکلیف متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد
  • ۷۰ درصد ظرفیت شهرک صنعتی شورمست غیرفعال است
  • تحقق درآمد ۴۴۰ میلیاردی برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان
  • جلوگیری از واردات واکسن‌های دامی دارای مشابه داخلی
  • تمدید مهلت تکمیل اظهار نامه مالیاتی
  • مخالفت انجمن تجارت الکترونیکی با دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌ های اینترنتی
  • اعلام نظر انجمن تجارت الکترونیکی درمورد دریافت مالیات بر ارزش افزوده تاکسی‌ های اینترنتی